Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2005, 15:25
Muchacha
Muchacha is offline
Stelling: Als je als meisje in kort rokje over straat loopt of je ligt monokini te zonnen op het strand, dan vraag je om aangestaard te worden door jongens en moet je er niet om zeuren.

Ik ben ermee eens. Het lijkt me vrij normaal dat jongens graag blote benen en/of borsten zien, dus als je alles laat zien, gaan ze je ook aanstaren of op zijn minst aandacht geven. Dit weet je, dus als je er niet van gediend bent, dan doe je maar een bikini aan of een langere rok...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-05-2005, 15:26
Nuck
Nuck is offline
Boeien echt. Ik doe een rokje aan omdat ik dat leuk vind en als jongens daar nou geil van worden, so be it.
Oud 27-05-2005, 15:30
Muchacha
Muchacha is offline
Ga je dan zeuren? Zo van "ah gut, daar heb je weer zo'n geile venten " Of vind je het niet storend?
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 15:31
Verwijderd
Nee, je vraagt er niet om, maar het is wel een logisch gevolg.
Met citaat reageren
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
aan jou zou ik wel aandacht vragen
Verwijderd
Ik vind het altijd wel leuk om te zien hoe snel sommige mannen al afgeleid raken Zolang ze maar geen schunnige dingen gaan zeggen of zich irritant gaan gedragen. Kijken mag best
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 15:32
Iduna
Iduna is offline
Wat is een monokini?
een badpak dat aan weerszijden diep is uitgesneden zodat je een bikini-idee krijgt, met dat verschil dat topje en broekje samen één geheel vormen

Je doet zulke kleren aan of omdat je het leuk vindt of omdat je aandacht wilt. Of beide natuurlijk.

Je wéét dat je met bepaalde kleding aan eerder opvalt bij mannen. Het hoeft echter niet zo te zijn dat je er om vraagt, maar dat je deze gewoon krijgt.

Ik vind het niet echt bij L&R horen eigenlijk.

[/edit]
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 15:33
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 27-05-2005 @ 16:30 :
Ga je dan zeuren? Zo van "ah gut, daar heb je weer zo'n geile venten " Of vind je het niet storend?
Ik kan me er niet druk om maken, moet er meestal gewoon om lachen
Oud 27-05-2005, 15:35
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 27-05-2005 @ 16:32 :
Wat is een monokini?
een badpak dat aan weerszijden diep is uitgesneden zodat je een bikini-idee krijgt, met dat verschil dat topje en broekje samen één geheel vormen

Je doet zulke kleren aan of omdat je het leuk vindt of omdat je aandacht wilt. Of beide natuurlijk.

Je wéét dat je met bepaalde kleding aan eerder opvalt bij mannen. Het hoeft echter niet zo te zijn dat je er om vraagt, maar dat je deze gewoon krijgt.

Ik vind het niet echt bij L&R horen eigenlijk.

[/edit]
Offtopic: ik wist niet waar anders ik hem plaatsen kon Als ie niet goed staat, verplaatsen ze'm wel

En een monokini is idd enkel broekje aan.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 27-05-2005 @ 16:31 :
Ik vind het altijd wel leuk om te zien hoe snel sommige mannen al afgeleid raken Zolang ze maar geen schunnige dingen gaan zeggen of zich irritant gaan gedragen. Kijken mag best
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 15:40
Iduna
Iduna is offline
off topic
Citaat:
Muchacha schreef op 27-05-2005 @ 16:35 :
En een monokini is idd enkel broekje aan.
Ja, ik dacht dat je dat bedoelde, maar ik had even gegoogled en toen las ik over een monokini als nieuwe trend en nu ben ik in de war.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 16:40
juno
juno is offline
Kijken mag altijd. Ik bevind mij in een openbare ruimte, en daar staat kijken vrij. Zolang ze me niet lastig vallen met stomme gesprekken, of over me heen komen kwijlen of te dichtbij komen vind ik het allemaal best. Ik wil er dus niets van hoeven merken, dat ze kijken, daar komt het op neer. Tenzij het knappe blote jongens zijn, dan is het juist de bedoeling dat ze kijken en dan wil ik het weten ook!
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 16:42
Muchacha
Muchacha is offline
Hmmm, ik bedoel dus niet zo'n badpak-of-bikini-in-de-war-breng- ding maar enkel een broekje... Dus op het strand (best toch ) zonnen zonder bovenstukje...
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 16:46
Kreator
Kreator is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 27-05-2005 @ 16:40 :
off topic

Ja, ik dacht dat je dat bedoelde, maar ik had even gegoogled en toen las ik over een monokini als nieuwe trend en nu ben ik in de war.
Nieuwe trend? Ach gut, wat verschrikkelijk
Oud 27-05-2005, 16:48
Muchacha
Muchacha is offline
En ow ja, de hoofdreden dat meisjes/vrouwen monokini zonnen is omdat je dan overal mooi bruin wordt, wat je met zo'n 'nieuwe trend-monokini' niet hebt denk ik (joepie, 2 bruine vlekken op mijn taille )
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Muchacha schreef op 27-05-2005 @ 16:30 :
Optima had daar nog een leuk topic over. Ik heb geen behoefte om haar postgeschiedenis door te spitten, dus je mag zelf op zoek.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 17:25
Qimm
Qimm is offline
Kijken mag best maar aanraken is een nono
Oud 27-05-2005, 18:29
T!ne
T!ne is offline
Ja.. Want aandacht is wel leuk..
Maar schunnige dingen roepen of proberen aan te raken is een big nono !
Oud 27-05-2005, 18:35
verwijderddeze
verwijderddeze is offline
kijken mag altijd ja,
alleen als ze naar je gaan roepen en niet na 1 keer ophouden wordt het vervelend...
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 18:37
Roos
Roos is offline
Als je het leuk vind om er sletty bij te lopen, moet je dat lekker doen. Alleen ga dan niet zeiken dat er mannen naar je omkijken, daar heb ik 'zo'n grafhekel aan

Verder ben ik het oneens met de stelling.
Oud 27-05-2005, 18:52
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Roos schreef op 27-05-2005 @ 19:37 :
Als je het leuk vind om er sletty bij te lopen, moet je dat lekker doen. Alleen ga dan niet zeiken dat er mannen naar je omkijken, daar heb ik 'zo'n grafhekel aan

Verder ben ik het oneens met de stelling.
Dan ben je het toch eens?
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 19:08
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 27-05-2005 @ 16:25 :
Stelling: Als je als meisje in kort rokje over straat loopt of je ligt monokini te zonnen op het strand, dan vraag je om aangestaard te worden door jongens en moet je er niet om zeuren.
Als je als jongen in kort rokje over straat loopt, word je ook aangestaard hoor.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 19:39
jet
jet is offline
ik zal even hierbij een anekdote vertellen:

ik liep als 14-jarig hummeltje de hond uit te laten, lans een weg. ik had een rokje aan tot net boven mn knie, en een gewoon wit t-shirtje. er was geen buik te zien ofzo

en toch werd ik door ELKE mannelijke automobilist aangestaard, en er werd zelfs naar me getoeterd. dat is dus ranzig en niet normaal

maar als ik in een rokje loop waarin mn billen bijna te zien zijn vind ik het er wel om vragen. en ik kijk op het strand toch ook naar jongens?
Oud 27-05-2005, 19:48
Verwijderd
Citaat:
jet schreef op 27-05-2005 @ 20:39 :
ik zal even hierbij een anekdote vertellen:

ik liep als 14-jarig hummeltje de hond uit te laten, lans een weg. ik had een rokje aan tot net boven mn knie, en een gewoon wit t-shirtje. er was geen buik te zien ofzo

en toch werd ik door ELKE mannelijke automobilist aangestaard, en er werd zelfs naar me getoeterd. dat is dus ranzig en niet normaal

maar als ik in een rokje loop waarin mn billen bijna te zien zijn vind ik het er wel om vragen. en ik kijk op het strand toch ook naar jongens?
Staren maar vooral toeteren vind ik te ver gaan. Kijken mag, staren wordt vervelend, toeteren en dingen roepen/zeggen is té vervelend.

Ik liep vandaag in een simpel roze rokje tot op m'n knie en een rood hemdje, bij een stel stoplichten viel me pas op hoeveel mannen vanuit hun auto naar mij (en andere meisjes/vrouwen in rokjes/hemdjes) keken. Erg grappig Eentje zag niet dat 't groen werd. Dat vind ik gewoon leuk. Zolang ze zich maar stil houden

Ik trek die kleren overigens niet aan met het doel mannen te laten kijken, ik trek het aan omdat het te warm is voor een lange broek en ik het fijn vind iets luchtigs en moois aan te hebben. Ik weet dat mensen daar naar gaan kijken, maar dat speelt niet mee in de keuze of ik het wel of niet aan zal doen. (In ieder geval niet in het dagelijks leven. Als ik naar een belangrijk iets moet, en ik moet er degelijk-en-niet-al-te-opvallend uitzien, dan trek ik iets anders aan.)
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 19:53
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 27-05-2005 @ 16:31 :
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-05-2005, 20:12
Vice
Vice is offline
Citaat:
Oud 27-05-2005, 20:45
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 27-05-2005 @ 16:25 :

Ik ben ermee eens. Het lijkt me vrij normaal dat jongens graag blote benen en/of borsten zien, dus als je alles laat zien, gaan ze je ook aanstaren of op zijn minst aandacht geven. Dit weet je, dus als je er niet van gediend bent, dan doe je maar een bikini aan of een langere rok...
wat een absoluut vrouwonvriendelijk gelul
alsof je eerder kunt verwachten verkracht te worden met een kort rokje, wat een gelul
ik draag de kleding die ik leukvind. En ik vind rokjes heel leuk. Ik vind het leuk om mezelf in de winkelruiten te zien met mooie benen. En met dit weer? Come on dan ga je toch niet met je jehovapakje lopen? Kom op zeg.....
Oud 27-05-2005, 21:25
verwijderddeze
verwijderddeze is offline
Citaat:
Lilything schreef op 27-05-2005 @ 21:45 :
alsof je eerder kunt verwachten verkracht te worden met een kort rokje, wat een gelul
ik draag de kleding die ik leukvind. En ik vind rokjes heel leuk. Ik vind het leuk om mezelf in de winkelruiten te zien met mooie benen. En met dit weer? Come on dan ga je toch niet met je jehovapakje lopen? Kom op zeg.....
wie heeft het hier over verkrachting
het gaat om kijken...
als jij weinig kleren aantrekt vinden jongens dat mooi en kijken ze, logisch gevolg.
zie jij een leuke/mooie jongen kijk jij ook.
niets vrouwonvriendelijks aan
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 22:15
Freestyler*
Freestyler* is offline
jah met dit warme weer had iedereen weer miniscule stukjes stof uit de kast getrokken

ik had natuurlijk niet door dat het warm was
en verscheen gewoon met lange broek, lange mouwen en jas bij de bushalte
ik voelde me ook heel verkeerd gekleed
maar gek genoeg waren er wel jongens die dingen gingen zeggen enzo, terwijl ik 10graden stijl saai was.

Kijken mag best van mij
maar geen dushi zeggen

en als je mooi bent, wordt er naar je gekeken
zolang mensen niet echt vervelend je gaan lastigvallen niet zeuren dus
Oud 27-05-2005, 22:23
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
tuurlijk wordt er naar je gekeken als je halfnaakt over straat loopt, dan moet je ook niet zeuren. Zolang t bij kijken blijft. Andersom zullen dames ook wel kijken naar gespierde bouwvakkers-in-spijkerbroek die net aan t werk zijn of zo (toch ?)
Oud 27-05-2005, 22:26
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Lilything schreef op 27-05-2005 @ 21:45 :
Mannen vinden het ook leuk om jouw mooie benen te zien met je mooie rokjes. Dat wil niet zeggen dat ze je gaan of willen verkrachten. Je bent waarschijnlijk gewoon aantrekkelijker wanneer je wat huid ontbloot, en ja, dat valt mannen gewoon op.

Verkrachten is absoluut nooit goed te praten, zelfs niet wanneer je in je blootje over straat loopt te rennen.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 00:50
WolterB
WolterB is offline
I kheb wenig aan de korte bondige reacties van de dames en heren boven mij toe te voegen
Oud 28-05-2005, 02:07
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 02:56
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Tja, moeilijk punt. Aan de ene kant vind ik dat je niet 'met lust' naar een meisje moet kijken (als het niet je vriendin is).
Aan de andere kant, als meisje kan je verwachten dat sommige jongens dat wel doen.

Tja, kijk, die bikini-mode is dit jaar nogal bloot... Als een meisje van die kleine driehoekjes aanheeft, dan kan het bijna niet anders of een jongen ziet een stuk borst. Maar ja, dan hoeft ie er ook weer niet express naar te gaan staren.

Ik vind het moeilijk punt.

Nog iets: ik kan me erg ergeren aan meisjes die er sexy bijlopen en het dan prima vinden als lekker boy naar ze kijkt, maar als minder lekkere boy (of minder stoere jongen, of oudere persoon) dat doet vinden ze het vervelend.

Als laatste: veel meisjes zeggen over bijv. bikini en minirokje: "ik vind het gewoon leuk staan". Maar vinden ze het ook niet leuk omdat jongens het leuk vinden. Onbewust...

Als allerlaatste: topless is echt no no, vind ik dan!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 03:17
Verwijderd
mwa kijken is sowieso ok, als je het draagt, weet je dat mannen er naar kijken, als je dat niet wilt, dan doe je het niet. Of het specifiek om aandacht vragen is, dat zal per persoon verschillen. Het geeft in ieder geval aan dat je trots bent op je lichaam (of in ieder geval niet bang bent om het te laten zien)
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 08:44
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 28-05-2005 @ 03:56 :

Als allerlaatste: topless is echt no no, vind ik dan!
leg uit, dan ontstaat er ongetwijfeld een discussie
Oud 28-05-2005, 10:34
Verwijderd
Ik trek toch korte rokjes aan zodát ik nagekeken word? Nou ja, en omdat het gewoon warm is, maar ik had natuurlijk ook een lelijke zakkige korte broek aan kunnen doen.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 10:37
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 27-05-2005 @ 20:48 :
Staren maar vooral toeteren vind ik te ver gaan. Kijken mag, staren wordt vervelend, toeteren en dingen roepen/zeggen is té vervelend.
Toeteren is ook niet erg, zolang ze gewoon doorrijden. Ik vind het wel grappig als ik op de fiets zit en er komen mensen langs die gaan toeteren omdat ze mijn benen toevallig kunnen zien. Het wordt eng als ze langzamer gaan rijden of inderdaad, dingen roepen. Dat hoeft dus niet.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 10:43
Lilything
Lilything is offline
Ik had inderdaad de stelling verkeerd begrepen denk ik.
Ik had gelezen dat als je sexy kleren draagt, of dat nog geeneens: als je blote kleren draagt dan mag je niet zeuren als je aandacht krijgt. Kortom dat ze uit een auto hangen e.d. Nou ik vind dat je alle recht hebt om dan te zeuren als je op een vervelende manier lastiggevallen wordt.

Kijk die tuthola's die er niet uitzien die al zeiken als iemand naar ze fluit das ook weer overdreven.....
Oud 28-05-2005, 11:36
Elektro M.J.
Elektro M.J. is offline
nah
er zijn meisjes die zulke kleding dragen voor aandacht
en er zijn meisjes die het weer gewoon te heet vinden en daarbij is onthullende kleding een uitkomst
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 12:02
snoopy
snoopy is offline
mja... kijken heb ik geen moeite mee.
Kwijlend staren, psst psst zeggen, smakgeluiden maken, roepen en met de auto gaan stilstaan voor m'n terrasje vind ik dus te ver gaan.
Oud 28-05-2005, 12:38
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 27-05-2005 @ 23:49 :
Verkrachten is absoluut nooit goed te praten, zelfs niet wanneer je in je blootje over straat loopt te rennen.
Als ik dagenlang niks gegeten heb en je gaat met overheerlijk eten voor m'n neus me lopen treiteren, moet je niet raar opkijken als ik er met mss. enige geweld, van ga eten.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 12:40
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 28-05-2005 @ 03:56 :
Tja, moeilijk punt. Aan de ene kant vind ik dat je niet 'met lust' naar een meisje moet kijken (als het niet je vriendin is)
Want dat is een doodzonde ofzo?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 13:39
groovy
groovy is offline
nou je kunt wel heel gemakkelijk zeggen dat je een lange rok dan moet aan doen of een bikini (met een bikini vraag je er toch ook om, om aangestaard te worden? ), vaak wil ik echt niet worden aangestaard door ventjes van minimaal 50 jaar met een geile blik waarmee ze je half staan uit te kleden. En vaak komt dat echt niet door mijn kleding, ik heb ook mijn grenzen. Bloot is gewoon..mooi voor mannen denk ik, en als je op het strand in je bikini rondhuppelt, vraag je er toch ook niet om om aangestaard te worden? Dat gebeurt dan ook vaak, terwijl ik daar ook echt niet van gediend ben. Maarja ik ga ook niet op een strand met een lange rok lopen.

Dus ja als ik van die sletjes zie met een minirokje waarbij je zowat de kont kunt zien en een topje met inkijk tot de navel, dan vraag je inderdaad om aandacht. Maar als ik een normaal rokje tot op mijn knie en een topje wat zeker netjes zit, aangestaard word, heb ik daar ook niet om gevraagd. Het is gewoon warm dus kleed ik me daar op. En vieze mannetjes moeten dan maar de andere kant op kijken
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 14:00
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
groovy schreef op 28-05-2005 @ 14:39 :
nou je kunt wel heel gemakkelijk zeggen dat je een lange rok dan moet aan doen of een bikini (met een bikini vraag je er toch ook om, om aangestaard te worden? ), vaak wil ik echt niet worden aangestaard door ventjes van minimaal 50 jaar met een geile blik waarmee ze je half staan uit te kleden. En vaak komt dat echt niet door mijn kleding, ik heb ook mijn grenzen. Bloot is gewoon..mooi voor mannen denk ik, en als je op het strand in je bikini rondhuppelt, vraag je er toch ook niet om om aangestaard te worden? Dat gebeurt dan ook vaak, terwijl ik daar ook echt niet van gediend ben. Maarja ik ga ook niet op een strand met een lange rok lopen.

Dus ja als ik van die sletjes zie met een minirokje waarbij je zowat de kont kunt zien en een topje met inkijk tot de navel, dan vraag je inderdaad om aandacht. Maar als ik een normaal rokje tot op mijn knie en een topje wat zeker netjes zit, aangestaard word, heb ik daar ook niet om gevraagd. Het is gewoon warm dus kleed ik me daar op. En vieze mannetjes moeten dan maar de andere kant op kijken
Ik vind dat je het heel goed verwoord hebt
Oud 28-05-2005, 15:10
Sasbeest
Sasbeest is offline
Citaat:
Oud 28-05-2005, 15:28
Verwijderd
Soms maken meisjes het er zelf naar. Zo was ik met mijn klas in Rome. Vanwege het warme weer droegen sommige meisjes hotpants en weinig bedekkende topjes. Als klapper op de vuurpijp spoten ze zichzelf nat met water (om af te koelen). Vreemd dat die 'vieze' Romeinen dan naar je kijken...
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 15:29
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
juno schreef op 27-05-2005 @ 17:40 :
Kijken mag altijd. Ik bevind mij in een openbare ruimte, en daar staat kijken vrij. Zolang ze me niet lastig vallen met stomme gesprekken, of over me heen komen kwijlen of te dichtbij komen vind ik het allemaal best. Ik wil er dus niets van hoeven merken, dat ze kijken, daar komt het op neer. Tenzij het knappe blote jongens zijn, dan is het juist de bedoeling dat ze kijken en dan wil ik het weten ook!
Juno

Jij bent zo ongelofelijk DUBBEL. Je wil dingen alleen maar als het jou uitkomt. Zo 'vanuit jezelf geredeneerd'. Jammer....

EDIT: tikfoutje

Laatst gewijzigd op 28-05-2005 om 15:33.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 17:09
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Marcade schreef op 28-05-2005 @ 12:38 :
Als ik dagenlang niks gegeten heb en je gaat met overheerlijk eten voor m'n neus me lopen treiteren, moet je niet raar opkijken als ik er met mss. enige geweld, van ga eten.
Er is nogal een verschil tussen een tijdje droogstaan en verhongeren. hebt altijd nog handjes.
Reageren

Regels voor berichten