Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2002, 17:09
italianboy
italianboy is offline
waar ligt de grens dat je mag en kan vertellen aan je vriend of vriendin?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2002, 17:11
Starrie
Starrie is offline
ik vertel mijn vriend alles ja.
Maar ja mijn vriend is ook mijn beste vriend geworden.
Ik zou niet weten waar een grens ligt. Iets wat ik niet zou mogen vertellen, hou ik natuurlijk voor mezelf.
Oud 02-04-2002, 17:25
Verwijderd
Ik vertel alles aan mijn vriend. Zelfs als iemand tegen mij zegt dat ik het niet door mag vertellen, vertel ik het aan mijn vriend. Dat komt

a) omdat ik geen geheimen heb voor mijn vriend. Of het nou in verband met mij is, of met iemand anders. Hij mag alles weten.

b) Omdat ik zeker weet dat mijn vriend het toch niet doorvertelt.

Maar als ik een geheim weet van iemand, waar mijn vriend bijvoorbeeld ruzie mee heeft ofzo, dan vertel ik het natuurlijk niet...

Nahja over het algemeen zijn mijn geheimen ook geheimen van mijn vriend...
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 17:28
~Roosje~
~Roosje~ is offline
wat ik niet door mag vertellen van iemand vertel ik ook niet door aan mijn vriend, voor de rest mag hij alles weten
Oud 02-04-2002, 17:58
Tofke_H
Tofke_H is offline
Nope, ik vertel haar niet alles. En waarom niet. Als er mensen iets aan mij vertellen in vertrouwen, dan is het niet de bedoeling dat ik dat ga verder vertellen. Niet aan een andere kameraad of mijn vriendin. Ik zal wel sneller geneigd zijn om als ik iets persoonlijks mag vertellen, want ik dan meestal nog voor mezelf houdt, aan haar te vertellen dan aan iemand anders.
Waar de grens trekken, dat is moeilijk neer te schrijven of te vertellen. Je voelt normaal gezien aan wanneer iemand iets tegen jou verteld in vertrouwen en zou willen dat je zwijgt.
Oud 02-04-2002, 17:58
Onze Zoon
Onze Zoon is offline
nee, want sommige dingen gaan haar niet aan.

spreek voor zich denk.
Oud 02-04-2002, 18:00
Caroo
Caroo is offline
McLaren (mijn vriendjuh) weet alles over mij en alles over wat ik weet van anderen of over anderen, gewoon omdat ik hem vertrouw en weet dat hij zoiets nooit tegen iemand anders zou zeggen..

Ik denk dat het vrij moeilijk is een geheim echt te bewaren als je je zorgen maakt over die persoon en als dat te maken heeft met dat geheim, en dan moet je daar toch echt met iemand over praten.. En dat is dat vriendjuh toch wel heel handig!!
Oud 02-04-2002, 18:47
Roozie
Roozie is offline
Ik vertel wel heel erg veel maar als mijn vriendinnen echt hebben vermeld dat ik mijn mond moet houden dan doe ik dat zeker, ook als ze het niet gezegd hebben en ik voel dat aan
Oud 02-04-2002, 18:50
PiNoW
PiNoW is offline
ik vertel hem wel veel, oowk over vrienden ensow, maar niet alles, hoewel hij toch mijn beste vriendjuh is en voordat we iets met elkaar kregen was hij al men beste vrined dus we vertellen elkaar wel veel jah
Oud 02-04-2002, 19:07
apart persoontje
apart persoontje is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Ik vertel alles aan mijn vriend. Zelfs als iemand tegen mij zegt dat ik het niet door mag vertellen, vertel ik het aan mijn vriend. Dat komt

a) omdat ik geen geheimen heb voor mijn vriend. Of het nou in verband met mij is, of met iemand anders. Hij mag alles weten.

Maar als ik een geheim weet van iemand, waar mijn vriend bijvoorbeeld ruzie mee heeft ofzo, dan vertel ik het natuurlijk niet...

Als jij iets niet verteld wil toch niet zeggen dat je geheimen voor elkaar hebt, een geheim voor elkaar is als een van beiden er betrokken bij is. maar als een vriendin van jou nouiets verteld over der vriendje, dan gaat jouw vriend dat toch niets aan?
Oud 02-04-2002, 21:06
xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Ik vertel hem alles... Ik weet niet of hij alles van mij weet, maar ik heb iig niets bewust achter gehouden. Hij weet ook veel van mijn vriendinnen en hun problemen. Ik vind het niet echt netjes, maar dan moet ik er ff over praten, en dan is hij meestal de eerste die naar me luisterd. En zo erg is het niet, want hij zal het nooit door kunnen vertellen, want hij woont toch zo ver weg.

Kus
Oud 02-04-2002, 21:11
Verwijderd
Citaat:
apart persoontje schreef:
Als jij iets niet verteld wil toch niet zeggen dat je geheimen voor elkaar hebt, een geheim voor elkaar is als een van beiden er betrokken bij is. maar als een vriendin van jou nouiets verteld over der vriendje, dan gaat jouw vriend dat toch niets aan?

Ik bedoel dus: Als iemand iets aan mij verteld, vertellen ze het ook aan mijn vriend. En dat weet iedereen van mij En de mensen die het niet weten zijn niet belangrijk genoeg voor me, dus dan ga ik al helemaal geen geheimen van hen voor mijn vriend achterhouden...
Ik praat gewoon over alles met mijn vriend, ook als goede vrienden (voor zover je ze zo kunt noemen) problemen hebben, want daarbij helpt mijn vriend mij ook...

En als mensen niet willen dat mijn vriend het te weten krijgt, moeten ze niets tegen me zeggen. Ze weten het vantevoren...
Het is niet zo dat ik het niet geheim KAN houden, maar dat ik het nut er gewoon niet van inzie...
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 21:16
Verwijderd
Citaat:
xxx_anouk_xxx schreef:
Ik vertel hem alles... Ik weet niet of hij alles van mij weet, maar ik heb iig niets bewust achter gehouden. Hij weet ook veel van mijn vriendinnen en hun problemen. Ik vind het niet echt netjes, maar dan moet ik er ff over praten, en dan is hij meestal de eerste die naar me luisterd. En zo erg is het niet, want hij zal het nooit door kunnen vertellen, want hij woont toch zo ver weg.

Kus

Jah dat is bij mij ook zo. Hij is ook meteen de persoon met wie ik het beste kan praten. Over alles. En als mijn vriendinnen mij dingen vertellen die niet erg zijn, vertel ik die gewoon aan hem, dan maakt het toch niet uit. Als mijn vriendinnen (of vrienden) mij dingen vertellen die wel erg zijn, problemen enzo, moet ik er met IEMAND over praten, en dat is dan gewoon mijn vriend. En die vertelt niets door...
Gewoon omdat ik het effe kwijt moet...

En dan kun je me onbetrouwbaar vinden... Maja.. dan moet je me maar niets vertellen
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 21:17
Günther
Günther is offline
Citaat:
italianboy schreef:
waar ligt de grens dat je mag en kan vertellen aan je vriend of vriendin?
ik vertelde (ben vrijgezel ) mijn vriendin alleen wat ik mocht zeggen want als ik een geheim weet van een kammaraad lul ik dat zelfs niet door aan mijn vriendin want op dei manier komen verhalen in de wereld die er niet voor bedoeld zijn. want als het uitgaat op wie moet je dan steunen.....op je vrienden, als je dan beetje geheimen hebt zitten doorlullen dan vind ik dat je je kammaraden niet waard bent!
Oud 03-04-2002, 08:28
Tha miss Cazzz
Tha miss Cazzz is offline
ik snap best dat je geen geheimen voor elkaar moet hebben maar om elkaar nou ALLES wat in jou leven gebeurt te vertellen....nooooooh.

Ik bedoel ik heb het soms over dingen met vriendinnen wat mijn vriend dus echt geen ene reet boeit en omgekeerd.
waarom zou je dat dan vertellen? Omdat je anders een geheim hebt? bullshit

maar ik vertel ook weleens dingen over vriendinnen aan hem , om het idd "kwijt te kunnen" maar hij gaat daar toch nauwelijks mee om dus dat boeit niet.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 09:40
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

W00t! Hey dat heb je me nooit verteld!

Haha,
boeit me verder niet hoor
ik weet ook eigenlijk wel dat je overal over praat met je vriend en hem vertrouw ik verder ook, anders was hij je vriend niet. Trouwens, ik vind het toch geen probleem als mensen geheimen van mij kennen (heb ik die dan? dacht het niet echt ma goed) en bovendien denk ik niet dat ik interessant genoeg ben om over te lullen...
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 10:10
mausi
mausi is offline
Ik vertel mijn vriend ook alles ja. Hij en ik zijn eigenlijk 1. Alleen als iemand echt aan me vraagt of ik iets niet aan hem wil vertellen doe ik dat niet.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 15:58
snoopy
snoopy is offline
d'r is niet echt iets van mijn vrienden, wat mijn vriend niet mag weten, ofzow, dus: waarom niet?
Oud 03-04-2002, 16:00
^AmArU^
^AmArU^ is offline
tzal me ook een worst wezen of mensen dingen over mij doorvertellen
iedereen mag verder alles van me weten hoor
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 16:32
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
ik vertel ALLES ghehe, want dat doet hij ook bij mij, lijkt me
Oud 03-04-2002, 16:46
Bienie
Bienie is offline

Nee...ik vertel wel veel over mezelf maar als bijv. een vriendin van mij iets heeft wat niemand mag weten, tja dan ga ik het mijn vriendje echt niet vertellen hoor...
Als dat persoon echt niet wil dat ik het doorlul, dan doe ik dat ook niet, ook niet tegen mijn vriendje.
Oud 03-04-2002, 19:27
Verwijderd
Citaat:
mausi schreef:
Ik vertel mijn vriend ook alles ja. Hij en ik zijn eigenlijk 1. Alleen als iemand echt aan me vraagt of ik iets niet aan hem wil vertellen doe ik dat niet.
Ok hier kan ik wel inkomen jah...
Er heeft namelijk nooit iemand echt letterlijk aan me gevraagd of ik het niet aan mijn vriend wil vertellen. Tegen anderen vertel ik NOOIT geheimen door... tegen mijn vriend wel alles... maar misschien inderdaad als ze echt zeggen dat ik het zelfs neit tegen mijn vriend mag zeggen dat ik dat dan ook niet doe...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten