Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2004, 18:50
BSB
BSB is offline
Weet iemand goeie sites over C++ Tutorials? Gewoon de basis of gevorderd.
Oud 22-11-2004, 19:04
freyk
freyk is offline
Zoek de volgende keer aub, wil je?

Laatst gewijzigd op 22-11-2004 om 19:06.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 19:39
Droyd
Droyd is offline
Tja, no offense, maar hij vraagt goeie tutorials, waar hij waarschijnlijk mee bedoeld: tutorials waar je zelf veel uit hebt geleerd, en dus zelf hebt doorgenomen, en goed vond.
Ik zou hier waarschijnlijk zelf toe in staat zijn, aangezien ik op google niet al te snel de goeie tutorials weet eruit te halen aangezien ik niet zou weten waar te beginnen.

Ach je snapt het, volgens mij heeft ie toch al gezocht op google, anders heeft hij een verkeerde instelling als hij c++ wil leren
Oud 22-11-2004, 19:47
dafelix
dafelix is offline
Citaat:
Droyd schreef op 22-11-2004 @ 20:39 :
Ach je snapt het, volgens mij heeft ie toch al gezocht op google, anders heeft hij een verkeerde instelling als hij c++ wil leren

je moest 'ns weten...

Offtopic: Geile scriptkiddies die de term 'c++' lezen, zien dat je daarmee virussen kan maken, willen ze direct de taal beheersen, het liefst in hun eigen b|3|=|=zAhH-taal)

vanuitgaande dat de TS idd 'goede' tutorials bedoelt, ikzelf heb mijn C++ ervaringen opgedaan bij sites die eigenlijk verboden zouden moeten worden, maar wel erg leerzaam zijn, probeer 'ns zo'n site te pakken te krijgen... zou ik zeggen
Oud 22-11-2004, 19:57
Fade of Light
Fade of Light is offline
Ik zou het bij een boek houden. Genoeg boeken, die je beter de basis geven. Huur geen megadik boek, daar heb je na 200 pagina's toch geen zin meer in

(dit overigens uit algemeen perspectief van alle bekende programmeertalen (zonder scripttalen))...

Meer een boek die ook uitlegd hoe je moet programmeren onafhankelijk van een taal... Dat vind je vaak niet als je niet doelbewust zoekt.

Laatst gewijzigd op 22-11-2004 om 20:28.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 21:23
Droyd
Droyd is offline
Citaat:
dafelix schreef op 22-11-2004 @ 20:47 :
je moest 'ns weten...

Offtopic: Geile scriptkiddies die de term 'c++' lezen, zien dat je daarmee virussen kan maken, willen ze direct de taal beheersen, het liefst in hun eigen b|3|=|=zAhH-taal)

vanuitgaande dat de TS idd 'goede' tutorials bedoelt, ikzelf heb mijn C++ ervaringen opgedaan bij sites die eigenlijk verboden zouden moeten worden, maar wel erg leerzaam zijn, probeer 'ns zo'n site te pakken te krijgen... zou ik zeggen
Sites die verboden moesten worden Dan moet jij juist kritiek hebben op scriptkiddies die zonodig virussen willen schrijven

Nee j/k, je kan idd wel veel leren van louche sites...Je gaat sneller het volledige "mechanisme" van bepaalde systemen doorhebben, al is dat eigenlijk niet echt aan beginners besteed.
Al lijkt het me toch verdacht dat je enkel uit goedaardige intresse naar die sites gaat...

Ik ken zelf trouwens geen c++ (enkel vb en vb.net, hopelijk heb ik nog recht van spreken), maar het is inderdaad zo dat je heel veel van een boek kan opsteken. Vooral basis dan.

Laatst gewijzigd op 23-11-2004 om 22:29.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 22:44
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 22-11-2004 @ 20:57 :
die ook uitlegd
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 23-11-2004 @ 23:44 :
het boek
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 19:40
Verwijderd
Citaat:
dafelix schreef op 22-11-2004 @ 20:47 :
ikzelf heb mijn C++ ervaringen opgedaan bij sites die eigenlijk verboden zouden moeten worden, maar wel erg leerzaam zijn, probeer 'ns zo'n site te pakken te krijgen... zou ik zeggen
Oeh, spannend hoor.

Voor de TS:
http://www.********.nl/docs/CPP-Samenvatting.html

Dat was de basis die ik tijdens mijn studie leerde. Voor de rest is het practice, practice, practice, practice..
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 19:43
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
de beste tuts die ik ooit ben tegengekomen staat op www.gametutorials.com

en daarnaast is hun irc channel geweldig behulpzaam, als je ergens mee zit is er altijd wel iemand die je "live" kan helpen. Heeel handig voor kleine probleempjes, vergeleken bij een forum
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 20:00
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
******** schreef op 24-11-2004 @ 20:33 :
het boek
'dat' ja, daar zat ik ook nog over te denken, maar die fout maakte me niet zoveel uit Maar d/t fouten en vooral als -niet voltooid deelwoord zijnde- moet ik niet maken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten