Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-12-2004, 23:44
bench140
bench140 is offline
Hallo,

Ik vloog vanochtend door mijn huis heen om de deur open te doen voor iemand, hierdoor schopte ik dus volaan(ja ik rende) tegen de zijkant van de deur. Het deed verschrikkelijk veel pijn.
Nu kom ik net terug van mijn werk en ik trek mijn sok en uit en wat blijkt: de teen is paars geworden en eromheen is het ook blauw en volgens mij staat de teen ook een beetje scheef(als ik naar de andere voet kijk). Het is mijn middelste teen, zou deze gebroken zijn? Zo ja, hoe gaan ze dat fixen?

Groeten
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 23:55
Verwijderd
Als hij gebroken is, gaan ze hem... ik dénk spalken. Gips kan er niet echt omheen, dus ze gaan hem zo verbinden (mogelijk met een plastic-houdertje eromheen) dat hij niet kan buigen en rustig kan genezen. Morgen naar de huisarts gaan, tot die tijd kan je je voet hoog houden, zodat dat bloed daar weg kan. (Leg een kussen onder je voet wanneer je gaat slapen bv.)
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 00:00
Droyd
Droyd is offline
Hopelijk staat je teen gewoon "scheef" wegens de zwelling. Als je nagel blauw uitslaat betekent het op zijn minst dat hij waarschijnlijk gaat uitvallen. Met een beetje geluk is hij dus niet gebroken.
Oud 17-12-2004, 18:03
bench140
bench140 is offline
oke, hij was dus gebroken. Ik had alleen een -niet al te voorzichtige- doktor. Hij zet hem dus recht en gaat er tape omheen doen, hij stootte alleen wel 2 keer tegen m'n teen aan de klootzak. Maarja hij heeft hem gefixt.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 18:05
Verwijderd
Citaat:
bench140 schreef op 17-12-2004 @ 19:03 :
oke, hij was dus gebroken. Ik had alleen een -niet al te voorzichtige- doktor. Hij zet hem dus recht en gaat er tape omheen doen, hij stootte alleen wel 2 keer tegen m'n teen aan de klootzak. Maarja hij heeft hem gefixt.
Toen ik mijn been gebroken had, deed de zet-meneer ook vervelend. Hij begon met zetten en draaide toen weg met z'n stoel, *knal* tegen m'n been. Stom figuur

Maar goed, fijn dat er tape om zit
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 18:25
Verwijderd
Dat heb ik dus ook een keer gedaan, tering dat doet pijn ik had twee blauwe tenen... de middelsten... pijnlijk ik voel met je mee
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 18:41
Verwijderd
Ik heb het ook gehad Doet over 'n tijdje minder pijn, maar laat het lekker genezen anders heb je er over maanden nog last van..
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten