Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-11-2004, 12:17
esmi
esmi is offline
Heej!

Ik zag vandaag op tv een reclame van een of ander product tegen acne, genaamd ProActive. De resultaten die dit product zou brengen zijn fantastisch (zoals ze dat laten zien bij Tellsell). Heeft iemand ervaring met dit product?

Alvast bedankt
Oud 27-11-2004, 13:29
langejongen
langejongen is offline
Nee, wel met Clearasil. Probeer dat eens.
Oud 27-11-2004, 13:44
luchtballon
luchtballon is offline
Alles bij tellsell is toch geweldig?
Oud 27-11-2004, 13:52
Verwijderd
Ik weet niet maar ik zou niet zo'n tellsell product kopen. Denk je echt dat al die resultaten echt zijn die ze daar laten zien? Uhm nee dus...

Als je echt last van acnee hebt kan je beter een keertje langs de huisarts gaan.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 15:11
Verwijderd
Het zou best kunnen werken, maar als je erge last hebt van acne kun je even goede of zelfs betere dingen van de huisarts krijgen en dan wordt 't vergoed en krijg je bovendien wat begeleiding...
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 17:24
esmi
esmi is offline
Ik heb niet gezegd dat ik geloof dat het werkt, daarom vraag ik ook of mensen er ervaring mee hebben
Oud 27-11-2004, 17:48
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Hoe erg is je acne? Mijn zus heeft een boel aggressieve middeltjes (van de apotheek etc.) ertegen ik kan je misschien wel iets aanraden. Als het niet zo erg is, gewoon wassen met die dingetjes die je bij de kruidvat kunt kopen.
Als het echt heel erg is kun je de pil ertegen nemen. Heeft wel bijwerkingen. Maar niet bij iedereen.
PM me maar.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 18:04
Jules
Jules is offline
Citaat:
langejongen schreef op 27-11-2004 @ 14:29 :
Nee, wel met Clearasil. Probeer dat eens.
Ja als je van je puisten èn je huid af wil

Verder kan je voor anti-acné tips de zoekfunctie gebruiken, zijn wel een paar aardig grote topics over te vinden
Oud 27-11-2004, 18:06
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Jules schreef op 27-11-2004 @ 19:04 :
Ja als je van je puisten èn je huid af wil

Verder kan je voor anti-acné tips de zoekfunctie gebruiken, zijn wel een paar aardig grote topics over te vinden
Clearaseal is niet zo aggressief. En als je echt heel erg last heb van acne, is je huid zo vettig en sterk dat het die uitdrogingsmiddeltjes wel aan kan zonder beschadiging op te lopen.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 19:37
Saycheese
Saycheese is offline
Misschien is de Diane 35 een goede oplossing voor jou? Dat heeft mij ook van mijn puistjes afgeholpen. Ik slik deze pil nu zo'n maand of 8 en na enkele maanden was ik zo goed als van mijn acne verlost. Ik heb nu nog incidenteel een puistje, maar dat hoort erbij.

Verder gebruik is Tea Tree reinigingsproducten van het Kruitvat om mijn huid schoon te houden, en dat bevalt me goed.

Het is in ieder geval het proberen waard, en waarschijnlijk stukken goedkoper dan een telsell product.
Oud 28-11-2004, 11:52
Jules
Jules is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 27-11-2004 @ 19:06 :
En als je echt heel erg last heb van acne, is je huid zo vettig en sterk dat het die uitdrogingsmiddeltjes wel aan kan zonder beschadiging op te lopen.
Ja hoor, er zijn ook mensen (oa ik) met een zeer gevoelige huid (ondanks die 'vetlaag'), en Clearasil kan ik ècht niet gebruiken. Mijn huid wordt helemaal rood en gaat ontzettend prikken. Maargoed wat jij wil.
Oud 28-11-2004, 12:23
Stefanie
Stefanie is offline
Misschien vind je het helemaal nix, maar bij mij heeft het slikken van de pil enorm geholpen. Ik had altijd een enorm vette huid met een boel puistjes. Sinds dat ik de pil ben gaan slikken is mn huid veel minder vet geworden en heb ik ook bijna geen puistjes meer...
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 13:58
Verwijderd
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 27-11-2004 @ 19:06 :
Clearaseal is niet zo aggressief. En als je echt heel erg last heb van acne, is je huid zo vettig en sterk dat het die uitdrogingsmiddeltjes wel aan kan zonder beschadiging op te lopen.
clearasil is hartstikke aggresief en als je van je puistjes af wil moet je eerst zorgen dat je huid tot rust komt ipv meteen aggresieve spul erop te doen
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 16:21
YPrue
YPrue is offline
Clearasil helpt helemaal niks. Ik heb het jarenlang gebruikt zonder ook maar enig resultaat te hebben.

Ik gebruik nu zelf de Tea Tree producten van het Kruidvat (de reinigingslotion, het masker en de scrubcreme), en het helpt (bij mij in ieder geval) heel erg goed. Ik heb nu veel minder puistjes en een betere huid.
Oud 28-11-2004, 17:16
esmi
esmi is offline
Allemaal bedankt! Ik heb niet heel erg last van acne, maar ik heb zo periodes dat ik het er zelf niet uit vind zien. Daarbij zou ik graag van die littekentjes af willen. Ik ga opzoek naar de producten van Kruidvat, hopen dat die ook bij mij helpen
Oud 28-11-2004, 23:16
Mo6
Mo6 is offline
als je echt werkende shit wilt hebben: roaccutane!
Oud 29-11-2004, 00:02
MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
Mo6 schreef op 29-11-2004 @ 00:16 :
als je echt werkende shit wilt hebben: roaccutane!
als je je lever wil vergiftigen: roaccutane!
Oud 29-11-2004, 16:22
Verwijderd
Citaat:
MightyDuck schreef op 29-11-2004 @ 01:02 :
als je je lever wil vergiftigen: roaccutane!
Ja ja makkelijk praten als je niet echt last van acnee hebt gehad. Natuurlijk is dat een troep middel, maar het werkt wel !. Het enige dat ECHT werkt tegen acne.

Maar ik zou dat zeker niet gebruiken als je af en toe maar eens last van puisten hebt hoor!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten