Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2002, 16:47
ZeroLogic
ZeroLogic is offline
Wie speelt hier eigenlijk Planetarion? en wie gaat allemaal meedoen aan de aankomende ronde?

Laterz Zero
Oud 16-05-2002, 19:08
barkrukkie
barkrukkie is offline
Als 't (weer) gratis is wel...
Oud 21-05-2002, 19:30
psygnosos
psygnosos is offline
Ligt er aan of t weer gratis gaat worden, maar dan nog steeds..... Een beetje achterhaalt nu
Oud 21-05-2002, 20:34
Da King
Da King is offline
ja, tuurlijk doe ik weer mee. ik wordt deze ronde MoC van een NewX gal
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 21:03
Naz
Naz is offline
k dee vorige ronde mee, maar deez ronde niet, btje zonde kga op vakantie
Oud 22-05-2002, 17:28
PV
PV is offline
Ik heb t wel gespeeld... eind ronde 2 en ronde 3... vanaf ronde 4 was t met betalen toch toen ben k gekapt
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 18:52
Da King
Da King is offline
Citaat:
PV schreef:
Ik heb t wel gespeeld... eind ronde 2 en ronde 3... vanaf ronde 4 was t met betalen toch toen ben k gekapt
vanaf ronde 5, maar er zijn elke ronde nog gratis accounts geweest, en deze ronde zijn het er naar het schijnt heel wat meer dan vorige ronde.

voor de freebies is het ook makkelijker om te spelen, want de freebie galaxies bestaan uit 25 spelers terwijl de private galaxies (waar voor betaald moet worden), maar uit 15 man bestaan
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 19:28
Verwijderd
Moeten jullie me toch eens vertellen wat er zo leuk aan is...

Je kunt oorlogsdingen kopen en dan vloten maken of zo en dan elkaar aanvallen... maar wat is er leuk aan de strijd tussen wat getallen?

[Zie dit niet als een aanval, maar ik heb nog nooit de leukigheid van het spel gesnapt ]
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 11:18
Da King
Da King is offline
Citaat:
henri schreef:
Moeten jullie me toch eens vertellen wat er zo leuk aan is...

Je kunt oorlogsdingen kopen en dan vloten maken of zo en dan elkaar aanvallen... maar wat is er leuk aan de strijd tussen wat getallen?

[Zie dit niet als een aanval, maar ik heb nog nooit de leukigheid van het spel gesnapt ]
de leukigheid is nou net NIET het spel, dat is alles eromheen, de alliances, de mensen in je galaxy, de mensen waar je het spel mee speelt. Het opnaaien van je tegenstanders, fury en legion bashen en nog veel meer van die dingen. Als je daar niet aan mee doet dan is er inderdaad niet echt veel aan nee
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 11:38
Naz
Naz is offline
en daarbij toevoegen, de spanning die je hebt, en dat je iets opbouwt, k zat soms wel te stressen omdat de galaxy werd aangevallen, je moet het gewoon spelen om het te begrijpen
Oud 24-05-2002, 01:37
PV
PV is offline
Citaat:
Da King schreef:
vanaf ronde 5, maar er zijn elke ronde nog gratis accounts geweest, en deze ronde zijn het er naar het schijnt heel wat meer dan vorige ronde.

voor de freebies is het ook makkelijker om te spelen, want de freebie galaxies bestaan uit 25 spelers terwijl de private galaxies (waar voor betaald moet worden), maar uit 15 man bestaan
ze verneuken het spel gewoon op die manier.. eerst zeggen van 'het zal nooit pay to play worden' en het dan toch lekker doen..
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 10:24
Da King
Da King is offline
Citaat:
PV schreef:

ze verneuken het spel gewoon op die manier.. eerst zeggen van 'het zal nooit pay to play worden' en het dan toch lekker doen..
jah, daar heb je gelijk in... de crew is nou niet echt dat je zegt vriendelijk... de rondes worden ook elke keer duurder, maar het gaat nu de goeie kant op, ze hebben nou zelfs zich een keer aan een deadline gehouden!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten