Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja, denk toch dat 't dan moeilijk wordt... maar iedere PC van vóór de steentijd heeft toch eigenlijk wel twee of meer USB-aansluitingen? ![]() Enneh... wat heeft dit eigenlijk met software te maken? ![]()
|
USB -> PS2 is natuurlijk onzin, je gaat geen webcam aansluiten op een aansluiting waar je muis inmoet. (Al is 't alleen maar omdat je daardoor niet meer kan muizen)
Ten tweede denk ik niet dat het mogelijk is om op die manier te converten. Andersom is een ander verhaal, USB is wel downwards compatible, andersom niet. Je kan data die sneller moet dan een com poort aankan niet over de com poort sturen natuurlijk ![]() Tijd om een USB insteekkaartje te kopen dus. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Hij bedoeld juist een webcam (USB apparaat) op een ps/2 of com aansluiting te krijgen. Naar mijn gewete kan dit ook niet, zoals een paar al zeiden, een USB kaartje kopen
||
Citaat:
En dit is idd H&T, gaat even verplaatst worden ![]() |
![]() |
|
uhh, het is volges mij niet eens alleen dat snelheids tekort van PS/2 poort. de software van die webcam zal em op een USB poort gaan zoeken en niet op een PS/2 de software voor een USB muis met zo'n convertor is ervoor gemakt die muis ook te herkennen als ie in de PS/2 poort wordt gestopt.
dus idd, gewoon nog een keer goed zoeken en anders een USB insteekkaart kopen. (meteen 2.0 zou ik zo zeggen!?) maar als die pc zo oud is dat er geen USB op zit kan ie die webcam dan sowieso wel aan ?????? en alle software enzo?? streaming video is nou niet bepaald wat je noemt source zuinig ![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|