Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2004, 16:10
Tingolady86
Tingolady86 is offline
Hallo!!
FF een vraagje, ik heb vrij glad en heel steil haar en heb eens met een bruiloft mn haar door een stylist laten doen. Ik had toen grote krullen (pijpekrullen???).Nou zou ik dit wel es bij de kapper willen laten doen zodat het wat langer krullend blijft.Maar heeft iemand hier ervaring mee?? die zelf ook steil en glad haar heeft...
Ja ga naar een kapper en vraag het zou je zeggen maar ja die willen natuurlijk ook centen verdienen en praten me vast ook maar wat aan. Dus wie??? En bleef het lang zitten en hoe duur...?
Alvast bedankt ALS ik reactie krijg!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-11-2004, 16:14
Verwijderd
Het enige wat wat langer blijft zitten is permanent --> Zou ik NIET doen.

Verder blijft watergolf ook wel wat langer zitten, maar dat gaat eruit als je haar nat wordt. Je kunt gewoon bij je eigen kapper vragen wat het kost, want dat is afhankelijk van de lengte van je haar enzo.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 16:17
Stardust
Stardust is offline
bij een vriendin van me (die ook stijl, glad haar heeft) 'pakte' het iig niet echt. ze hebben het twee keer gedaan en toen was het nog heel snel weer verdwenen.
maar dan hoeft het natuurlijk nog niet per se bij iedereen met glad en stijl haar niet te lukken.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 16:18
Tingolady86
Tingolady86 is offline
Citaat:
lareno schreef op 10-11-2004 @ 17:14 :
Het enige wat wat langer blijft zitten is permanent --> Zou ik NIET doen.

Verder blijft watergolf ook wel wat langer zitten, maar dat gaat eruit als je haar nat wordt. Je kunt gewoon bij je eigen kapper vragen wat het kost, want dat is afhankelijk van de lengte van je haar enzo.
Omdat het erg schadelijk is bedoel je zeker???
Ja dat het niet echt goed voor je haar is weet ik....
Maarja je bent jong en je wil wat thnx btw
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 16:18
Stardust
Stardust is offline
dat was een permanent btw
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Tingolady86 schreef op 10-11-2004 @ 17:18 :
Omdat het erg schadelijk is bedoel je zeker???
Ja dat het niet echt goed voor je haar is weet ik....
Maarja je bent jong en je wil wat thnx btw
Ik heb een aantal jaar geleden ook een keer permanent gehad. In het begin is het leuk, maar na een tijd wordt het pluizig, zakt de krul eruit (wordt minder elastisch, en je houdt een zielig golfje over), breekt je haar af en verlies je ook redelijk wat haar. Vooral als je slap en dun haar hebt geen aanrader.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 16:29
Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
ik heb zelf wel slag in mn haar, maar het is best wel dik en zwaar, en omdat het tot net over mn schouders is, heb ik geen krul.. zou ik wel permanent kunnen zetten? Of zakt dat er net zo snel uit als wanneer ik zelf rollers erin zet (blijft ook hooguit 2,5uur zitten)
tnxx
Oud 10-11-2004, 16:29
Tingolady86
Tingolady86 is offline
Hmm thnx voor reacties toch nog maar ff over nadenken of ik dat moet doen dus
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 16:31
Tingolady86
Tingolady86 is offline
Citaat:
Melig-Meissiej schreef op 10-11-2004 @ 17:29 :
ik heb zelf wel slag in mn haar, maar het is best wel dik en zwaar, en omdat het tot net over mn schouders is, heb ik geen krul.. zou ik wel permanent kunnen zetten? Of zakt dat er net zo snel uit als wanneer ik zelf rollers erin zet (blijft ook hooguit 2,5uur zitten)
tnxx
dat het zwaar is zoiezo wel nadeel denk ik
maar meestal,tenminste volgens mij... blijft het bij dik haar wel beter zitten....
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 17:07
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Permanent blijft lang zitten, maar is niet echt goed voor je haar.
Oud 10-11-2004, 17:09
Poppycock
Poppycock is offline
kom op zeg,

met goede zorg enzo hoeft het niet zo dramatisch te worden als hierboven wordt omschreven.
Het gaat er natuurlijk om dat je weet hoe jet het moet stylen. Als je je haar hebt gewassen moet je het op de juiste manier fohnen en met een juiste nabehandeling wordt het niet droog of pluizig.

Je krijgt natuurlijk wel een andere krul dan de watergolf. Watergolven blijft immers niet zo lang zitten en zul je dus om de dag weer overnieuw moeten doen.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 17:11
kleindraakie
kleindraakie is offline
Citaat:
Melig-Meissiej schreef op 10-11-2004 @ 17:29 :
tnxx
Misschien kan je je haar in lagen laten knippen? Dan krijg je door je slag in je haren vanzelf wat krullen.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 20:37
Verwijderd
rodina heeft altijd goed haaradvies... rodina waar ben je?
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 18:19
Melig-Meissiej
Citaat:
kleindraakie schreef op 10-11-2004 @ 18:11 :
Misschien kan je je haar in lagen laten knippen? Dan krijg je door je slag in je haren vanzelf wat krullen.
ik heb het in lagen en ook niet zo lang (net over schouders)
krijg wel btje volume, maar krullen niet
heb alleen krul in mn pony, en dan vooral als ik ff door de wind heb gelopen (heel irrie, eind van de dag voel ik me echt voor lul lopen hahaha!!)
Heb al langer gedacht over permanent oid maar mag niet van mn mams omdat ze denkt dat ik daarmee mn haar verpest
maarja, de ene keer heb ik lekker veel volume in mn haar, andere x beetje, en weer andere keer heb ik gwn stijl haar.. DOM!!
Oud 14-11-2004, 15:54
saturday
saturday is offline
Je kunt het met een speciale tang laten doen. Die ziet er anders uit dan een krultang. Uhmm, metalen staaf met aan de bovenkant een klemmetje waar je je haar tussenklemt. Blijft best goed zitten. Tot je het haar natmaakt.
En geen permanent doen, dat is lelijk.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 12:51
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik heb mijn haar 3x gepermanent.

ten eerste krijg je verschrikkelijke uitgroei! en je haar wordt er echt heel dood van! ik zou het zelf nooit meer laten doen. je kunt ook bij de kapper krullen/golfjes laten maken met zo'n soort wafelijzer geval. dat zou ik dan doen als ik jou was!
Oud 15-11-2004, 15:37
rodina
rodina is offline
Citaat:
bertbart schreef op 10-11-2004 @ 21:37 :
rodina heeft altijd goed haaradvies... rodina waar ben je?
Present

Als je heel zwaar haar hebt hoef je permanent niet eens te proberen want dan zakt het er na 2 dagen helemaal uit.

Permanent hoeft niet slecht te zijn, mits je het enorm goed verzorgt. Goede, zachte wax gebruiken, Shampoo aanpassen aan je haar (droog, pluizend, krullend haar oid), en je hebt speciale maskertjes voor gekruld en gepermanent haar. Of het echt werkt, mjah vooral psychisch, maar tis wel fijn spul.

Krultang, ik ben er geen fan van aangezien je hele haar om dat ding heen draait en je het er met geen mogelijkheid meer uitkrijgt, kan ook aan mijn technisch inzicht liggen.

Ik zou eerst eens langs de Hema lopen daar een zooitje zachte krulspelden halen. Je haar wassen, handdoekdroog (wat een kut uitdrukking ook weer), mousse er in, krullers er in, en dan gaan slapen. Volgende dag zijn ze als het goed is helemaal netjes droog, en dan moet je ze er heel voorzichtig uithalen. Niet kammen! dat is echt uit de boze, dan kam je alles er namelijk uit en heb je een grote pluisboel. Word jij niet vrolijk van en de rest van je omgeving ook niet. Dus heel voorzichtig loswoelen met je handen. Klein beetje wax er in. Half opsteken met een paar schuifjes, beetje glasspray en tadaa.
Oud 17-11-2004, 08:55
Melig-Meissiej
woow rodina ben je kapster ofzo?? DamnZz!!
Ik ga het eens proberen tnxx!!
Oud 18-11-2004, 16:55
rodina
rodina is offline
Citaat:
Melig-Meissiej schreef op 17-11-2004 @ 09:55 :
woow rodina ben je kapster ofzo?? DamnZz!!
Ik ga het eens proberen tnxx!!
Nee, ik heb te vaak een bad hairday en dan moet je wat he
Oud 20-11-2004, 18:26
Melig-Meissiej
tsja, bad hair-day.. ik heb 2 woorden: Elastiek & Gel
lekker makkelijk
Oud 28-11-2004, 18:10
blacky
blacky is offline
Citaat:
Tingolady86 schreef op 10-11-2004 @ 17:10 :
Hallo!!
FF een vraagje, ik heb vrij glad en heel steil haar en heb eens met een bruiloft mn haar door een stylist laten doen. Ik had toen grote krullen (pijpekrullen???).Nou zou ik dit wel es bij de kapper willen laten doen zodat het wat langer krullend blijft.Maar heeft iemand hier ervaring mee?? die zelf ook steil en glad haar heeft...
Ja ga naar een kapper en vraag het zou je zeggen maar ja die willen natuurlijk ook centen verdienen en praten me vast ook maar wat aan. Dus wie??? En bleef het lang zitten en hoe duur...?
Alvast bedankt ALS ik reactie krijg!!
permanenten, heb ik ook gedaan. heb zelf ook glad en stijl haar en nu blijven de krullen wel ff zitten.
Reageren

Regels voor berichten