Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Wat er mis is met de politie?
Gewoon een inconsequent beleid. Wat met name Heinsbroek nu natuurlijk alleen maar groter maakt met z’n normen en waarden, die hij zelf soms ook aan z’n laars lapt. Er bestaan duidelijke richtlijnen, maar de politie moet er alleen nog gebruik van maken. Discriminatie is natuurlijk tweezijdig. Buitenlanders worden door de politie gediscrimineerd, maar door sommige agenten ook voorgetrokken. Hetzelfde geldt voor bijv. blanke jongeren. En Conan? Ooit wel eens een keer een agent om uitleg gevraagd? Meestal krijg je antwoord met een wapenstok. |
![]() |
|
![]() |
Wat er mis is met de politie?
Lijkt me duidelijk. Onder paars werd een agent aan zijn lot over gelaten zo gauw hij/zij in opspraak kwam. Commisarissen, burgemeesters en politici trekken dan hun handen er vanaf. Zij ontwijken hun verantwoordelijkheid en de agenten staan er alleen voor, en durven hierdoor weinig te doen wat voor henzelf risicovol is. Weer een puinhoop die nog opgeruimd moet worden. |
![]() |
|
![]() |
Inderdaad, dit is een puinhoop die paars achtergelaten heeft. Laat het duidelijk zijn dat ik verder achter paars sta en het niet eens ben met alle aantijgingen die er tegen gedaan worden.
In plaats van het probleem met de politie op te lossen (en alle andere) gaat meneer Harry Potter met zijn feestneuzenkabinet het hebben over normen en waarden die zo'n 30 jaar geleden al uitgestorven zijn. In de 21e eeuw zijn dit soort dingen nou eenmaal niet meer van toepassing, de jeugd (althans een gedeelte ervan) begrijpt dit soort dingen nu eenmaal beter dan mensen van boven de 40 die ook de jaren 60, 70 mee heben gemaakt en vonden dat het toen beter ging. Wat dat btreft ben ik het eens met TechXP, het kabinet moet eens verfrist worden met wat jongere mensen om het beleid echt radicaal om te gooien en te proberen nieuwe (en betere) oplossingn te vinden, want dnk je nou echt dat mensen zich weer aan de langvergeten normen en waarden gaan houden? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|