|
|
Bekijk resultaten poll: Wanneer gaan we meeten? | |||
maandag 27 december |
![]() ![]() ![]() ![]() |
8 | 24.24% |
dinsdag 28 december |
11 | 33.33% |
woensdag 29 december |
13 | 39.39% |
donderdag 30 december |
10 | 30.30% |
vrijdag 31 december(oudjaarsdag?) |
7 | 21.21% |
zaterdag 1 januari(nieuwjaarsdag?) |
7 | 21.21% |
zondag 2 januari |
10 | 30.30% |
maandag 3 januari |
10 | 30.30% |
dinsdag 4 januari |
12 | 36.36% |
woensdag 5 januari |
11 | 33.33% |
donderdag 6 januari |
11 | 33.33% |
vrijdag 7 januari |
11 | 33.33% |
zaterdag 8 januari |
17 | 51.52% |
zondag 9 januari |
11 | 33.33% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 33. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Je mag meerdere opties kiezen... wel zo handig ![]() Ik kan op elke datum, met uitzondering van oudjaarsdag en nieuwjaarsdag(ik zal vast niet de enige zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
naja.. mij maakt het niet zo veel uit... ik kan altijd nog ziek zijn ofsow juh
|||
Citaat:
![]() Anders maak nog maar een optie aan als je dan niet kunt ![]() 'Anders, namelijk...' oid Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Op welke data kan je dan wel? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
@ metellica, Dolores, Nijn* en -Flip-:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Edit: even opgezocht.. entree voor de vechtse banen (in utrecht) kost 5,50. En het huren van schaatsen kost geloof ik 5 euro, indien nodig. Drankjes in een cafe en evt. eten bij burgerking is duurder hoor. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Oké inspiratie: - Laten we gaan bunjeejumpen - Naar de dierentuin - Een vliegreisje naar New York en weer terug ![]() Snap je nou waarom ik geen dingen voorstel ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() 'Een normaal spel kost €7,50, hiervoor speel je 20 minuten. Elk eventueel tweede spel kost €6,00. Aan het einde van elk spel word je een scorekaartje uitgereikt in de bar.' Openingstijden: ma: op aanvraag di: op aanvraag wo:13:00 - 23:00 do: 15:00 - 23:00 vrij: 15:00 - 00:00 za: 12:00 - 01:00 zo: 12:00 - 19:00 LaserQuest Utrecht Biltstraat 4 T: 030-2723414 F: 030-2712025 ------------------------------------------------------------------------- Ik heb ook nog even wat info over de Vechte Banen opgezocht: eennmalige entree € 5,50 openingstijden 400 meterbaan: Maandag t/m vrijdag 09.30 - 16.00 uur Recreatief schaatsen Zaterdag 13.00 - 16.00 uur Recreatief schaatsen Zondag 11.00 - 16.00 uur Recreatief schaatsen Mississippidreef 151-161 Overvecht Postbus 9444, 3506 GK Utrecht 030-2627878 / fax 030-2615245 Er staat nergens iets van schaatsen huren bij ![]() Weet iemand hier iets meer over? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Bowlen lijkt me ook een goed idee... doordeweeks kost dat €16/uur per baan. Stel, we komen met 12 personen... dan huren we 2 banen voor 2 uur= 64/12= €5,33... zeg maar €5,50/persoon ![]() Dat is goed te doen lijkt me ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja, zoiets. Maarja.. moeten maar even kijken wat iedereen wilt. Ik kan totaal niet bowlen, maar daar zal ik niet alleen in zijn ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|