Advertentie | |
|
![]() |
|
Heej meissie, ik had hetzelfde!Ik zei ook tegen mijn ex dat ik hem nooit meer wou zien, ik heb dat in totaal 3 dagen uitgehouden toen ben ik naar hem toe gegaan...Ik zei dat ik hem wel gewoon wou blijven spreken, en hij vond het allemaal prima.Maar toen ik die avond op msn zat, en tegen hem begon te praten zei hij opeens: 'zoals ik vanochend ook al zei, lijkt het me beter als we gewoon ff niet met elkaar omgaan'
Toen ie dat zei was ik zoooooo boos, want hij had dat die ochtend helemaal niet gezegt, want hij is gewoon te laf om het recht in me gezicht te zeggen. Dus het is heel goed dat je hebt gezegt dat je niet met hem wil praten, want zo blijft aan jou de keuze of je hem ooit nog wilt zien. En daarbij gaat je verlieftheid een stuk sneller over als je niet steeds word herinnerd aan zijn lieve koppie.Dan kun je daarna altijd nog beslissen of je weer met hem wil omgaan. |
![]() |
|
![]() |
het is nu 3,5 maand uit tussen mij en mijn exvriendje,ik ben nog steeds verliefd op hem en ik geef ook ontzettend veel om hem. we zijn in de tussentijd nog wel 2 keer met elkaar geweest.
hij heeft een aan-uit relatie met een ander meisje en in de perioden dat het uit was met haar ben ik dus met hem geweest. ik denk nog elke dag aan hem en zo nu en dan mis ik hem echt zo erg dat ik er om zit te huilen. we hebben bijna 2 jaar verkering gehad en in die tijd is hij een heel belangrijk persoon voor mij geworden. gelukkig kunnen we nog wel goed met elkaar overweg; maar het gemis blijft...... S, I still LOVE you xxx WIeps
|
![]() |
heb ik ook gehad met mijn ex.Je kunt er niet veel tegen doen.Ik kwam hem ook elke keer tegen enzo.Toen heb ik ervoor gezorg dat ik hem niet meer zag hem gaan vermijden.Dat hielp wel.Je gaat dan aan andere dingen denken op een gegeven moment.En gewoon lekker uitgaan en lol hebben.En al zijn lsechte eigenschappen bedenken die opschrijven en naast je bed hangen? jah ik weet het ook niet.Het heeft ook vooral tijd nodig.Succes!!!! Kiszz
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik wil me Ex terug Max078 | 1 | 03-03-2014 07:05 | |
Liefde & Relatie |
Ex - huidig vriendje? Avalon_Mae | 17 | 29-03-2005 11:55 | |
Liefde & Relatie |
Waarom ben jij verliefd op je vriend of vriendin geworden? Slettelina * | 58 | 28-05-2004 11:30 | |
Liefde & Relatie |
ex vriendje treesje16 | 4 | 08-04-2004 11:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Een stukje uit mijn boekje Bikinie-meisje | 19 | 19-08-2003 20:47 | |
Liefde & Relatie |
Hoe mijn relatie de puin in liep! Woestijnpinguin | 26 | 17-08-2003 20:54 |