Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
< "Mijn ouders sponsoren al. " > "Ja, maar we hebben altijd meer mensen nodig, twee euro per maand is al genoeg." < "Ik euh, denk er nog even over na." > "Je kan veel beter nu tekenen, geen gedoe meer enzo." < "Maar ik moet nu een trein halen, dus dat zal heláás niet gaan." > "Je liep helemaal niet de kant van het station op, dus ik geloof er niks van." En maar doorgaan ![]()
||
Citaat:
Het is dat Bin Laden geld zat heeft, maar geweld tegen Amerika is ook een goed doel. |
![]() |
||
Citaat:
maar voor 5 euro red je al 1 baby per maand. dus 3 biertjes minder, en je red een leven ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Anyway, collectanten aan de deur geef ik wel eens wat als ze ooit komen. Kgeef maar een euro, maar ach is beter dan niks. Verder ben ik wat geld betreft egoïstisch en als zo'n persoon in het centrum vraagt of ik iets steun zal ik ook wel zeggen dat dat zo is. Tot nu toe liep ik bijna elke keer met iemand als die lui wat wilden vragen dus liet ik het de ander afhandelen. Zwak, maar ja wat die lui op straat doen (geld ook overigens voor die irritante bekeerlui) is ook niet bepaald koosjer zoals ze vaak doen. Zijn me soms iets te fanatiek. EDIT: Die tekst van je doet me overigens denken aan die jehova-eikel die ik eens tegen kwam(niks tegen die lui, maar dit was gewoon een eikel). Vroeg of ik in God geloofde. Dus ik zei"nee" . Komt ie met zo'n verhaal aan "wat als je dood gaat en je komt voor z'n troon?". Ik was bijna geneigd Youp van het Hek erbij te halen met "wat als jij dood bent en Allah zit op die troon", maar ik hou er niet van om andere mensen te kwetsen dus ik zei dat ik het dan wel zou zien. Nam die geen genoegen mee en wilde doorratelen, maar dan heb je aan mij een slechte, dus ik liep weer door en liet die eikel doorratelen. Okey, offtopic, maar past wel in het kader van de lui die je op straat aanspeken voor dit of dat. Ik zeg altijd wel ja, want voor hetzelfde geld is het iemand die gewoon de weg wil weten ![]() Leuke sketch in Koefnoen erover vorige week btw ![]() Laatst gewijzigd op 15-11-2004 om 21:46. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Jehova's ![]() Komen ze om 9 uur 's ochtends op een ZONDAGmorgen aanbellen. Als ik op één tijdstip geen zin heb om daarvoor wakker gebeld te worden! > "Ik kom Jezus brengen." < "Ja fijn, zet hem maar in de tuin." Pfft.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Wij heben geen Jehova-getuigen, nog ooit een aan de deur gehad gelukkig. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toen ik het later het woordje "God" las, besefte ik wat ik had gedaan: Jehova's het onterechte idee gegeven dat ze nuttig bezig zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |