![]() |
|
![]() |
zijn bijna altijd zwart en niet meer orgineel!
toch zie je af en toe een leuke! heb of weet je er 1? post hem dan ffies! kunnenn we die bewondeeren! mijne is in ieder geval niet zo orgineel en leuk maar wat niet is kan nog komen! www.cu2.nl/remb0 dus plaats hier je eigen cu2 of van iemand die je ook tof vind!
|
![]() |
|
mijne is http://www.cu2.nl/klinkguppie
|
![]() |
|
Mijn cu2-page:
http://marcade.cu2.nl/ [BRAGMODE] Wat er zo origineel aan is? (IMHO) Aparte kleuren, aparte stijl van layout, en verborgen text ![]() .. Verder beheerde ik het met VB en kon ik onwijs snel zoeken, antwoorden en beheren. ![]() Een jaar geleden hadden ze ook een top 10 van de most-friends. Zat ik binnen een paar dagen in. [/BRAGMODE] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
zo dat is gek!!!! werkt dat nog??? beheren via progie? en hoe kom je aan zo veel maties!? haha heeel gek!
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Wel een koel progje ![]() Ik zit altijd nog met die sockets... ik moet toch echt eens een winsock programming tutorial voor C/C++ onder de armen nemen en iets leuks in elkaar zetten ![]() ![]() Voor *nix heb ik zoiets zo in elkaar gezet, ik word echt gek van die WinAPI ![]() ![]() |
![]() |
|
www.anti-toy-club.cu2.nl
Haha, deze is niet over mij maareehh volgens mij mag niet iedereen dit persoon |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Nu kan ik leuke dingen gaan schrijven, zoals een forum monitor ![]() LOL ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Opkomende band en kandidaat voor Grolsch Talents: Flowdown!! JurrenG | 13 | 13-03-2007 18:08 | |
Lifestyle |
Het-Grote-Plak-Plaatjes-Van-Grappige-Gothiks-Draadje Verwijderd | 422 | 13-05-2003 18:37 | |
De Kantine |
het grote gegevenstopic... Krugdinho | 101 | 26-09-2002 04:21 | |
Software & Hardware |
muziek menu voor bezoekers op cu2. Rembo | 4 | 25-01-2002 01:50 |