Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2004, 14:35
Slettelina *
Slettelina * is offline
En ben je dat nog steeds?

Ik werd verliefd op hem omdat het meteen goed klikte, hij was ontzettend lief en het was gewoon echt mijn type.
Ik voelde me meteen op me gemak bij hem en kreeg toen ik hem zag meteen kriebbeltjes in me buik.
Dat is nu nog steeds redelijk zo
Oud 12-05-2004, 14:43
santje17
santje17 is offline
Omdat hij bij mij past en ik vond hij intresseerde mij. en dat was neit voor een paar daagjes maar voor heel lang. en hij is lief (natuurlijk) en eigenlijk zo trouw als een hondje. hij kan wel heel bezorgd zijn. als ik zeg dat ik misselijk ben mag ik gelijk niet meer lopen moet ik met een deken op de bank liggen en gaat hij sinasappelsap voor me maken, en eten voor me maken. ja hij is vooral zorgzaam. dat is vaak ook wel lekker. maar als ik het niet wilt doet hij het ook niet hoor. en we begrijpen elkaar gewoon goed. oh en hoe we op het eerst contact kregen is omdat we dezelfde muzieksmaak hebben. dus dat heeft er ook wel mee te maken. Tja, ik had nooit kunnen denken dat er zulke jongens bestaan, maar echt het is een lieverd hoor
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 14:43
santje17
santje17 is offline
en ja ik ben nog steeds heel erg verliefd. al 20 maanden. en niet alleen van hem houden, maar ook nog echt verliefd.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 14:47
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
de allereerste keer dat ik hem zag was op ozzfest 2002 en toen hebben we heel erg veel gepraat en gelachen. hij is heel erg mooi en hij houdt van dezelfde muziek als ik (zowel toen als nu). ik voelde me op m'n gemak bij hem en kreeg onwijze kriebels in mn buik als we elkaar aankeken. een paar maanden later kregen we een relatie, dat was snel weer over.

na een lange tijd van elkaar niet zien/spreken zijn we nu sinds 8 weken (weer) samen. de 'eerste keer dat ik hem zag' voordat we voor de 2e keer wat kregen was hij eigenlijk niet echt veranderd (nouja van lange dreads naar kort haar maargoed, de details en dat is alleen maar een verbetering imho) en praatten we meteen weer heel erg veel en hebben we ook erg gelachen. ik had het gevoel hem al duizend jaar te kennen, ik voel me gewoon ontzettend fijn bij hem En hij maakt me aan het lachen en dat vind ik heel erg belangrijk.
verder is hij heel erg lief, zorgzaam, intelligent, hij interesseert me.

en ik voel nog steeds kriebels als ik hem zie <3
Oud 12-05-2004, 14:48
luchtballon
luchtballon is offline
Omdat hij slim is, snel van begrip, grappig, sarcasme begrijpt, van leuke muziek houdt, stoer is, lief is, ik hem aantrekkelijk vond (zowel uiterlijk als kleding), ik goed met hem kon praten en disscussieren, op mij lijkt maar toch zo anders is dat we elkaar kunnen aanvullen en dus discussies houden etc, hij zo lief lacht, ik me goed/(beter als het al kut gaat) voel als hij bij me is *yay* leuk om weer eens te bedenken waar je verliefd op bent geworden
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 15:01
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
hmm omdat het eerst gewoon voor een keer was.. en toen een tijd wou ik niet... is er ook niks meer gebeurt.. we bleven hele goede vrienden... en we begonnen weer te zoenen enzo... en toen waren we eigenlijk toch wel heel gek van elkaar... hebben wa wat gekregen eerst duurde 3 maanden.. toen was ik het een beetje zat maar bleef gek van der dus een week later weer aan 3 maanden later weer uit door haar maar 3 weken later was het alweer aan en nu hebben we weer 2 maand... dus nog een maand en dan ? nieuw record

groeteb
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 15:04
Stefanie
Stefanie is offline
Ik ben verliefd geworden omdat we heel goed konden praten en omdat het al meteen vertrouwd voelde...
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 15:11
raarheid
raarheid is offline
Ik ben op het innerlijk van m'n vriend gevallen, hebben elkaar leren kennen via msn, bij onze 1e ontmoeting klikte het echt meteen, voelde me goed bij hem...hij bij mij. Veel meisjes schijnen hem altijd vanwege zijn uiterlijk aan de kant te hebben geschoven, ik bedoel ik geef toe; ik heb zelf ook veel jongens gezien met knappere koppies, en tuurlijk isset mooi als dat ook meezit, maar bij mijn vriend maakt het me echt geen moer uit, ben er aan gewend en ben dolgelukkig met hem. Dikke tak voor de snollen die hem ooit hebben afgewezen want thanx god hallelujah ze weten niet wat ze zijn misgelopen Anyway ik hou van hem voor zijn karakter en doen en laten: altijd in voor iets mafs, snapt sarcasme, eerlijk,gevoel voor humor,heeft altijd wat te vertellen,is lief, enorm lief, zorgzaam ( van de week had ik buikpijn, tijdens een weekendje weg; op bed gelegd, toegedekt, tijdje ernaast komen liggen, cakeje voor me gaan halen, me liggen voeren haha, en maar vragen: gaat ie wel? ) etc.etc. Hmm bedenk me net ineens dat ik misschien in 1e instantie alleen op zijn innerlijk ben gevallen, maar geloof dat het uiterlijk (lees: buik,kont,benen, en zijn gespierde armen) inmiddels soort van enorm verliefde gevoelens bij me meebrengen, hehe Nu 4.5 maand (gaat de tijd weer snel) bij elkaar
Oud 12-05-2004, 15:19
Verwijderd
ik ben verliefd geworden omdat het meteen heel vertrouwd voelde en hij alles is wat ik in een jongen zoek! we hebben pas 6 dagen iets en sinds we iets hebben ben ik NOG verliefder (wist nie dat het kon, maar goe ), maar ik ben eigenlijk al wel een hele tijd verliefd, ik denk al meer dan een jaar, maar we kregen steeds maar nix, maar nu hebben we dus eindelijk wat!!!!
kusss
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 15:29
juno
juno is offline
Even terugdenkend aan alle keren dat ik verliefd werd...wat deed het hem toch?

En er is een cruciaal moment aan te wijzen waarop iemand van leuk en aardig naar helemaal die vlinders ging, waarop ik die bonk in mijn hart kreeg.

Dat was het moment dat ze zich naar mij toe emotioneel openstelden, dat ze dat risico namen, zich op mij richtten, en dat aan mij lieten merken.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 15:34
Verwijderd
Omdat hij op een bepaalde manier naar me kan kijken, me begrijpt, steunt, goed kan praten, we elkaar vertrouwen en alles aan elkaar kwijt kunnen...

En nog vlinders ook!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 15:42
Verwijderd
Ik ben verliefd geworden op zijn ogen (die zijn echt zoooo mooi . En natuurlijk omdat ik het goed met hem vinden kon (kende hem al een tijdje). Maar eerst vond ik hem gewoon aardig...

Totdat we een keer iets gingen drinken met nog een vriendin en een vriend, nou je had hem toen bij ons aan de deur moeten zien staan met zijn ogen ... toen ik binnen was zei mijn moeder ineens... Zo die jongen heeft mooie ogen... ahhhhhh mam dat was me nog niet opgevallen

Nu, ruim 1.5 jaar later krijg ik nog steeds vlindertjes in mijn buik als ik hem zie... en vooral wanneer ik in zijn ogen kijk
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 15:46
Gwinnie
Gwinnie is offline
omdat hij het voor mekaar kreeg om me bij onze eerste ontmoeting IRL me op mn gemak te laten voelen, me aan het lachen maakte. we samen zorgden voor een ontspannen sfeer, omdat er geen stiltes vielen, omdat hij precies de goede dingen zei, omdat hij niet te opdringerig maar ook weer niet te afstandelijk was. Omdat hij duidelijk helemaal voor mij gaat en het niet erg vind om eerst 2 uur te moeten reizen voor hij bij me is.
hij is gewoon zo leuk

over 5 nachtjes al weer een jaar...
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 15:52
Verwijderd
Hij as heeeeeeeel aardig en grappig!!!!
Hij was mijn type gewoon!!!!
Hij had een hele mooie uitstraling!!!!!
We haalden de woorden uit elkaars mond en dat was heel grappig en toevallig want we hadden het nooit eerder gehad~!
WE d88 dus gewoon het zelfde!!!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 16:01
Verwijderd
voornamelijk z'n ontzettende aanwezigheid. en we hebben gewoon veel overeenkomsten, zelfde interesses, zelfde humor. en ik heb ook nog steeds kriebeltjes, ja. soms ook niet natuurlijk, en we maken ook heus wel ruzie om een of ander, maar dat hoort er ook bij natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 16:18
Gothic
Gothic is offline
Ik was op groepsreis op vakantie naar Indonesie. Doordat het daar helemaal fantastisch was en de groep erg leuk was, was ik al in een soort 7e hemel. Ik had het nog nooit zo naar m'n zin gehad. Doordat we altijd klaverjasten met een groepje, leerde ik hem kennen.
Hij was alles in een jongen wat ik niet wilde. Maar hij was best aardig. We gingen elke avond uit eten en omdat ik toevallig achter hem liep, kwam ik naast hem te zitten bij zo'n lage tafel en wij zaten toen dus samen tegen 1 kussen aan. Mijn eten kwam al snel en hij moest erg lang wachten, en omdat ik veel had, voerde ik hem, gewoon voor de gein, wat hapjes. Gewoon door de sfeer, de omgeving ed sprong er toen denk ik een vonkje over...
Maar ik heb er verder weinig echte aandacht aan besteed. We gingen wel wat meer met elkaar om. Zijn samen keer bijna verdwaald in Jakarta . Maar telkens was het gewoon toeval als we iets samen deden of naast elkaar zaten.
Tot we met 2 anderen een 4persoonbed hadden gemaakt, ging alles prima. En toen zoende hij me en kon ik hem eigenlijk niet meer weerstaan.
Hij rookte toen en ik haat(te) dat. Of het iets zou worden na de vakantie wisten we niet. Hij wist wel dat het niets zou worden als hij zou roken. Daar is hij niet snel daarna mee gestopt. Na de vakantie zouden we nog wat afspreken...
We hadden eigenlijk niets gemeen, behalve een fantastische vakantie en herinnering. Maar gelukkig is het toch nog wat geworden ... en hebben we nu bijna 10 maanden...

Maar waar ik voor gevallen ben: hij lacht ontzettend leuk en is erg positief... lang leve de lol. Vult mij prima aan op de punt dus

Maar waar het eigenlijk op neer kwam: ik was in een soort roes / 7e hemel door de vakantie. Daardoor kon dit ook gebeuren. Als ik hem op straat zou tegenkomen, was ik hem gewoon straal voorbij gelopen... omdat hij absoluut niet mijn type is... Ik werd dus absoluut in 1e instantie niet verliefd op hoe hij eruit zag of hoe hij was

Lang verhaal
Oud 12-05-2004, 16:36
Jules
Jules is offline
Toen ik hem voor het eerst zag (bij een concert) en hem aansprak, voelde ik me wat vreemd. We gingen msnen en de keer daarna vond ik hem al helemaal leuk, terwijl ik hem niet eens echt veel gesproken had. Ik was nog niet verliefd tho.. We gingen wat vaker afspreken, en langzaam kwamen dan toch de kriebels. Maar waarom? Ik denk omdat we super goed konden (en kunnen!) praten over alles, om dezelfde dingen lachen, tja, het klikt gewoon goed.

En vandaag is hij precies een half jaar mijn vriendje :*)
Oud 12-05-2004, 16:40
American*Dream
American*Dream is offline
Jow ben ik nog steeds, omdat hij ontzettend lief is, ontzettend lieve oogjes (wat zeg ik...hijs gewoon de leukste jongen ter wereld - voor mij dan ) heeft en we het heel goed met elkaar konden vinden
Oud 12-05-2004, 16:47
Verwijderd
waarom? Nou omdat hij lief is, en leuk, en knap, en aardig, en grappig, en begrijpend, en gevoelig, en schattig, en 1001 andere dingen..

En ja, nog steeds leuk! Iedere dag leuker om eerlijk te zijn
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 16:55
Verwijderd
ik ben verliefd op haar geworden doordat ze mooi is en het klikte de eerste keer gelijk Kan goed met haar praten. Ze is begripvol. Ze is lief, zorgzaam en heeel erg mooi. En ik ben echt nog steeds verliefd en dat zal zeker ook nog wel zo blijven

She's an Angel
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 16:57
Verwijderd
Citaat:
NegativeFreak schreef op 12-05-2004 @ 17:55 :
ik ben verliefd op haar geworden doordat ze mooi is en het klikte de eerste keer gelijk Kan goed met haar praten. Ze is begripvol. Ze is lief, zorgzaam en heeel erg mooi. En ik ben echt nog steeds verliefd en dat zal zeker ook nog wel zo blijven

She's an Angel
you're an Angel too hvj.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 17:04
Felicita
Felicita is offline
Ik zag m'n huidige vriend voor het eerst toen ik net door een vriendin eens uit was gegaan. We zaten buiten met een paar meisjes die m'n vriendin kende, en m'n vriend kwam er ook bij zitten(ik hoorde later dat dat was omdat hij mij wel aantrekkelijk vond ). In ieder geval, ik had het koud, en hij sloeg ineens zijn jas om mijn schouders. Dat was zo lief, en hij was zo knap... En 3 weken later waren we allebei echt verliefd en nu zijn we al 7 maanden samen.
Oud 12-05-2004, 17:12
DvoorA
DvoorA is offline
Niet dat ik een vriend heb, maar ik ben wel verliefd Waarom? Does it any matter? Het gevoel is er, ik wil het eigenlijk niet gaan uitpluizen Het is hoe hij lacht, hoe hij kijkt en praat en denkt en wat hij allemaal zegt, hoe hij me vasthoudt, de grapjes die hij maakt, ik voel me fijn bij hem en hij is gewoon heel interessant!

(schiet me opeens een zinnetje te binnen: "I knew my luck too well and I'll probably never see you again now" )
Oud 12-05-2004, 17:24
Madgirl
Madgirl is offline
Ik kon echt goed met hem praten, lachen, het was altijd gezellig met hem. Dus toen had ik het uitgemaakt met mijn toenmalige vriend.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 17:24
santje17
santje17 is offline
Citaat:
raarheid schreef op 12-05-2004 @ 16:11 :
Ik ben op het innerlijk van m'n vriend gevallen, hebben elkaar leren kennen via msn, bij onze 1e ontmoeting klikte het echt meteen, voelde me goed bij hem...hij bij mij. Veel meisjes schijnen hem altijd vanwege zijn uiterlijk aan de kant te hebben geschoven
ja dat ken ik...beide dingen trouwens. ik ken mijn vriend ook via internet en veel andere meisjes vallen niet op zijn uiterlijk. het nare hiervan is dat mijn "vriendinnen" ook zelfs achter mijn rug om zaten te praten dat ze hem lelijk vinden..nou ja je weet wel wat je aan hun heb dan. maar ik vind hem mooi en daar gaat het om. ik zou niks anders willen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-05-2004, 17:30
miss-suus
miss-suus is offline
hij begeep me
was aardig
had wel humor
Oud 12-05-2004, 17:35
leucomelas
leucomelas is offline
hij heeft dezelfde kledingstijl, dezelfde haardracht... gewoon zijn totale uitstraling en dat knappe koppie... uiteindelijk bleek ie ook nog eens mijn muzieksmaak te delen, en meestal hebben we dezelfde mening over dingen *zwijmel* en nog steeds flieft na 2 jaar en 2 maanden...
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 17:35
GinaGina
GinaGina is offline
hij heeft zulke mooie sproetjes
Oud 12-05-2004, 21:17
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Op mijn ex: omdat ze lief was en me vrij veel vrijheid gaf en me dan tegelijkertijd vertrouwde.
Oud 12-05-2004, 21:21
Verwijderd
Jonne's zijn schaars.
Alleen een Jonne kan me bijhouden qua leukheid
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 21:40
Verwijderd
Ik heb mijn vriend in 2002 leren kennen via msn.
Hij was anders dan de mensen die ik toen kende. We blaatten urenlang (4 uur 's nachts) over dingen die er niet toe doen. En ik moest altijd om hem lachen. Het klikte gewoon.
En ja, ik ben wel weer verliefd op hem.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 17:20
korfballer
korfballer is offline
Waarom ik op hem viel?
Omdat hij zo ontzettend lief is en grappig. Zijn uitstraling en precies dezelfde kleding style als mij. En natuurlijk deelt hij de passie voor korfbal met mij!
Oud 13-05-2004, 17:56
Wave
Wave is offline
Hij had iets speciaals wat me aantrok, kan alleen nog steeds niet zeggen wat. Ik was onertussen alleen nog met een ex aant aanklooien en had nooit verwacht dat het wat zou worden....we kregen alleen steeds meer contact en toen heb ik ook definitief et die ex gebroken. In de stad een keer gezoend en toen leerden we elkaar beter kennen en hij is gewoon alles wat ik zoek in een jongen, je kan prima met hem praten maar ook lachen, feesten, stoeien enzovoorts.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 18:31
Verwijderd
Daarom

om even te voorkomen dat ik een te lang bericht typ
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 19:05
DEChengst
DEChengst is offline
Omdat ze me het gevoel geeft bijzonder te zijn.
Oud 13-05-2004, 19:50
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Omdat het meteen goed klikte, en omdat het echt een heel lief mannetje is

*begint meteen weer dromerig te worden*
Oud 13-05-2004, 21:03
annetjuh
annetjuh is offline
hij is lief voor mij.
en ik kan alles met hem doen.
gezellig ergens wat drinken en gewoon kletsen en natuurlijk ook heel erg veel lachen
Oud 13-05-2004, 21:09
snoopy
snoopy is offline
omdat hij niet wegging toen ik zei dat ie moest oprotten Serieus... dat was t eerste wat ik tegen m zei: "rot op". Ik had het helemaal gehad. En toen heeft hij me een beetje opgevrolijkt, en later in de week konden we toch wel erg goed praten en vond ik m steeds liever...

Eigenlijk gewoon omdat hij hij is...
Oud 13-05-2004, 21:35
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 12-05-2004 @ 16:29 :
Even terugdenkend aan alle keren dat ik verliefd werd...wat deed het hem toch?

En er is een cruciaal moment aan te wijzen waarop iemand van leuk en aardig naar helemaal die vlinders ging, waarop ik die bonk in mijn hart kreeg.

Dat was het moment dat ze zich naar mij toe emotioneel openstelden, dat ze dat risico namen, zich op mij richtten, en dat aan mij lieten merken.
Hier kan ik me helemaal in vinden. Ik vond mijn ex al leuk, maar toen hij echt moest huilen waar ik bij was werd ik helemaal 'week'. Dat hij, die stoere jongen, mij durfde te laten zien dat hij echt verdriet had! Nu ik er aan terugdenk krijg ik weer zo'n raar gevoel...
Maar verder sloeg het nergens op dat we elkaar leuk vonden, dus na 2 maanden zijn we er maar weer mee opgehouden..
(en ook al wil ik het niet, stiekem mis ik hem heel af en toe toch een beetje)
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 21:46
In_stilte
In_stilte is offline
Zijn lieve ontdeugende pretoogjes, die deden 't m...

Verder vullen we elkaar heel goed aan, is het altijd lachen en genieten samen. Hij had dezelfde humor, zelfde kijk op veel dingen.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 21:50
Verwijderd
We dachten heel erg hetzelfde altijd, we spraken met elkaar alsof we elkaar al járen kenden, terwijl het hooguit maanden waren.
En toen ik heb de tweede keer zag, toen grijnsde hij heel erg.. en toen wist ik dat ik echt heel erg verliefd op hem was
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 22:04
Qimm
Qimm is offline
omdat hij zo ontzettend schattig was (en nog steeds is) en omdat hij hele mooie ogen en lippen had.
Oud 13-05-2004, 22:10
Alistar
Alistar is offline
Ik vond m meteen al knap om te zien, en toen ik m wat beter leerde kennen vond ik m ook heel aardig. En grappig!
Ik was niet meteen verliefd op m toen ik met m had, ik vond m wel al heel leuk. Verliefd werd ik denk ik na een week ofzo, toen we tot 4 uur 's nachts hadden zitten praten met elkaar.
Hij luistert echt naar me, ik kan met m lachen, hij denkt ook wel beetje hetzelfde als ik over bepaalde dingen, zelfde muzieksmaak. Ik hoef ook niet altijd te zeggen wat ik denk, dat weet hij meestal wel. En wat natuurlijk ook heel erg belangrijk is....hij kan ervoor zorgen dat ik me heel bijzonder voel, door te zeggen dat ik mooi ben enzo. Door hem word ik wat zekerder. En bij hem zijn voelt gewoon super, ik kan compleet mezelf bij m zijn.
Oud 14-05-2004, 16:12
jetzt
jetzt is offline
omdat er bij het zien van hem een reactie voortkwam in mijn lichaam met mijn hormonen....

Neuh.... zijn pretoogjes... zijn zelfde passie voor de gitaar als ik heb..... zelfde muzieksmaak..... zijn intelligentie * zwijmel zwijmel* ...... zijn sproetjes...... zijn stijl/smaak..... omdat hij mij leuk vond..... niet precies het type is dat echt heel mooi is, hij is normaal en dat trekt me aan..... hij heeft krullend haar *hmmm*....... zijn stem mooi is..... hij zorgzaam is.....

dat is wel weer genoeg.....

hij begrijpt mij en dat zoek ik in een jongen.... verder hou ik gewoon heeeeeeel eeeeeeeeeeerg veeeeeeeeel van hem... zou niet zonder hem kunnen
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 16:35
Elmoo
Elmoo is offline
We hebben elkaar leren kennen via de TMF-chat en later nog beter via msn. Na een paar keer bellen hebben we afgesproken in Alkmaar en het was gewoon liefde op het eerste gezicht. Hij is de mooiste, de liefste en de leukste (voor mij )
Oud 15-05-2004, 10:19
Icemancool
Icemancool is offline
Ik ben verlieft op mijn vriendin geworden omdat zij ook al in mij geinterreseert was toen ik nog met mijn ex had, en mijn ex had zoiets van "ik heb een vriendje wanneer ik daar behoefte aan heb en de rest van de tijd loopt hij maar achter mn kont aan". Toen was mijn huidige vriendin al meer geinterreseert in me dan mn ex, en we holpen elkaar ook vaak met problemen. Toen ging het uit tussen mijn toenmalige vriendin, en een paar dagen daarna kwam zij langs en dat klikte enorm goed en dat is alweer dik 4 maand geleden
Oud 15-05-2004, 10:24
Verwijderd
Waarom? Ja, het klikte. We waren al vrienden en we kwamen steeds meer bij elkaar. En op een gegeven moment bedacht ik bij mezelf; verdorie, ik ben verliefd. Nou, en hij ook
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 12:24
Loesje
Loesje is offline
Citaat:
krullevaar schreef op 13-05-2004 @ 22:35 :
maar toen hij echt moest huilen waar ik bij was werd ik helemaal 'week'. Dat hij, die stoere jongen, mij durfde te laten zien dat hij echt verdriet had! Nu ik er aan terugdenk krijg ik weer zo'n raar gevoel...
Dit was ook een van de mooiste momenten. Dat hij verdriet had, om mij! zo lief....en daarna ging alles alleen maar beter.

Verder gewoon omdat hij zichzelf is, en ik vanaf de eerste minuut bij hem totaal mezelf was. En ik om hem kan lachen, en hij om mij. En omdat hij zo ontzettend mooi is!!
Oud 15-05-2004, 19:14
Verwijderd
Citaat:
krullevaar schreef op 13-05-2004 @ 22:35 :
Hier kan ik me helemaal in vinden. Ik vond mijn ex al leuk, maar toen hij echt moest huilen waar ik bij was werd ik helemaal 'week'. Dat hij, die stoere jongen, mij durfde te laten zien dat hij echt verdriet had! Nu ik er aan terugdenk krijg ik weer zo'n raar gevoel...
Oh ja, dat had ik ook. We waren een half jaar samen ofzo, hij vertelde over zijn moeder (die op zijn 6de was overleden) en begon heel erg te huilen.. echt te schokken... Pff, ik begin nu zelf bijna te huilen.. Ik vond het zo... mja, bijzonder dat hij mij dat liet zien. Dat hij mij toeliet hem te troosten enzo. Ik vond het ook heel moeilijk, ik heb hem die keer alleen maar vastgehouden en over zijn hoofd geaaid... Heeel raar was dat.
Maar heel fijn ook. Dat hij haar zo erg mist, dat vind ik echt heel lief. (En nu huil ik ) Zo af en toe vertelt hij weer iets wat hij zich van haar herinnert, of van toen ze net was overleden. Fijn dat hij daar met mij over wil praten...
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 21:48
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Omdat we al langer goed met elkaar konden praten, het echt klikte, en ik me bij haar op mn gemak voel.

Zo'n beetje. Het was natuurlijk het totaalbeeld he, inclusief dat ik haar aantrekkelijk vind.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten