Hoi mensjes,
Ik heb dus nu al 5 weken een lief. Ze is heel lief, schattig, best wel knap, enz....ze is superlief en is er altijd voor me.
Heb nu echter 1 probleem: soms vraga ik me af waar ik in feite mee bezig ben. Ben vroeger al paar keer serieus verliefd geweest, maar deze keer is het anders. Voel me rustig, denk aan haar, maar niet extreem. Als ik bij haar ben voel ek me niet speciala gelukkig. In het begin wel, nu weet ek niet meer wat ik nog moet voelen. Ben verward. Ze is het perfecte meisje voor me en ben nu bang het te verknallen. heb al met haar gesproken en heb haar daardoor beetje bang gemaakt

Dom van me! Anyway, velede week was er een bepaalde dag dat het echt heel goed ging. Kon geen sec van haar wegkijken of haar los laten. Was zo zalug. Nu twijfel ek echter weer. Er zit precies 1 groot slot op me hart (doordat ek nogal veel belogen geweest ben denk ik), hoe kan ik me meer openen voor haar? Positieve reacties aub, voel me al verward genoeg eigenlijk
Draag ganse dag haar tshirt, luister naar haar cd, enz....denk altijd aan haar en aan dingen doen met 'r wrom ben ek dan nog verward? Kan misschien zijn doordat we nogal veel gevrijd hebben eigenlijk de laatste tijd en te weinig gepraat. We zullen binnenkort serieus wat praten en zo, dus hopelijk komt het los... weet er iemand iets? Voel me precies alsof er een knoop in me darmen zit. Soms voel ek me rustig en verliefd, wil haar dan knuffelen en zo. Soms wordt het twijfelen erger. Kan mezelf schoppen, zo'n lief meisje, wrom doe ek dan zo lastig?