Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
je moest 'ns weten... Offtopic: Geile scriptkiddies die de term 'c++' lezen, zien dat je daarmee virussen kan maken, willen ze direct de taal beheersen, het liefst in hun eigen b|3|=|=zAhH-taal) vanuitgaande dat de TS idd 'goede' tutorials bedoelt, ikzelf heb mijn C++ ervaringen opgedaan bij sites die eigenlijk verboden zouden moeten worden, maar wel erg leerzaam zijn, probeer 'ns zo'n site te pakken te krijgen... zou ik zeggen
||
Citaat:
![]() ![]() Nee j/k, je kan idd wel veel leren van louche sites...Je gaat sneller het volledige "mechanisme" van bepaalde systemen doorhebben, al is dat eigenlijk niet echt aan beginners besteed. Al lijkt het me toch verdacht dat je enkel uit goedaardige intresse naar die sites gaat... ![]() Ik ken zelf trouwens geen c++ (enkel vb en vb.net, hopelijk heb ik nog recht van spreken), maar het is inderdaad zo dat je heel veel van een boek kan opsteken. Vooral basis dan.
Laatst gewijzigd op 23-11-2004 om 22:29. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor de TS: http://www.********.nl/docs/CPP-Samenvatting.html Dat was de basis die ik tijdens mijn studie leerde. Voor de rest is het practice, practice, practice, practice.. ![]() |
![]() |
|
de beste tuts die ik ooit ben tegengekomen staat op www.gametutorials.com
en daarnaast is hun irc channel geweldig behulpzaam, als je ergens mee zit is er altijd wel iemand die je "live" kan helpen. Heeel handig voor kleine probleempjes, vergeleken bij een forum |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |