Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2004, 18:18
justhanna
justhanna is offline
Tis nu bijna 3 maand uit met me ex nadat we 8 maand verkering hadden gehad..
Ik ben er nog lang niet overheen...
Maar iedereen in m'n omgeving schijnt te denken dat zoiets snel over gaat en niemand besteed er meer aandacht aan... en als ik er over begin gaan ze al snel over op een ander onderwerp...
net alsof het niet belangrijk meer is...
Terwijl ik er elke dag nog verdrietig om ben, nog elke dag aan hem denk, nog steeds van hem houd....

hoe lang duurt het bij jullie ongeveer voordat je over je vriend/vriendin heen bent? (bij de echt wat langere en hechte relaties?
Oud 04-11-2004, 18:21
Verwijderd
hmm, ik was er wel over heen binnen 2 weken eigenlijk, maar ik had het dan ook zelf uitgemaakt..en de relatie duurde dan ook 8.5 maanden
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 18:30
Bruut
Bruut is offline
dat verschilt echt bij ieder persoon

bij mij heeft het echt zo'n half tot 3kwartjaar geduurd..
Oud 04-11-2004, 18:32
justhanna
justhanna is offline
Citaat:
Bruut schreef op 04-11-2004 @ 19:30 :
dat verschilt echt bij ieder persoon

bij mij heeft het echt zo'n half tot 3kwartjaar geduurd..
en hoe lang duurde je relatie?
Oud 04-11-2004, 18:42
Bruut
Bruut is offline
Citaat:
justhanna schreef op 04-11-2004 @ 19:32 :
en hoe lang duurde je relatie?
maand of 7..

maar hierdoor benk wel een ander heel leuk meisje tegengekomen die me echt enorm heeft gesteund in die tijd, dat is dan nu ook mn nieuwe vriendinnetje
Oud 04-11-2004, 18:43
justhanna
justhanna is offline
Citaat:
Bruut schreef op 04-11-2004 @ 19:42 :
maand of 7..

maar hierdoor benk wel een ander heel leuk meisje tegengekomen die me echt enorm heeft gesteund in die tijd, dat is dan nu ook mn nieuwe vriendinnetje
mooi toch!
Oud 04-11-2004, 18:45
Bruut
Bruut is offline
Citaat:
justhanna schreef op 04-11-2004 @ 19:43 :
mooi toch!
jep

en ik raad je aan om hem een beetje te ontlopen.. want elke keer als ik haar zag dan voelde ik me weer kut en was me avond om en ging ik dus ook meestal naar huis ..
Oud 04-11-2004, 18:47
justhanna
justhanna is offline
Citaat:
Bruut schreef op 04-11-2004 @ 19:45 :
jep

en ik raad je aan om hem een beetje te ontlopen.. want elke keer als ik haar zag dan voelde ik me weer kut en was me avond om en ging ik dus ook meestal naar huis ..
dat is het nu juist bij mij... hij woont te ver weg ik zie hem nooit... en hij heeft alle contact verbroken... dat is juist hetgene wat zo'n pijn doet...
Oud 04-11-2004, 18:49
Bruut
Bruut is offline
Citaat:
justhanna schreef op 04-11-2004 @ 19:47 :
dat is het nu juist bij mij... hij woont te ver weg ik zie hem nooit... en hij heeft alle contact verbroken... dat is juist hetgene wat zo'n pijn doet...
hmm ok.. ik zag haar echt elke keer met uitgaan. dat is ook niet leuk.

ga leuke dingen doen met je vriendinnen enzo.. dat helpt iig een beetje!
Oud 04-11-2004, 18:51
justhanna
justhanna is offline
i don't have friends....
Oud 04-11-2004, 18:57
Bruut
Bruut is offline
Citaat:
justhanna schreef op 04-11-2004 @ 19:51 :
i don't have friends....
dat is kut

zoek gewoon afleiding.. sport ofzo. fitniss hielp bij mij enorm
Oud 04-11-2004, 19:06
Multilot
Multilot is offline
Na 6 maanden heb ik het uitgemaakt, en was er binnen 2 weken eigenlijk wel overheen... Volgens mij is hij er nog niet overheen...
Oud 04-11-2004, 19:57
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Ik voelde me de eerste drie weken zwaar klote, kon aan niks anders denken, constant huilen etc. De week daarna was ik heel druk en ging het eigenlijk heel goed met me, die zondag had ik met 'm afgesproken. Dat was wel fijn, want het was toen toch duidelijk dat we exen waren en er kwam (voor mijn gevoel) daarna wat meer afstand. In de twee weken die daarna kwamen heb ik het echt verwerkt.

Ik had twee jaar een relatie met hem, maar het scheelt denk ik wel dat ik nooit hoteldebotel verliefd op hem ben geweest, en het laatste half jaar al wist dat hij niet de jongen was waar ik samen oud mee ging worden. Anders zou ik nu denk ik nog steeds super verdrietig zijn...
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 20:21
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
bij mij is het een dag uitgeweest tussen mij en mijn vriend en ik kan je zeggen dat ik heel de nacht heb liggen janken!
Oud 04-11-2004, 20:31
Verwijderd
Verschilt ook per relatie.. En zolang je niet verliefd wordt op iemand anders kan het heel lang duren..
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 20:39
duivelaartje
duivelaartje is offline
Meestal binnen twee weken ofzo.
Maar 'deze' keer ben ik hem na ongeveer een maand nog niet helemaal vergeten...
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 00:13
WolterB
WolterB is offline
ligt idd per situatie anders en hoe het uitgaat heeft er ook zeker veel mee te maken. Wie de knoop doorhakt, hoe erg je hat aan had kunnen zien komen etc. spelen er een hele grote rol in...
Oud 05-11-2004, 02:27
Bo
Bo is offline
Verschilt per persoon en hangt af van een heleboel factoren.

Je zei dat hij al het contact verbroken heeft.. mag ik er dan vanuit gaan dat hij het heeft uitgemaakt. In dat geval zijn er al 2 redenen die de acceptatie bemoeilijken.

Zolang jij niet accepteerd dat en begrijpt waarom het uit is, kan het nog wel een tijdje gaan duren voordat je er overheen bent. Vrees ik.
Oud 05-11-2004, 03:36
Verwijderd
Citaat:
justhanna schreef op 04-11-2004 @ 19:18 :

Maar iedereen in m'n omgeving schijnt te denken dat zoiets snel over gaat en niemand besteed er meer aandacht aan... en als ik er over begin gaan ze al snel over op een ander onderwerp...
Terwijl ik er elke dag nog verdrietig om ben, nog elke dag aan hem denk, nog steeds van hem houd....
goed waarom wordt arafat eigenlijk in frankrijk behandeld ??
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 07:20
Verwijderd
Dat verschilt echt heel erg per persoon zoals al gezegd is.

Ik begin na bijna 8 maanden een beetje over mijn ex heen te komen. We hadden 14 maanden een relatie.
Ik ken echter iemand die een relatie van 2 jaar, 2 maanden en nog wat dagen had en het is voor de zomervakantie uitgegaan en hij is er nu al een tijdje helemaal overheen.

Het verschilt dus heel erg!
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 18:01
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Bij mijn enige relatie (2½ maand) een week ongeveer.
Oud 05-11-2004, 19:21
Thee Muts
Thee Muts is offline
Ligt er helemaal aan hoe de relatie uit is gegaan, of ik het aan zag komen, in hoeverre ik het zelf met die beslissing eens was, en hoe het contact daarna is. Maar ik zou er wel altijd de nodige tijd voor nemen, zodat je het ook echt af kunt sluiten. En zodat je de situatie uiteindelijk realistich kunt bekijken, en kunt accepteren zoals die is.
Oud 05-11-2004, 19:32
Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Het is nu net een week uit. We hadden 7 maanden. Volgensmij gaat het nog heel lang duren voordat ik hem vergeet aangezien ik nog totaal verliefd ben.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 19:35
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Ik pimp nu 21 maanden en 4 dagen dezelfde.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 19:44
Custom
Custom is offline
Het is op het beginnen van een relatie misgelopen, en ik zit der al ehm...sinds maart mee in mun maag ofzo? Scheelt dus per persoon idd.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-11-2004, 19:55
Stefanie
Stefanie is offline
Bij mijn allereerste vriend had ik heel veel liefdesverdriet. Het heeft ruim zeven maanden geduurd voordat ik eroverheen was.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 22:28
Fuzzly
Fuzzly is offline
Bij mij 4 dagen. Bij relatie van 2 weken en 2 dagen
Langste wat ik ooit heb gehad
Oud 05-11-2004, 23:38
Lorelei
Lorelei is offline
Bij m'n eerste serieuze vriend heeft het een paar maanden geduurd voor ik er echt helemaal overheen was. Die relatie duurt iets meer dan een jaar. Bij m'n 2e serieuze relatie duurde het veel minder lang voor ik er overheen was. Eigenlijk was ik er al zo'n beetje overheen toen het uitging. Ik was dan ook degene die het uitmaakte. Die relatie duurde ook ongeveer een jaar.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 00:14
ilse
ilse is offline
bij mijn eerste serieuze relatie duurde het wel een aantal maanden. na de tweede echte was het heel kort maar topen had ik het ook zelf uitgemaakt (was het dus al een tijdje aan het afsluiten geweest) en met me 3e ex.. tsja.. das sinds vandaag en ik vind het nu best wel kut. vooral ook omdat hij het hee erg vond. hij had men nog een super lieve mail gestuurd en nu heb ik het dus weer ff moeilijk.. zal nog wel ff duren...

*zucht*
Oud 09-11-2004, 10:31
crientjuhhh
crientjuhhh is offline
Ik heb het net uitgemaakt na 3 jaar, dat is nu ong. 2 weken geleden en ben dr eigenlijk alweer overheen.. Kan dat??
Volgens mij duurt het bij hem nog heeel erg lang...
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 10:43
gurl19
gurl19 is offline
na anderhalf jaar heeft hij het uitgemaakt.. Na een maand was ik er over heen en hoefde ik niet meer te huilen!! Maar ik zie hem ook nooit, nou kwam ik hem zondag toevallig tegen naar een paar maand hem niet tezien.. kwas wel ff door de war! Ik denk dat je ex altijd wel een beetje in je achterhoofd blijft zitten! but lifes goes on..
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 10:43
Verwijderd
na een week of twee at/sliep ik weer, na ongeveer een maand had ik het zo'n beetje geaccepteerd en was ik niet meer verdrietig, na een maand of drie miste ik hem niet meer.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 11:05
Wammus
Wammus is offline
Dat hangt ervanaf hoe lang de relatie duurde, waarom het is uitgegaan en wie het uitmaakte. Over het algemeen vrij snel. Dat komt doordat ik een keer de grote fout heb gemaakt om te lang achter een ex aan te zitten en hoop te houden dat het ooit nog goedkwam (wat natuurlijk niet zo is mja...). En daar ben ik uiteindelijk niet echt gelukkig van geworden.
Oud 17-11-2004, 14:48
Verwijderd
ik heb 5 maanden een relatie gehad, serieus. het is nu anderhalve maand uit en ik ben nu wel bijna over hem heen. denk niet meer elke dag aan hem, maar wel af en toe. ik vind ook weer iemand leuk.
iedereen doet het in zn eigen tempo... trek je niets van anderen aan.

sterkte!!

liefs
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 14:58
Hagel
Hagel is offline
Ik had twee jaar samen gewoond, hij had het uitgemaakt maar het ging duidelijk slecht tussen ons. Ben 2 weken totaal van slag geweest, daarna gewoon verdrietig maar eigenlijk kon ik me er vrij snel bij neerleggen. Het was het beste, was er na 2 maanden ook totaal overheen.
Oud 17-11-2004, 14:59
Verwijderd
Vorig jaar maakte mijn ex het na 8 maanden ook uit. 2 weken ongeveer heb ik echt ogen uit me kop zitten janken Maar ik heb echt gezorgd dat ik hem zou vergeten. Geblokt op msn, alles weggegooid en hem gewoon vergeten. 2 maanden daarna was ik er toch wel behoorlijk goed overheen denk ik

Natuurlijk verschilt het per persoon en per relatie wanneer je over zoiets heen komt. Maar je kan het wel een handje helpen. Natuurlijk mag je er verdrietig om zijn, maar doe dat niet te lang. Op een gegeven moment moet je ook verder, en het is zonde om je energie en tijd in zoiets te steken. Doe je best om hem te vergeten en door te gaan. Sterkte.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 15:00
Nona Star
Nona Star is offline
Bij mn eerste vriend heeft het minstens 2 jaar geduurd voordat ik geen kriebels meer had als hij online kwam, bij mn tweede vriend duurde het twee weken (maximaal). Zij hebben het allebei uitgemaakt, mn eerste vriend en ik hebben een relatie van 8 maand gehad en de tweede en ik een jaar.
Ik denk dat het heel veel scheelt als je geen hooggespannen verwachtingen hebt van de ander/de relatie, als je gewoon lekker bij elkaar bent en t op zn beloop laat. Dat heb je niet echt in de hand maar na de eerste keer obsessief verliefd te zijn geweest en op een pijnlijke manier uit elkaar te zijn gegaan, leer je dat wel af.
Het is wel lullig dat je omgeving zo reageert maar aan de andere kant moet je ook kunnen begrijpen dat ze op een gegeven moment genoeg over hem hebben gehoord en dat zij jou niet echt kunnen helpen. Het meeste moet je toch zelf doen en dat gaat je ook vast wel lukken, het duurt alleen even en daar is geen specifieke tijdslimiet voor. Succes, t komt vast wel goed, aldus je studiegenootje
Oud 17-11-2004, 20:25
justhanna
justhanna is offline
Bedankt voor alle reacties

Ik denk dat het nog wel een paar maand tot een jaar gaat duren voordat ik er echt over heen ben...
Maar dat zie ik dan wel weer vanzelf..
Ik vind andere jongens al wel weer leuk, maar ik hou nog steeds van vincent... En dat is voor mij zo vreselijk verwarrend...

Maarjah... De tijd heelt (bijna) alle wonden
Oud 17-11-2004, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Hoe lang duurt het bij jullie ongeveer voordat je over je vriend/vriendin heen bent? (bij de echt wat langere en hechte relaties?)
Ligt eraan. Iedereen heeft een ander tijdsbestek. Als je er veel aan denkt of emotioneel wat minder sterk in je schoenen staat (dat betekent niet slecht in je schoenen staat) kan het best een aardig tijdje duren.
En tijd heelt niet alle wonden, en al helemaal niet volledig.

Juist als je jezelf de tijd geeft en gewoon je gevoel laat gaan en het niet onderdrukt ben je het sneller kwijt dan dat je dat wel doet
(iig zover dat het je niet meer dwars zit)
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 20:57
Cootje
Cootje is offline
Citaat:
Tis nu bijna 3 maand uit met me ex nadat we 8 maand verkering hadden gehad..
Ik ben er nog lang niet overheen...

hoe lang duurt het bij jullie ongeveer voordat je over je vriend/vriendin heen bent? (bij de echt wat langere en hechte relaties?

heey ik heb precies hetzelfde als wat jij nu beschrijft !

bij 'ons' was het 1. aug. uitgegaan
en ben ook nog niet over dr heen ... maar kan wel verder gaan met mn leven zeg maar ...

ik denk btw ook nog elke dag aan dr ... maar niet echt meer verdrietig.

ze had een maand erna al een ander dus echt medelijden met haar is er niet, ben eerder heel erg kwaad na zo'n opgebouwde tijd.

ik snap je wel, denk je gevoelens ook te snappen.

echt een kwestie van tijd, en het leuk vinden van andere 'jongens' in jou geval
Oud 17-11-2004, 22:46
Verwijderd
kheb dan nog nooit een vriendin gehad. Maar ben wel verliefd geweest. Duurde wel ff voordat ik eroverheen was.

Ik moest der wel negeren, want als ik contact met der zou blijven hebben lukte mij het niet om haar te vergeten.
En tsja, nu spreek ik haar dan ook bijna nooit meer
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 00:50
Mark
Mark is offline
is dat alleen bij deze ex? of heb je al meerdere exen en hoe ging het toen? Het hoeft natuurlijk niet altijd aan je ex te liggen...

Mark
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 03:23
Verwijderd
tsja.. gevoelens zijn rare dingen. bij sommige mensen kan ik er snel 'overheen' komen, maar bij anderen (zeker als het meer op miscommunicatie is uitgelopen dan op conflict) kom ik er denk ik nooit meer helemaal vanaf.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 05:05
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Half jaar....
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 09:15
justhanna
justhanna is offline
Citaat:
snowboarder schreef op 18-11-2004 @ 01:50 :
is dat alleen bij deze ex? of heb je al meerdere exen en hoe ging het toen? Het hoeft natuurlijk niet altijd aan je ex te liggen...

Mark
Dit was me eerste echte serieuse vriend...
En ik zeg ook niet dat het aan hem ligt..
Oud 18-11-2004, 09:35
Tristia
Tristia is offline
Voor iedereen is het anders. Neem de tijd, zoiets kan vreselijk pijn doen zeker als je nog van hem houd. Het is een soort rouwproces hoor en daar mag je gerust lang over doen, daar zijn geen regels voor.
Ik ben 8 maanden vrijgezel en af en toe mis ik hem ook nog wel eens.

Succes en als niemand erover wil praten dan gooi je het er gewoon hier uit
Oud 18-11-2004, 16:06
Cookie
Cookie is offline
2 maanden liefdesverdriet na een relatie van 5 maanden die niks voorstelde, in verhouding veeeelste lang.....
Oud 18-11-2004, 16:30
transfattyacid
transfattyacid is offline
Vorige relatie was ik blij van dat het uit was.
Relatie daarvoor, we hadden een pauze van 3 weken en dat was echt janken geblazen 3 weken. Daarna was het aan en na een paar maanden ging het weer uit, paar dagen verdriet omgehad.
Die daarvoor ook misschien een paar dagen ofzo.

Verder weet ik het niet meer, nooit lang in ieder geval.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 16:06
Ananias
Ananias is offline
3 en een half jaar.. is al een half jaar uit en nog steeds pijn
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 16:39
groovy
groovy is offline
een half jaar zoiets..hij was mijn eerste echte, dus de pijn zal nooit helemaal weggaan..

zoiets blijft toch in je hart zitten!

Maar dat ik me echt elke dag zo slecht voelde, heeft ook lang geduurd..ik voelde me ook een behoorlijke zeikerd, maar mijn beste vriendinnen voelden met me mee, en namen het me niet kwalijk dat ik erover bleef praten..

Zo'n vriendinnen zijn goud waard

maar je komt erover heen, echt! Kunst is om nu aan jezelf te werken en je met jezelf bezig te houden, in plaats van met hem...

heel veel succes!!

ow en ik ging bijna 2 jaar met hem..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten