Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarschijnlijk heeft het te maken dat zij dicht op het beplakplasticte raam staan, en alles dus vaag zien. Terwijl ik er van een afstand naar kijk. Daarnaast, het is vooral zichbaar in het donker, dus als het buiten donker is, en zij daar onder de lamp staan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik zou juist liever een briefje doen. Als je langskomt dan kun je een heel ongemakkelijke situatie krijgen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Of als een jongen open doet, ''hey was jij die jongen die laatst met een meisje en een erectie onder de douche stond ![]() ![]() ja je kan echt best veel zien Maar ja ik doe dus liever een briefje in de bus dan dat ik daar aanbel, ik ken hun niet, en wil liever niet in een ongemakkelijk situatie komen. En tsjaa als ze het niet geloven is dat toch echt hun probleem... Ik zal mijn adres eronder zetten, kunnen ze keertje komen kijken hier naar een huisgenoot die ze toch wel graag een keertje naakt wilde zien ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 26-11-2004 om 16:19. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Zo kunnen we de situatie beter inschatten. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En dan 'n fotootje erbij doen. ![]()
||
Citaat:
![]() @ TS: weet je al hoe je het op gaat lossen?
||
Citaat:
![]() Mijn oplossing is wel cool vind ik. ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga morgen of woensdag ff briefje bij ze in de bus doen. Afgelopen weekend ben ik niet hier geweest, dus heb toen geen briefje bij hun kunnen bezorgen ![]() Met onze douche is het goed gesteld ![]() Ik heb geen camera hier, maar jullie mogen wel een keertje langs komen hoor ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
b) Wat heeft het voor een toevoegende waarde om er neer te zetten dat het van jou komt? Niks ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Gebroken staart/Staart uit de kom. EciD | 10 | 09-09-2005 23:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] De buurman is dood punkyfish | 25 | 08-11-2002 22:03 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wat is er mis met de politie tegenwordig?? Blije mannetje | 13 | 11-09-2002 09:48 | |
Psychologie |
Wat mankeert mij toch? Neem ff de tijd en lees... HelpMePlease | 32 | 13-01-2002 23:42 |