Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-12-2004, 15:20
kliwie
kliwie is offline
voor ons profielwerkstuk over feminisme in Nederland en in de islamitische landen hebben wij voor de titel: wereldwijd een feministische strijd gekozen

met als plaatje:

wat vinden jullie ervan? is het een sterke titel of niet? en het plaatje, te gewaagd misschien?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-12-2004, 15:25
Miracle
Miracle is offline
Ik vind de titel eigenlijk niet echt matchen met de plaatjes en ook niet met je onderwerp... Misschien kun je nog iets meer toelichten waar je werkstuk over gaat?

Het plaatje is wel héél erg van de extremen, ik zou ervoor kiezen om het net iets minder extreem te doen.

ps. Ik ben erg precies en beoordeel streng
Met citaat reageren
Oud 11-12-2004, 16:26
Verwijderd
De titel strookt inderdaad niet met je onderwerp
en je plaatje doet twee tegenstellingen suggereren terwijl dat eigenlijk niet het geval is. Missverkiezingen zijn net zo goed niet feministisch net zoals het dragen van een burka.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2004, 17:14
Lotte
Lotte is offline
Citaat:
**SoMeOne schreef op 11-12-2004 @ 17:26 :
De titel strookt inderdaad niet met je onderwerp
en je plaatje doet twee tegenstellingen suggereren terwijl dat eigenlijk niet het geval is. Missverkiezingen zijn net zo goed niet feministisch net zoals het dragen van een burka.
Dat is volgens mij juist het punt. In beide werelden is feminisme nog steeds in uitersten aanwezig. Terwijl we onszelf doen geloven dat dat niet zo is.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2004, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Lotte schreef op 11-12-2004 @ 18:14 :
Dat is volgens mij juist het punt. In beide werelden is feminisme nog steeds in uitersten aanwezig. Terwijl we onszelf doen geloven dat dat niet zo is.
Oh ja je hebt gelijk nu zie ik hem pas.
Maar als je het hebt over Nederland en Islamitische landen dan is dat toch niet de hele wereld? Je zou bijvoorbeeld wel je titel kunnen houden en een ondertitel eraan vast kunnen maken:

Wereldwijd een feministische stijd
- de ontwikkeling van het feminisme in Nederland en haar opkomst in Islamitische landen- of iets in die richting.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten