Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2004, 14:45
Nightsky
Nightsky is offline
Ik heb een vraagje, k'heb nu al een paar keer mn vriend gepijpt maar ik heb het gevoel dat ik nog altijd niet goed weet wat ik moet doen.
Zo vraag ik mij af of je eigenlijk nu echt moet zuigen eraan??? (klinkt misschien heel belachelijk maar vraag me da af) want meeste zeggen hem gewoon in je mond nemen en er beetje mee spelen, aan likken enzo... Hij is ook nog niet klaar gekomen erdoor dus volgens mij doe ik echt wel iets verkeerd. Dus help me aub!!!!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 14:53
Verwijderd
Zuigen vinden sommige jongens lekker, likken ook, of 'aftrekken met je mond'. Dat verschilt heel erg, de een vindt iets te gevoelig, de ander vindt dat juist heerlijk.
Vraag dus continu om feedback
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 14:59
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline

Gewoon die leuter beethouden en eroverheen gaan alsof je een lolly likt. Vraag anders even aan je vriend of hij nog wat 'footage' heeft liggen ergens.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 15:01
Verwijderd
Heeft hij meer ervaring met gepijpt worden? Want dan kun je aan hem vragen wat beter kan en hoe . Als hij dat niet heeft, kun je in elk geval aan hem vragen of hij het wel echt lekker vindt en wat hij dan het leukst vindt.

Maar ehm, er moet niets. Ik denk alleen dat als je alleen maar zuigt en verder niets doet, het een beetje eentonig is.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 15:48
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Deepthroaten.

Eerst oefenen met een banaan.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 15:51
)Vampje(
)Vampje( is offline
Beetje erin en eruit laten glijden, af en toe erlangs likken (van boven tot beneden en andersom natuurlijk ook), en soms zuig ik erop alsof 't mijn duim is. (Niet dat ik duimzuig natuurlijk, heb wel wat beters te doen )
En bijten en dan 't puntje van m'n tong in dat topje duwen. Ik wou het eerst pisgaatje noemen maar dat klinkt ook weer zo..
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 16:25
foreignstud2
foreignstud2 is offline
Citaat:
)Vampje( schreef op 23-09-2004 @ 16:51 :

En bijten en dan 't puntje van m'n tong in dat topje duwen. Ik wou het eerst pisgaatje noemen maar dat klinkt ook weer zo..
dat lijkt me zo onprettig..
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 16:37
Bruut
Bruut is offline
Citaat:
foreignstud2 schreef op 23-09-2004 @ 17:25 :
ja nou dat hoeft mij ook niet.. hahahaa
Oud 23-09-2004, 18:22
saturday
saturday is offline
Nee, voor mij ook niet.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Ereshkigal schreef op 23-09-2004 @ 16:48 :
Deepthroaten.

Eerst oefenen met een banaan roeispaan.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 18:38
juno
juno is offline
Likken, sabbelen, masseren, zachtjes zuigen, met je tong eromheen draaien, of er zachtjes langs kwispelen. Diep in je keel zetten en dan met je keelspieren behandelen. Gebruik ook je handen, om te wrijven, kneden, strelen. Zachtjes beginnen en dan opbouwen, dan gaat het eigenlijk altijd wel goed.

Gewoon mee spelen, en hem regelmatig vragen of het bevalt. Hem moet je vast ook nog africhten als hij jou likt, en hij kan ook niet aan je neus zien wat wel of niet in de smaak valt, dus gebruik die mond ook eens voor zijn overige functies tijdens de sex.

Dat hij er niet van klaarkomt...dat overkomt zelfs mij met al mijn kennis, inzet en ervaring heel soms. Ik geef toe, het zijn uitzonderingen, maar het is wel eens gebeurd. (Ik heb er van pure frustratie nog nachtmerries van, maar da's een ander verhaal)
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 20:49
biggetje1985
biggetje1985 is offline
Heb zelf wel wat gehad aan de tips op http://www.seksvraagbaak.nl/sekswijz...zer_pijpen.htm
Zelf vind ik het erg leuk om mijn vriendje tegen het klaarkomen aan te houden. Lekker stoppen, mag best lang als hij driegt klaar te komen. Kun je best vaak achterelkaar herhalen, wordt 'ie helemaal gek. Op het laatst kriebel ik dan alleen maar met m'n tong langs de aanhechting van z'n velletje om hem klaar te laten komen.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 22:45
dext0r
dext0r is offline
Citaat:
juno schreef op 23-09-2004 @ 19:38 :
..dat overkomt zelfs mij met al mijn kennis, inzet en ervaring...
zo grappig om te lezen dit stukje
Oud 23-09-2004, 23:47
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 23-09-2004 @ 15:53 :
Dan vraag ik me af hoe jij kan praten met zo'n ding in je mond..
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 23:49
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:

Je kunt volgens mij moeilijk om feedback vragen constant met zo'n leuter in je mond... krijg je gesprekken als:

zij: hrwh, rwhel we

hij: Wat zeg je?

zij: rwlr, rhewl, le re welere?

hij: ik versta je echt niet, beter artikuleren

*knars*

zij: Ik zei dus, voelt dat nou lekker aan wat ik aan het doen ben of nie?

hij:..................... pijn.........................
Oud 23-09-2004, 23:56
Verwijderd
Citaat:
biggetje1985 schreef op 23-09-2004 @ 21:49 :
Op het laatst kriebel ik dan alleen maar met m'n tong langs de aanhechting van z'n velletje om hem klaar te laten komen.
Dat is egt zoooo machtig klaarkomen dan na dat w88
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 08:45
Verwijderd
Citaat:
Pletterprater schreef op 24-09-2004 @ 00:49 :
Je kunt volgens mij moeilijk om feedback vragen constant met zo'n leuter in je mond... krijg je gesprekken als:

*knars*

Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 18:59
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Pletterprater schreef op 24-09-2004 @ 00:49 :

*knars*

"No, there is nobody here. Only pain"

(auw )
Oud 24-09-2004, 19:07
Verwijderd
Citaat:
tja...? schreef op 24-09-2004 @ 00:47 :
Dan vraag ik me af hoe jij kan praten met zo'n ding in je mond..
Af en toe afwisselen met iets anders, zodat je wel kan praten. Geen probleem, en het is het waard.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 22:12
McChick__
McChick__ is offline
HAHAHAHA droooog
Met citaat reageren
Oud 25-09-2004, 11:28
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
foreignstud2 schreef op 23-09-2004 @ 17:25 :
Ligt er maar net aan waar je van houdt he
Met citaat reageren
Oud 25-09-2004, 11:52
MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
Beetje erin en eruit laten glijden, af en toe erlangs likken (van boven tot beneden en andersom natuurlijk ook), en soms zuig ik erop alsof 't mijn duim is. (Niet dat ik duimzuig natuurlijk, heb wel wat beters te doen )
Kijk, dat klinkt nou al heel goed
Oud 25-09-2004, 11:54
MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
biggetje1985 schreef op 23-09-2004 @ 21:49 :
Heb zelf wel wat gehad aan de tips op http://www.seksvraagbaak.nl/sekswijz...zer_pijpen.htm
Zelf vind ik het erg leuk om mijn vriendje tegen het klaarkomen aan te houden. Lekker stoppen, mag best lang als hij driegt klaar te komen. Kun je best vaak achterelkaar herhalen, wordt 'ie helemaal gek. Op het laatst kriebel ik dan alleen maar met m'n tong langs de aanhechting van z'n velletje om hem klaar te laten komen.
Mwaaah nee gewoon zuigen op het eind joh das veel fijner
Oud 25-09-2004, 12:53
Verwijderd
Of als die vervelend geweest is, gewoon bijten ...

Je kan je vriendje gewoon vragen wat hij lekker vindt voelen, dat doe (deed) ik tenminste... dan weet ik zeker dat ik het goed doe
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 01:53
probeer
probeer is offline
zie t gewoon als n enorme zuurstok (nee, niet bijten op je snoep)
Oud 27-09-2004, 06:28
Katertje
Katertje is offline
Probeer vooral je lippen te gebruiken, niet je tanden dat voelt niet zo fijn
Oud 27-09-2004, 12:42
Skatjes
Skatjes is offline
Citaat:
Nightsky schreef op 23-09-2004 @ 15:45 :
Ik heb een vraagje, k'heb nu al een paar keer mn vriend gepijpt maar ik heb het gevoel dat ik nog altijd niet goed weet wat ik moet doen.
Zo vraag ik mij af of je eigenlijk nu echt moet zuigen eraan??? (klinkt misschien heel belachelijk maar vraag me da af) want meeste zeggen hem gewoon in je mond nemen en er beetje mee spelen, aan likken enzo... Hij is ook nog niet klaar gekomen erdoor dus volgens mij doe ik echt wel iets verkeerd. Dus help me aub!!!!
Nou.. ik kan je er wel wat over vertellen.. misschien komt ie dan wel een keertje klaar.... het lijkt me wel verstandig dat je er op ZUIGT dan voelt ie der tenminste iets van... maar natuurlijk niet TE hard zuigen want hij hoeft er natuurlijk niet af he.... verder vinden heel veel jongens het lekker als je hun ballen masseert of lekker aan likken vinden ze ook meestal wel geil... en als ie klaar is gekomen (als je dat een keer lukt tenminste) moet je altijd slikken... das super lekker en da vinden ze super geil en sexy als meisjes da doen... of je spuugt de sperma over zn buik ofzow en dan weer der van af likken.....maar als je slim bent laat je m niet klaarkomen in je mond ma laat je je nog lekker achter in je kont nemen!!!
Oud 27-09-2004, 14:25
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Skatjes schreef op 27-09-2004 @ 13:42 :
Nou.. ik kan je er wel wat over vertellen.. misschien komt ie dan wel een keertje klaar.... het lijkt me wel verstandig dat je er op ZUIGT dan voelt ie der tenminste iets van... maar natuurlijk niet TE hard zuigen want hij hoeft er natuurlijk niet af he.... verder vinden heel veel jongens het lekker als je hun ballen masseert of lekker aan likken vinden ze ook meestal wel geil... en als ie klaar is gekomen (als je dat een keer lukt tenminste) moet je altijd slikken... das super lekker en da vinden ze super geil en sexy als meisjes da doen... of je spuugt de sperma over zn buik ofzow en dan weer der van af likken.....maar als je slim bent laat je m niet klaarkomen in je mond ma laat je je nog lekker achter in je kont nemen!!!
Ik ken geen meisjes die zo praten

"maar als je slim bent laat je m niet klaarkomen in je mond ma laat je je nog lekker achter in je kont nemen!!! "

Zeg een eerlijk gozer...
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 17:35
Gammaray
Gammaray is offline
Citaat:
Zuigen vinden sommige jongens lekker, likken ook, of 'aftrekken met je mond'. Dat verschilt heel erg, de een vindt iets te gevoelig, de ander vindt dat juist heerlijk.
idd
Oud 27-09-2004, 22:00
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Bruut schreef op 23-09-2004 @ 17:37 :
ja nou dat hoeft mij ook niet.. hahahaa
Voor mij wel .
Oud 27-09-2004, 22:07
Luna
Luna is offline
bij elke jongen is dat anders dus je zult toch echt je vreidn zelf moeten vragen. Of gewoon wat uitproberen dan merk je het zelf wel aan zn reactie.
ooh, de reactie van een jongen als ie t geil vind is echt geweldig
Oud 27-09-2004, 23:20
Verwijderd
Zoals al vaker gezegd hier, gwoon om feedback vragen.. is nix mis meej om ff te stoppen en te vragen of je het goed doet.. of om hem te vragen hoe hij het misschien zou willen..
je zal tog meoten weten hoe hij het lekkerder vind.. Als hij het niet zegt, dan kom je het ook nooit te weten.. je kan wel op z'n bewegingen en adem halen letten, maar da's ook lastig.
Laat hem je gwoon aanwijzingen geven, en voel je niet stom als ie zegt dat hij nix voelt als je ut op een bepaalde manier doet..
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 12:26
vluggertje20
vluggertje20 is offline
Citaat:
Nightsky schreef op 23-09-2004 @ 15:45 :
Gewoon de penis van je vriend in de hand nemen. Misschien eerst even opwarmen door hem kort af te trekken. Daarna het karwei afmaken. Zuigen is wat mij betreft de beste optie, goed zuigen en met veel kracht. eventueel je hoofd goed op en neer bewegen.

succes
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 12:51
rosalietje
rosalietje is offline
wees blij dat hij niet klaarkomt!!!! Zo lekker is dat spul nou ook weer niet!!!!
Oud 30-11-2004, 12:53
Verwijderd
Citaat:
vluggertje20 schreef op 30-11-2004 @ 13:26 :
goed zuigen en met veel kracht. eventueel je hoofd goed op en neer bewegen.
Suck it out, bitch! Suck it out!
Sorry
Citaat:
rosalietje schreef op 30-11-2004 @ 13:51 :
wees blij dat hij niet klaarkomt!!!! Zo lekker is dat spul nou ook weer niet!!!!
Daar zijn de meningen ook over verdeelt.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 13:06
rosalietje
rosalietje is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 30-11-2004 @ 13:53 :

Daar zijn de meningen ook over verdeelt. [/B]
bij mij eindigde het in een soort van kots neiging. Dus ik kan vooe mezelf zeggen dat ik het niet lekker vind. En als hij niet klaar komt kan hij je daarna nog even lekker neuken!
Oud 30-11-2004, 13:12
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
rosalietje schreef op 30-11-2004 @ 14:06 :
bij mij eindigde het in een soort van kots neiging. Dus ik kan vooe mezelf zeggen dat ik het niet lekker vind. En als hij niet klaar komt kan hij je daarna nog even lekker neuken!
Je moet doen alsof je een lolly likt, niet dat ding zo ver mogelijk erin raggen, of je wilt deepthroaten

Dat er nog steeds mensen reageren op dit topic...
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 14:15
M!§§ P!€®©!ÑG
M!§§ P!€®©!ÑG is offline
Haai,

Gewoon lekker op een neer gaan met je mond op de snelheid die jij maar ook je vriend lekker en goed vind, en ondertussen zuig je hem gewoon.

Ook zit er een spiertje tussen de kop en het vel en als je daar aan likt dan gaat je vriend helemaal schokken.
( tenminste de mijne wel)

Ook kan je onder het pijpen met de topjes van je vingers tussen de anus en het klokkenspel strelen, dat is namelijk het gevoeligste plekje bij de jongen/man !

EN !!! ... wat je kan doen als je ruzie met hem heb, is een grote slok van VERSE COLA met veel prik ( dus eigenlijk een nieuwe fles cola openen ), en dan een beetje spoelen zeg maar met die cola en hem dan pijpen
dan heb je nooit meer ruzie met hem
Ook kan je dat doen als hij wilt dat je hem pijpt maar jij wilt het niet, dan helpt COLA ook

Veel plezier...

liefs...
Oud 30-11-2004, 14:17
M!§§ P!€®©!ÑG
M!§§ P!€®©!ÑG is offline
Haai,

Als je er kotsneigingen van krijgt, moet je hem niet zo ver in de mond nemen

liefs...
Oud 30-11-2004, 14:54
leucomelas
leucomelas is offline
Citaat:
M!§§ P!€®©!ÑG schreef op 30-11-2004 @ 15:15 :

EN !!! ... wat je kan doen als je ruzie met hem heb, is een grote slok van VERSE COLA met veel prik ( dus eigenlijk een nieuwe fles cola openen ), en dan een beetje spoelen zeg maar met die cola en hem dan pijpen
dan heb je nooit meer ruzie met hem
Ook kan je dat doen als hij wilt dat je hem pijpt maar jij wilt het niet, dan helpt COLA ook
cola? RUM! gheghe *evil*
Oud 30-11-2004, 15:28
Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Citaat:
Oud 30-11-2004, 15:38
M!§§ P!€®©!ÑG
M!§§ P!€®©!ÑG is offline
Je kan ook het bellatje van je tong piercing in het gaatje van de penis duwen
Oud 30-11-2004, 15:51
rosalietje
rosalietje is offline
Citaat:
M!§§ P!€®©!ÑG schreef op 30-11-2004 @ 15:17 :
Haai,

Als je er kotsneigingen van krijgt, moet je hem niet zo ver in de mond nemen

liefs...
Ik krijg geen kotsneigingen omdat ik m te ver in mn mond neem, maar omdat ik sperma gewoon erg smerig vind.
Oud 30-11-2004, 16:02
Verwijderd
Citaat:
M!§§ P!€®©!ÑG schreef op 30-11-2004 @ 16:38 :
Je kan ook het bellatje van je tong piercing in het gaatje van de penis duwen
Je kunt ook gewoon de standaard text-kleur van het forum gebruiken
Alvast bedankt.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 16:12
M!§§ P!€®©!ÑG
M!§§ P!€®©!ÑG is offline
tjah dat kan ook jah het standaart tekst kleur gebruiken maja dat doe ik lekker niet

enne kotsneigingen van sperma....oke dat kan ik begrijpen dat vind ik ook smerig
Oud 30-11-2004, 16:21
CuRsEs
CuRsEs is offline
je pijpt hem, je vraagt feedback ondertussen ruk je hem nog met 1 van je handen, je bent klaar met lullen en gaat weer verder.

lijkt me niet moeilijk(niet dat ik ervaring heb daarmee)
Oud 30-11-2004, 16:24
M!§§ P!€®©!ÑG
M!§§ P!€®©!ÑG is offline
Nou jij als jongen van 16 zegt het dus dat nemen we wel van je aan
Oud 30-11-2004, 18:13
Samaris
Samaris is offline
Citaat:
M!§§ P!€®©!ÑG schreef op 30-11-2004 @ 17:24 :

Ten eerste geeft hij een goed idee, ten tweede zou hij het best kunnen weten, ware het niet dat hij toegeeft dat hij geen ervaring heeft, en ten derde: Over je sig...het is masturberen, niet mastruberen.
Oud 30-11-2004, 20:44
CuRsEs
CuRsEs is offline
dank je
Oud 30-11-2004, 21:36
Verwijderd
Citaat:
M!§§ P!€®©!ÑG schreef op 30-11-2004 @ 17:24 :
En jij bent?
Je gedraagt je iig niet veel ouder dan hij.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten