Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik denk niet dat je verliefd op hem bent. Als dat zo was zou je niet twijfelen of je hem zou willen zoenen maar ontzettend naar hem verlangen. Mijn interpretatie van de situatie: Je wilt graag een vriendje en vind hem een hele leuke jongen. Maar ik denk dat je door het eerste feit, het tweede feit een beetje met verliefdheid gaat verwarren. Natuurlijk kun je wat met hem beginnen, maar het zou niet werken. Na een week heb je er genoeg van omdat alleen het "een vriendje hebben" niets blijkt te betekenen als je niet stapelverliefd op iemand bent. Alleen iemand aardig of leuk vinden is niet genoeg. Waarschijnlijk kwets je hem als je hem dan alsnog moet afwijzen en ben je hem ook als leuke vriend kwijt. Ik ken het gevoel wel dat je heel graag een vriendje wilt. Vaak gaat het bij zo'n algemeen gevoel niet eens zozeer om het vriendje zelf maar om een verlangen naar veiligheid, geborgenheid. Dat is niet raar, maar blijf eerlijk. Probeer je zekerheden ergens anders te zoeken, bij je vrienden of bij jezelf. Die jongen die écht je vriendje wordt, komt vanzelf voorbij. Ondertussen is het nergens voor nodig om de zaken moeilijker te maken dan ze al zijn. Veel succes ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Om nog even advies te geven: Ik zou niks met hem beginnen. Als je echt helemaal gek op iemand bent dan twijfel je daar niet over, dan denk je alleen nog maar "zou hij mij wel willen?". Dat je twijfelt over verliefd zijn is geen goed teken. Ik denk dat je inderdaad gewoon erg graag een vriendje wil. Heel begrijpelijk natuurlijk, maar misschien kun je dan beter even wachten totdat je wel een jongen tegenkomt voor wie je écht gevoelens hebt. Het kan zo makkelijk zijn om jezelf gevoelens aan te praten, dat je op een gegeven moment gaat denken dat je ze echt hebt! Daar kun je iemand behoorlijk mee kwetsen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik wil niet terug naar mijn oude situatie, wat moet ik doen? trophus | 11 | 25-07-2007 18:20 | |
Liefde & Relatie |
[twijfels]...wat voel ik me weer een groentje.. Spray rebel | 19 | 31-01-2005 14:00 | |
Liefde & Relatie |
wat voel ik? blote bosmens | 5 | 09-05-2003 11:21 | |
Psychologie |
Wat moet ik nou? LacunaCoil | 16 | 23-04-2003 20:36 | |
Psychologie |
Wat kan ik doen? Lidewij | 13 | 28-12-2002 16:44 | |
Psychologie |
Kamp nachtmerrie..............wat moet ik nu? help me mensen..... HelpMePlease | 12 | 07-10-2002 17:35 |