Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vertel hem alles... Ik weet niet of hij alles van mij weet, maar ik heb iig niets bewust achter gehouden. Hij weet ook veel van mijn vriendinnen en hun problemen. Ik vind het niet echt netjes, maar dan moet ik er ff over praten, en dan is hij meestal de eerste die naar me luisterd. En zo erg is het niet, want hij zal het nooit door kunnen vertellen, want hij woont toch zo ver weg.
Kus
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik praat gewoon over alles met mijn vriend, ook als goede vrienden (voor zover je ze zo kunt noemen) problemen hebben, want daarbij helpt mijn vriend mij ook... En als mensen niet willen dat mijn vriend het te weten krijgt, moeten ze niets tegen me zeggen. Ze weten het vantevoren... Het is niet zo dat ik het niet geheim KAN houden, maar dat ik het nut er gewoon niet van inzie... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gewoon omdat ik het effe kwijt moet... En dan kun je me onbetrouwbaar vinden... Maja.. dan moet je me maar niets vertellen |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik snap best dat je geen geheimen voor elkaar moet hebben maar om elkaar nou ALLES wat in jou leven gebeurt te vertellen....nooooooh.
Ik bedoel ik heb het soms over dingen met vriendinnen wat mijn vriend dus echt geen ene reet boeit en omgekeerd. waarom zou je dat dan vertellen? Omdat je anders een geheim hebt? bullshit maar ik vertel ook weleens dingen over vriendinnen aan hem , om het idd "kwijt te kunnen" maar hij gaat daar toch nauwelijks mee om dus dat boeit niet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Haha, boeit me verder niet hoor ik weet ook eigenlijk wel dat je overal over praat met je vriend en hem vertrouw ik verder ook, anders was hij je vriend niet. Trouwens, ik vind het toch geen probleem als mensen geheimen van mij kennen (heb ik die dan? dacht het niet echt ma goed) en bovendien denk ik niet dat ik interessant genoeg ben om over te lullen... ![]() ![]() |
![]() |
|
Nee...ik vertel wel veel over mezelf maar als bijv. een vriendin van mij iets heeft wat niemand mag weten, tja dan ga ik het mijn vriendje echt niet vertellen hoor... Als dat persoon echt niet wil dat ik het doorlul, dan doe ik dat ook niet, ook niet tegen mijn vriendje.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er heeft namelijk nooit iemand echt letterlijk aan me gevraagd of ik het niet aan mijn vriend wil vertellen. Tegen anderen vertel ik NOOIT geheimen door... tegen mijn vriend wel alles... maar misschien inderdaad als ze echt zeggen dat ik het zelfs neit tegen mijn vriend mag zeggen dat ik dat dan ook niet doe... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zeker de moeite waard om dit te lezen! Je89 | 12 | 26-10-2014 14:10 | |
Liefde & Relatie |
Interview voor tijdschrift: 13 jaar en vaste vriend SmitLibelle | 7 | 23-06-2011 20:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 19:08 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Liefde & Relatie |
In hoevere bepalen jou ouders jou vriend/vriendin Tofke_H | 42 | 14-11-2002 10:44 |