Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
En met 'als de situatie zich voordoet' bedoel ik enkel geschikte momenten waarop je een leraar of een ander persoon volledig de waarheid kunt vertellen... Citaat:
Citaat:
Leer trouwens eens Nederlands.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik heb een hekel aan de meeste leraren bij mij op school, niemand heeft mij daar ooit wat kunnen leren wat ik zelf niet heb kunnen leren. Ze geven mij constant verkeerde adviesen betreft profiel en ook betreft vervolgopleidingen. Als ik een discussie aanga met een leraar waarin ik gelijk heb, zal de leraar boos worden en mij uit de les sturen. Waarna hij met een vluchtig gesprek met de coördinator ervoor zorgt dat ik vrijdag tot half vijf op school zit. Voornamelijk schoften zijn het, onwetende idioten. Ik weet wat ik zeg, dus kom niet aanzetten met die moralistische crap.
||
![]() |
Citaat:
Blijkbaar wil je niets aannemen van de betreffende leraar, anders zou je hem niet uit gaan schelden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
in de eerste was ik er zo vaak uitgezet, puur omdat ik dacht dat ze me niets konden maken en ik wou me gewoon enorm afzetten. nu zit ik in de derde en ben er nog geen een keer uitgezet. in de 3e verwachten leraren meer van je, dus gedraag ik me er ook naar. nu denk je ook van ; beetje advies aan gaan nemen van 3e klassers ![]() ik weet genoeg om je dit te zeggen. ![]()
||
Citaat:
Misschien moest je eens niet gaan denken dat jij alles weet, maar ook eens iets van een ander aan kunnen nemen..
||
Citaat:
anders snap ik niet waarom ze zo raar doet. Ik zou erover gaan klagen, maarjah... dat doe je natuurlijk bij de mentor... ga naar de schoolleiding. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Problemen met leraar thimoharte10 | 3 | 17-05-2013 22:17 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |