Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En een monokini is idd enkel broekje aan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
off topic
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik liep vandaag in een simpel roze rokje tot op m'n knie en een rood hemdje, bij een stel stoplichten viel me pas op hoeveel mannen vanuit hun auto naar mij (en andere meisjes/vrouwen in rokjes/hemdjes) keken. Erg grappig ![]() ![]() Ik trek die kleren overigens niet aan met het doel mannen te laten kijken, ik trek het aan omdat het te warm is voor een lange broek en ik het fijn vind iets luchtigs en moois aan te hebben. Ik weet dat mensen daar naar gaan kijken, maar dat speelt niet mee in de keuze of ik het wel of niet aan zal doen. (In ieder geval niet in het dagelijks leven. Als ik naar een belangrijk iets moet, en ik moet er degelijk-en-niet-al-te-opvallend uitzien, dan trek ik iets anders aan.) |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
alsof je eerder kunt verwachten verkracht te worden met een kort rokje, wat een gelul ik draag de kleding die ik leukvind. En ik vind rokjes heel leuk. Ik vind het leuk om mezelf in de winkelruiten te zien met mooie benen. En met dit weer? Come on dan ga je toch niet met je jehovapakje lopen? Kom op zeg.....
||
![]() |
Citaat:
![]() het gaat om kijken... als jij weinig kleren aantrekt vinden jongens dat mooi en kijken ze, logisch gevolg. zie jij een leuke/mooie jongen kijk jij ook. niets vrouwonvriendelijks aan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verkrachten is absoluut nooit goed te praten, zelfs niet wanneer je in je blootje over straat loopt te rennen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Jij bent zo ongelofelijk DUBBEL. Je wil dingen alleen maar als het jou uitkomt. Zo 'vanuit jezelf geredeneerd'. Jammer.... EDIT: tikfoutje Laatst gewijzigd op 28-05-2005 om 15:33. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
hoe te herkennen: de breezer-slet Martin II | 38 | 22-06-2006 20:51 | |
Psychologie |
vriendin met boulimia kita | 19 | 01-06-2005 21:16 | |
Vrije tijd |
Onderzoek Erasmus: Sportschutters minder agressief Verwijderd | 2 | 07-05-2005 10:28 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is het juist om mensen te hypnotiseren? Dotcom | 16 | 28-08-2004 04:14 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Sharia, de ideale wet; en oplossing voor alle problemen Isa | 229 | 12-07-2004 23:22 | |
Films, TV & Radio |
ER Forum-versie Keyser Saus | 500 | 29-12-2003 11:30 |