Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2011, 13:08
SmitLibelle
SmitLibelle is offline
Hi,

Voor een bekend landelijk tijdschrift maak ik een grote reportage over leeftijd.
Daarvoor ben ik op zeer korte termijn op zoek naar een leuk meisje van 13 die een vaste vriend heeft. Ben/ ken jij dat meisje en vind je het leuk om daarover te vertellen (hoe gaan je ouders daar mee om, wat zeggen je vriendinnen etc.)? Stuur me dan een bericht met daarin kort wie je bent, en hoe je relatie is. Als ik je verhaal geschikt vind neem ik contact met je op en vertel ik meer over het precieze hoe&wat.

Voor deze reportage word je in Amsterdam gefotografeerd door het team van het tijdschrift. Je moet dus geen cameravrees hebben Ook vind ik het belangrijk dat je je deelname eerst even met je ouders overlegt.

Ik hoop snel iets te horen!
Liesbeth
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-06-2011, 13:14
Verwijderd
Ik bend an wel negen jaar te oud, maar evengoed: Wat versta je onder 'een vaste vriend'? Ik bedoel, in groep acht waren er meiden die hun relatie als zeer serieus zagen, ook al duurde die maar een maand. Of gaat het daar juist om? Welke tijdschrift?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2011, 13:34
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
De Libelle, neem ik aan
Oud 23-06-2011, 13:35
SmitLibelle
SmitLibelle is offline
Het gaat om een meisje van 13, die een vaste vriend heeft (laat ik zeggen: langer dan een half jaar). En die ook denkt dat ze nog lang bij elkaar blijven, die jongen komt thuis over de vloer etc. Dus dat het echt serieus is.
Bij mij zat vroeger op de Havo zo'n meisje in de klas dus ik weet dat ze er zijn, en dat verhaal zoek ik dus.

Over welk tijdschrift het gaat vertel ik als ik je verhaal uitkies. Ga er maar vanuit dat het een groot blad is.
Groetjes!
Met citaat reageren
Oud 23-06-2011, 17:26
Tink*
Tink* is offline
Waarom is het blad geheim? Dat lijkt me voor de persoon die je zoekt namelijk wel nuttige informatie. Ik zou wel willen weten om welk blad het ging als ik het zou overwegen, zeker voordat ik contact op zou nemen.
Oud 23-06-2011, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Waarom is het blad geheim? Dat lijkt me voor de persoon die je zoekt namelijk wel nuttige informatie. Ik zou wel willen weten om welk blad het ging als ik het zou overwegen, zeker voordat ik contact op zou nemen.
Misschien wil ze geen reclame maken want dan wordt ze geband.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2011, 19:03
Verwijderd
Welk blad ??

dat wil je niet zeggen vreemde zaak.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2011, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Misschien wil ze geen reclame maken want dan wordt ze geband.
maar als ze toestemming van Jon heeft dan mag dat, en als ze geen toestemming van Jon heeft vind ik dat een beetje onprofessioneel voor een tijdschriftredacteur, tenzij het stiekem een schoolkrant is ofzo.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten