Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2004, 10:50
niempje..
niempje.. is offline
ik had hier al eens een topic geopend toen ik nog verkeerde met men vriendje. na twee maanden ging het uit omdat hij zich niet kan binden.
alleen zien we elkaar nog allebei graag , en ik kan het me moeilijk inbeelden dat het eigenlijk gedaan is tussen ons. sindsdien praten we ook veel meer met elkaar dan dat we eigenlijk daarvoor deden.
veel mensen zeggen dat het dan waarschijnlijk nog goed zal kunnen komen tussen ons, en dit hoop ik echt.
ik blijf hem smsjes sturen en aandacht geven, alleen vraag ik me af of dit wel de goede manier is?
moet ik hem aandacht blijven geven , zodat hij weet dat hij veel voor me betekend en dat ik het nog steeds wil proberen , of moet ik me net stil houden zodat hij eigenlijk zou kunnen beseffen wat hij mist , of net niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-11-2004, 11:05
WolterB
WolterB is offline
moeilijke situatie.
Ik denk dat je een beetje een tussenweg moet nemen en zien hoeveel aandacht hij aan jou geeft.
Je zegt dat jij env eer energie in steekt door smsjes en hem aandacht geven. Als je wilt weten hoeveel je voor hem betekent, kan je ook een deel van het initiatief aan hem overlaten.
En in sommige gevallen werkt een relatie niet, maar kan een vriendschap wel standhouden. Misschien is dit wel wat hij wil. Een vriendschap kan veel meer betekenen dan een relatie in veel gevallen en misschien voelt hij dat net zo.
Het enige wat je kan doen om het echt zeker te weten is aan hem duidelijkheid vragen. Vraag wat hij nu precies denkt van jullie twee en of hij wat jullie hebben als een goede vriendschap ziet, of meer.
Oud 25-11-2004, 11:36
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
je moet ermee ophouden omdat je weet dat het niets gaat worden, niet met de hoop dat het daardoor juist iets gaat worden
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 14:14
niempje..
niempje.. is offline
zoveel ernergie steek ik er nu ook niet in hoor. ik weet gewoon dat ik me altijd goed voel als ik aandacht van iemand krijg, en ik zou het ook direct zeggen als die aandacht niet gewenst is. maarjah

verder heb ik hem al om duidelijkheid gevraagd , en hij zei toen dat hij gewoon had gewild dat hij geen examens had en dat hij dan meer tijd voor me had , en dat we dan weer wat konden hebben. dus dit zegt me toch van hem blijven aandacht te geven..
alleen was dit nog wel twee dagen nadat het uit was. hij komt dit weekend misschien langs , en ik zal dan waarschijnlijk ook helemaal niet weten hoe me gedragen , hij weet dat ik hem nog graag zie en hem heel hard mis want dat blijf ik hem gewoon zeggen. ik wil gewoon nog vechten voor deze relatie..
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 14:19
Mo6
Mo6 is offline
probeer em gewoon een tijd geen aandacht te geven en wacht af hoe hij daarop reageert, als hij jou namelijk nog leuk vind zal hij dit missen en dan realiseert hij zich misschien ook ineens hoe leuk hij je eigenlijk vindt! dus gewoon ff een tijdje totaal geen aandacht geven en dan afwachten wat hij doet
Oud 25-11-2004, 14:23
niempje..
niempje.. is offline
maar dat is zo ongelooflijk moeilijk eh maar als ik hem een tijdje geen aandacht geef en dan wel , vind ik dat een beetje achterbaks overkomen.. gaat hij dan niet gewoon denken van ze heeft het opgegeven? het is nu ook niet direct de jongen dat snel vanzelf gaat zeggen dat hij me heeft gemist.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten