Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Althans m'n moeder.. met m'n vader heb ik geen contact meer en altijd slecht contact mee gehad) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Ik vertrouw mijn moeder voor 100%... alhoewel ze af en toe wel eens een grapje kan maken over dingen waarvan je denkt hmm moet dat nou... Maar eigenlijk is dat nooit echt storend, of heeft dat echt met niet te vertrouwen te maken.
En ja mijn moeder vertrouwt mij ook, dat weet ik bijna zeker. Ze heeft eigenlijk ook weinig rede om mij niet te vertrouwen. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En sinds ik het huis uit ben en ik ga 's avonds ergens heen als ik bij mn ouders ben, dan krijg je de volgende situatie. Ik: "Nou, ik zal er niet te laat weer zijn." Mama: "Ach meisje, je doet maar wat je leuk vindt!" ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn dagboek - waar tegenwoordig geen slot meer op zit - ligt naast mijn bed op een kastje, gewoon waar iedereen dat kan zien en ik vertrouw mijn moeder (en verder iedereen die op mijn kamer komt) dat ze ervan af blijft. Ik heb dat vertrouwen in haar, maar ik verwacht het ook want ik zou het hoogst onfatsoenlijk vinden als zij zomaar in mijn privézaken zou gaan zitten bladeren. Bovendien is dat helemaal niet nodig want ik vertel haar vrijwel alles, in ieder geval wat ik belangrijk acht haar te laten weten. Bij mijn vader zit dat dan weer anders, maar dat is gewoon omdat hij met bepaalde dingen absoluut niet om kan gaan. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zeker de moeite waard om dit te lezen! Je89 | 12 | 26-10-2014 14:10 | |
Psychologie |
Gastgezin en andere opvang Diary of Dreams | 11 | 26-11-2006 15:41 | |
Verhalen & Gedichten |
story: geef je mening... Ronella | 5 | 14-05-2004 16:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Tussen Licht en Donker Reynaert | 40 | 07-01-2004 21:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Je Rachel [VERHAAL] [GEEN_HELD] | 4 | 14-03-2003 15:41 | |
Psychologie |
Kan geen week meer met m'n ouders leven, wat nu? Rabbi Daniel | 44 | 16-06-2002 15:48 |