Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2002, 18:59
catwoman_temp
catwoman_temp is offline
Help me!!
Ik ben nog steeds verlieft op mijn ex.
En het werd alleen maar erger sinds hij het (voor de 2e keer) heeft uitgemaakt.
Hij heeft het uitgemaakt omdat hij niet meer verlieft op me is, en ik accepteer dat.
Maar ik ben nog steeds verlieft op hem en hoe langer het uit is, hoe meer ik van hem ga houden.
En ik kom er maar niet vanaf.
Eerst dacht ik dat het kwam omdat hij nog steeds altijd lief tegen me was.We waren namelijk hele goede vrienden toen het aanging, en nadat hij het uit had gemaakt was er weinig veranderd.
En nu was ik het zo zat dat ik nog zo veel voor hem voel dat ik al het contact verbroken heb.

MAAR HET HELPT NIET!

Help me alsjeblieft!
Hoe kom ik over hem heen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-04-2002, 20:02
*InANna*
*InANna* is offline
Ik kan mijn ex ook maar niet vergeten! Ik zou niet weten hoe ik je kan helpen maar ik weet hoe k*t het is... Ik blijf maar hopen dat ie me terug wil..
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 20:14
dystopia
dystopia is offline
Zorg dat er andere in je leven komen. Gewoon verder op zoek gaan. Uitgaan enzo.
Oud 01-04-2002, 20:48
ilsy
ilsy is offline
Niet tegen jezelf gaan zeggen: ik moet hem vergeten, dat kun je toch niet dwingen (jammergenoeg)..Ga gewoon lekker door met je leven, doe dingen die je normaal niet zo snel zou doen maar ga ook niet overdreven leip lopen doen. Als jullie echt bij elkaar komen kom je ooit nog wel samen..zoniet ontmoet je wel weer iemand anders..en denk niet alleen aan de ' mooie' dingen die jullie hadden..denk liever aan de negatieve, dan zul je hem ook minder terugwillen! Suc6 en over een poossie snap je niet meer waarom je dit bericht hebt geplaatst!!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 21:19
catwoman_temp
catwoman_temp is offline
Ik hoop echt dat ik hem snel vergeet...
Maar heb ik er wel goed aan gedaan hem nooit meer te willen zien of spreken? Want ik weet het echt niet meer..
Misschien was het ook wel over gegaan als ik wel met hem blijf omgaan..
En uitgaan helpt niet, ik ga 3 keer per week uit maar ik kan niemand anders meer leuk vinden!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 09:47
Verwijderd
accepteren is het woord...
ik ben ook nog steeds verliefd op m'n ewx (bijna een jaar uit).....maar ik ben ook stapelverliefd op m'n huidige vriendjuh...
Het "mooie" is dat mijn ex never nooit contact meer wil.....
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 17:02
Aurora
Aurora is offline
Het helpt zeker wel als je hem niet meer zo vaak ziet/spreekt. Dan word je nl niet constant aan zijn leukheid herinnert. Hoe cliché het ook klinkt: het gaat over, hoewel je nog altijd wel een beetje voor diegene zal voelen denk ik. Maar richt je niet helemaal op hem, zoek afleiding inderdaad. En heb geduld. Véél geduld..suxes
Oud 02-04-2002, 17:13
babsz15
babsz15 is offline
heeej meissie..
bij mij is ut twee weken geleden ook uitgegaan muh ex had muh gedumpt hij is ook niet meer verlieffd op mij ik vond het echt erg en nu nog steeds...ik wil um nog steeds teruh maar hij is een andere meisie aan het zoeken en nu ben ik er dus ook achter gekomen dan ie op kotisx valt dat vind ik nog het ergste (omdat hij durgs nodig hebt jij gaat nah ook met zuke vrienden om hij begint ech in de shit te raken door drugss) nu heb ik een nieuwe vriend sinds twee dagen maar me ex kent um ook en ik vind ut best klote wandt muh nieuwe vriend (rick) die is 21 en heeft al een kindje van twee weken.Mja ik wil nog steeds me ex teruh we hadden een jaar en iK ken um gewoon niet uit muh hoofd zetten ik wil um teruh hoe langer ik um niet zie hoe meer ik ook van um ga houden..sterktexxxx
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 17:33
~Roosje~
~Roosje~ is offline
klinkt raar maar als je hem minder ziet gaat die liefde echt over, ga gewoon verder met leven en doe vooral veel leuke dingen. Je loopt dan vanzelf wel iemand anders tegen het lijf, een klein beetje liefde blijft toch altijd wel voor je ex maar als het goed is veel meer voor je nieuwe liefde!
veel suc-6!
Oud 02-04-2002, 18:16
Optima
Optima is offline
het is stukken makkelijker als je ex zich gedraagt als een klootzak, maar niet altijd even leuk

Oud 02-04-2002, 18:21
Caroo
Caroo is offline
Zorgen dat je leuke dingen gaat doen, nieuwe mensen ontmoeten, gewoon ff niet meer aan hem denken, ook al is dat moeilijk...

Het zal je echt wel lukken daar moet je in geloven!! Suuc6 ermee!!
Oud 02-04-2002, 21:27
catwoman_temp
catwoman_temp is offline
Citaat:
Optima schreef:
het is stukken makkelijker als je ex zich gedraagt als een klootzak, maar niet altijd even leuk

Hij gedraagt zich ook als een klootzak. Hij maakt onwijs lullige opmerkingen over me. En alleen maar omdat hij mijn reactie zo leuk vind. Niet omdat hij me niet mag ofzow. Maar als ik hem daar dan op wijs dan heeft hij zo veel spijt en is hij zo lief!

Maar doe ik er goed aan dat ik hem nooit meer wil zien? Want ik voel me nu zo schuldig tegen over hem! En ik kan het zelf ook niet aan dat ik hem nooit meer zal zien.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 21:29
Zarya
Zarya is offline
Heej meissie, ik had hetzelfde!Ik zei ook tegen mijn ex dat ik hem nooit meer wou zien, ik heb dat in totaal 3 dagen uitgehouden toen ben ik naar hem toe gegaan...Ik zei dat ik hem wel gewoon wou blijven spreken, en hij vond het allemaal prima.Maar toen ik die avond op msn zat, en tegen hem begon te praten zei hij opeens: 'zoals ik vanochend ook al zei, lijkt het me beter als we gewoon ff niet met elkaar omgaan'
Toen ie dat zei was ik zoooooo boos, want hij had dat die ochtend helemaal niet gezegt, want hij is gewoon te laf om het recht in me gezicht te zeggen.
Dus het is heel goed dat je hebt gezegt dat je niet met hem wil praten, want zo blijft aan jou de keuze of je hem ooit nog wilt zien. En daarbij gaat je verlieftheid een stuk sneller over als je niet steeds word herinnerd aan zijn lieve koppie.Dan kun je daarna altijd nog beslissen of je weer met hem wil omgaan.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 22:40
eden6
eden6 is offline
Afstand nemen en afleiding zoeken. En je niet teveel op dat gevoel focussen want het moet vanzelf over gaan... je kunt wel je gevoelens onderdrukken maar zo werkt dat niet heh...
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 15:25
Buffy
Buffy is offline
het is nu 3,5 maand uit tussen mij en mijn exvriendje,ik ben nog steeds verliefd op hem en ik geef ook ontzettend veel om hem. we zijn in de tussentijd nog wel 2 keer met elkaar geweest.
hij heeft een aan-uit relatie met een ander meisje en in de perioden dat het uit was met haar ben ik dus met hem geweest. ik denk nog elke dag aan hem en zo nu en dan mis ik hem echt zo erg dat ik er om zit te huilen. we hebben bijna 2 jaar verkering gehad en in die tijd is hij een heel belangrijk persoon voor mij geworden. gelukkig kunnen we nog wel goed met elkaar overweg; maar het gemis blijft......

S, I still LOVE you

xxx WIeps
Oud 07-04-2002, 15:28
LaDushi
LaDushi is offline
heb ik ook gehad met mijn ex.Je kunt er niet veel tegen doen.Ik kwam hem ook elke keer tegen enzo.Toen heb ik ervoor gezorg dat ik hem niet meer zag hem gaan vermijden.Dat hielp wel.Je gaat dan aan andere dingen denken op een gegeven moment.En gewoon lekker uitgaan en lol hebben.En al zijn lsechte eigenschappen bedenken die opschrijven en naast je bed hangen? jah ik weet het ook niet.Het heeft ook vooral tijd nodig.Succes!!!! Kiszz
Reageren

Regels voor berichten