Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2004, 08:38
Verwijderd
Ik zit met een probleem. Mn ex en ik hebben nogal ruw voorgoed afscheid van elkaar genomen en nu hebben we nog een gezamelijke xbox... Ik eis de helft van het geld van dat ding, maar het is me ook wel duidelijk dat ik niet hoef te rekenen op de nieuwwaarde van dat ding. Daarom stel i het zo.

Wat kun je nog vragen voor een 2e hands x-box met 2 controllers en 4 spellen?
de spellen zijn:
harry potter zwerkbal
halo
ssx tricky
brute force

Alvast heel erg bedankt voor de reacties... ik wil zo snel mogenlijk van die gedoe af...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-12-2004, 10:26
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Er is nu een pakket voor 200 euro met twee top games en twee controllers, ik denk dat het kwa inhoud ongeveer gelijkwaardig is aan het van jullie, behalve dat het van jullie dus tweedehands is en misschien xbox live al verbruikt is. Ik denk dat je dit kan verkopen voor iets tussen de 100-160 euro.
Maar ik ben niet zooo into xbox enzo, dus.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 16:21
very drunk driver
very drunk driver is offline
ik verplaats dit naar werk geld & recht
Oud 09-12-2004, 17:13
Forumschorum
Forumschorum is offline
Ceedee van mij, Ceedee van jouhoouuw. Ceedeee van ons allebeeiiheeei
Oud 09-12-2004, 17:51
qghp
qghp is offline
Citaat:
EvilSmiley schreef op 09-12-2004 @ 11:26 :
Er is nu een pakket voor 200 euro met twee top games en twee controllers, ik denk dat het kwa inhoud ongeveer gelijkwaardig is aan het van jullie, behalve dat het van jullie dus tweedehands is en misschien xbox live al verbruikt is. Ik denk dat je dit kan verkopen voor iets tussen de 100-160 euro.
Maar ik ben niet zooo into xbox enzo, dus.

Als ik jouwn bereking volg kom ik eerder op 80 euri uit
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 19:01
Energie
Energie is offline
Citaat:
miewbeessie schreef op 09-12-2004 @ 09:38 :
Ik zit met een probleem. Mn ex en ik hebben nogal ruw voorgoed afscheid van elkaar genomen en nu hebben we nog een gezamelijke xbox... Ik eis de helft van het geld van dat ding, maar het is me ook wel duidelijk dat ik niet hoef te rekenen op de nieuwwaarde van dat ding. Daarom stel i het zo.

Wat kun je nog vragen voor een 2e hands x-box met 2 controllers en 4 spellen?
de spellen zijn:
harry potter zwerkbal
halo
ssx tricky
brute force

Alvast heel erg bedankt voor de reacties... ik wil zo snel mogenlijk van die gedoe af...
wat moet jij nou weer met een xbox? voor het eerst dat ik zie dat een meisje erop speelt .. of wil je gewoon ff moeilijk doen

edit- op ebay kan je een xbox al voor 100 euro kopen, dus ik denk dat je iets van 50 euro kan terug vragen
Oud 09-12-2004, 19:51
Verwijderd
Ligt eraan welke versie van de Xbox het is, V1.00 is meer waard dan V1.06, maar dat ligt er maar net aan of je daarin geinteresseerd bent dus of het je een barst zou kunnen schelen.
Ik schat de waarde op 150euri of ietsje meer
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 22:16
Vice
Vice is offline
Ik zou gewoon om alle games of de alleen de console vragen.

Of willen jullie het verkopen?
Oud 10-12-2004, 00:32
Verwijderd
Ook meisjes vinden consoles soms leuk
maar ben meer fan van nintendo, maar goed... als je verliefd bent geef je vriendlief graag de keuze... blindheid noemen ze zoiets..

Ik wil alleen de helft van het geld terug. Daar heb ik gewoon recht op. Hij wil dat ding houden.

Maar goed ik heb nu ongeveer een beeld ervan...

bedankt allemaal
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 00:40
rizzlefizzle
rizzlefizzle is offline
vecht het uit op de console
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 09:38
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Vind je dat nu echt zo belangrijk om de helft van de waarde van dat ding te krijgen? Beetje ver gezocht vind ik... Zoveel zal het niet opleveren.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 11:36
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
dem schreef op 12-12-2004 @ 01:40 :
vecht het uit op de console
Potje halo, the winner takes all.
Oud 12-12-2004, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 12-12-2004 @ 10:38 :
Vind je dat nu echt zo belangrijk om de helft van de waarde van dat ding te krijgen? Beetje ver gezocht vind ik... Zoveel zal het niet opleveren.
Idd, zo denk ik ook...
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 18:06
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
Ik ken niks van consoles ofzo dus ik zou niet weten hoeveel het opbrengt. Maar als het 100€ zou opbrengen, krijgt zij toch wel mooi 50€? En als zij hem mee heeft gekocht, vind ik heth wel terecht dat ze de helft van de opbrengst wil eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 18:59
Verwijderd
Kijk hier eens, misschien kun je dan wel ff een goede prijs vaststellen voor deze x-box...
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 23:47
Vice
Vice is offline
Citaat:
Idd, neem dan gewoon de games of de X-box zelf.
Oud 13-12-2004, 08:55
Verwijderd
Misschien een stomme vraag, maar wat heb je aan de games zonder X-box? En wat heb je aan de X-box als je liever dat geld hebt (helemaal als de ander hem wel graag wil hebben - zou je hem dan alleen maar moeten nemen om hem te treiteren oid? - en dan eventueel nog geld aan hem betalen ook omdat jij dan dat ding hebt en hij niet?)...?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 09:50
Verwijderd
Wat Leonoor zegt, dat is inderdaad ook de reden waarom we het op deze manier willen oplossen. Ik vind de X-box als console niet echt heel erg leuk, ik zou liever een game cube hebben gehad. Door nu gewoon even rond te kijken wat die xbox nu nog zou hebben opgeleverd kunnen we het gewoon eerlijk "verdelen". Ik laat ook niet over me heenlopen door te zeggen dat ik er niets voor hoef aangezien ik net zoveel als hij er aan heeft meebetaald.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 16:56
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ja zeg, wat een probleem hoor. Zet dat ding gewoon op marktplaats en laat ze ervoor bieden. Vraag minstens 75 euro. Klaar.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten