Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ja dat het niet echt goed voor je haar is weet ik.... Maarja je bent jong en je wil wat ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar meestal,tenminste volgens mij... blijft het bij dik haar wel beter zitten.... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
krijg wel btje volume, maar krullen niet heb alleen krul in mn pony, en dan vooral als ik ff door de wind heb gelopen (heel irrie, eind van de dag voel ik me echt voor lul lopen hahaha!!) Heb al langer gedacht over permanent oid maar mag niet van mn mams omdat ze denkt dat ik daarmee mn haar verpest maarja, de ene keer heb ik lekker veel volume in mn haar, andere x beetje, en weer andere keer heb ik gwn stijl haar.. ![]()
||
Citaat:
![]() Als je heel zwaar haar hebt hoef je permanent niet eens te proberen want dan zakt het er na 2 dagen helemaal uit. Permanent hoeft niet slecht te zijn, mits je het enorm goed verzorgt. Goede, zachte wax gebruiken, Shampoo aanpassen aan je haar (droog, pluizend, krullend haar oid), en je hebt speciale maskertjes voor gekruld en gepermanent haar. Of het echt werkt, mjah vooral psychisch, maar tis wel fijn spul. Krultang, ik ben er geen fan van aangezien je hele haar om dat ding heen draait en je het er met geen mogelijkheid meer uitkrijgt, kan ook aan mijn technisch inzicht liggen. Ik zou eerst eens langs de Hema lopen daar een zooitje zachte krulspelden halen. Je haar wassen, handdoekdroog (wat een kut uitdrukking ook weer), mousse er in, krullers er in, en dan gaan slapen. Volgende dag zijn ze als het goed is helemaal netjes droog, en dan moet je ze er heel voorzichtig uithalen. Niet kammen! dat is echt uit de boze, dan kam je alles er namelijk uit en heb je een grote pluisboel. Word jij niet vrolijk van en de rest van je omgeving ook niet. Dus heel voorzichtig loswoelen met je handen. Klein beetje wax er in. Half opsteken met een paar schuifjes, beetje glasspray en tadaa.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |