Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2004, 12:41
BestGamer
BestGamer is offline
Waneer komt de pc versie uit ? ik zie overal alleen 11 november op de xbox nou ik heb niet echt een behoefte aan zo n ding. Ik speel liever op pc... waneer komt ie nou uit
Oud 18-10-2004, 12:56
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
"When it's done" las ik laatst.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 12:58
BestGamer
BestGamer is offline
en dat is in ??.....
Oud 18-10-2004, 13:16
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 18-10-2004 @ 12:56 :
"When it's done" las ik laatst.
Oud 18-10-2004, 13:16
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Reken er maar op dat het pas volgend jaar zomer is.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 13:34
BestGamer
BestGamer is offline
nou jaa zegg zoo langg
Oud 18-10-2004, 13:37
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
BestGamer schreef op 18-10-2004 @ 14:34 :
nou jaa zegg zoo langg
Wees blij dat het geen Duke Nukem Forever is...daar wacht ik al op sinds 1997...
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 13:38
BestGamer
BestGamer is offline
omfg das wel erg lang
Oud 18-10-2004, 13:40
evil devolution
evil devolution is offline
xbox is 9 novemberniet 11
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 13:42
BestGamer
BestGamer is offline
9 november in amerika en 11 in europe
Oud 18-10-2004, 14:03
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Maarja, marketingtechnisch is het het best als ze die game half december releasen, met de feestdagen. Dus dan bestaat er nog wel een kansje.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 14:19
BestGamer
BestGamer is offline
euhmm halo 2 of duke nukem
Oud 18-10-2004, 15:40
iRoy
iRoy is offline
Citaat:
BestGamer schreef op 18-10-2004 @ 15:19 :
euhmm halo 2 of duke nukem
Beide.

Maar Halo 2 gaat ownen! Echt ik kan niet op de game wachten. Wel kut dat de game geleakt is en dat er dus gasten zijn die de SP Campaign aan het spoilen zijn...
Oud 19-10-2004, 08:22
BestGamer
BestGamer is offline
das zekers kut maar halo 2 word gewoon de bomb op de pc ik hoop dat er weer zovel glitches komen net als het 1e deel die waren al zoo vett speel jij het dan ook sparks ?
Oud 19-10-2004, 10:22
iRoy
iRoy is offline
Ik speel voornamelijk op de Xbox, maar de PC versie heb ik hier ook voor de Online MP. De Xbox versie is wel stukken beter ^^
Oud 20-10-2004, 07:50
BestGamer
BestGamer is offline
misschien dat wij ook eens kunnen spelen euhmm voeg me maar toe op msn ofzow als je splen wilt zit je btw in een clan ?
Oud 20-10-2004, 10:13
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 18-10-2004 @ 14:37 :
Wees blij dat het geen Duke Nukem Forever is...daar wacht ik al op sinds 1997...
Moet wel de meest geniale titel ooit zijn
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 10:26
BestGamer
BestGamer is offline
haha lol dat moet het zeker zijn anders is het fokop voor hem haha
Oud 20-10-2004, 10:37
iRoy
iRoy is offline
Citaat:
BestGamer schreef op 20-10-2004 @ 08:50 :
misschien dat wij ook eens kunnen spelen euhmm voeg me maar toe op msn ofzow als je splen wilt zit je btw in een clan ?
Op de PC bedoel je? Moet ik hem weer eens installeren en ik zit niet in een clan nee...
Oud 20-10-2004, 10:44
BestGamer
BestGamer is offline
oohw okee maar ben je goed ofzow als je wilt instaleren moet je het doen kunnen we maybe wel splen
Oud 20-10-2004, 15:00
Obi Wan
Obi Wan is offline
Dual wield

Ik heb het stiekem al, alleen in het Frans.. maarja, kan natuurlijk niet alles hebben
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 12:57
BestGamer
BestGamer is offline
OMFG hoe kom je eraan? xbox of op de pc ik wil hem ok PM me maar k wil er ook aan komen
Oud 22-10-2004, 13:11
Obi Wan
Obi Wan is offline
Voor de Xbox, via internet, geef geen links, beetje man zorgt dat ie leechen kan
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 13:21
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 20-10-2004 @ 11:13 :
Moet wel de meest geniale titel ooit zijn
Het is nu al wel vereeuwigd: 'it's scheduled a few days after Duke Nukem Forever' (m.a.w. wat Nederlanders 'met Sint Juttemis' noemen )
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 12:12
BestGamer
BestGamer is offline
Haha wrom niet sneaky bastard geef nou maar
Oud 23-10-2004, 14:37
Verwijderd
ik heb de limited edition gereserveerd

kijk er heel erg naar uit, voor stukjes zijn echt zo mooi.
Meteen maar m'n vrienden zo snel mogelijk optrommelen op met acht man te xboxen. Twee wapens tegelijk gebruiken, geweldig
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 22:03
iRoy
iRoy is offline
Ik heb 12 en 13 november ook al vast staan om met vrienden onder het genot van een flinke pot bier lekker te gaan gamen. Lekker de nieuwe wapens en maps checken. Kan niet wachten! De review van OXM was ook erg goed... Een 97~!
Oud 23-10-2004, 23:33
Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik ben benieuwd, de eerste signs zijn gunstig. Ik heb alleen wel begrepen dat de single player nauwelijks veranderd/verbeterd is en dat vind ik dan weer erg jammer. Er was op zich niet zo heel erg veel mis met de single player van Halo 1(behalve natuurlijk de repetitieve in door locations), maar ik heb gewoon geen zin in een nutteloze herhalingsoefening.
Oud 24-10-2004, 11:51
iRoy
iRoy is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 24-10-2004 @ 00:33 :
Ik ben benieuwd, de eerste signs zijn gunstig. Ik heb alleen wel begrepen dat de single player nauwelijks veranderd/verbeterd is en dat vind ik dan weer erg jammer. Er was op zich niet zo heel erg veel mis met de single player van Halo 1(behalve natuurlijk de repetitieve in door locations), maar ik heb gewoon geen zin in een nutteloze herhalingsoefening.
Ik weet niet wat jij gelezen hebt, maar de OXM heeft dus als een van de eerste de SP helemaal uit gespeeld (legaal) en vond het spel dus gewoon een stuk beter. Je zult het spel gewoon als je eenmaal begonnen bent helemaal uit willen spelen!
Oud 24-10-2004, 12:07
Demiurge
Demiurge is offline
Word het weer zo slecht als deel 1?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 17:32
BestGamer
BestGamer is offline
Jaja Het word absoluutjes beter ik kan echt niet wachten op de multiplay stand. @ wapens stel je maar voor 2 swords 2 needlers 2 shotguns enz enz dat is sooo dodelijk
Oud 24-10-2004, 17:38
Verwijderd
ik kan me eigenlijk niet voorstellen hoe 2 swords 2 needlers 2 shotguns behalve op een paddotrip interessant kunnen zijn.

Ze moeten een stuk meer doen dan alleen de engine upgraden om voor mij het spel aantrekkelijker te maken.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 17:40
BestGamer
BestGamer is offline
Kijk je moet het gewoon een uber vett spel vinden anders is het nix. voor mij is ie hottt !!
Oud 24-10-2004, 20:07
Smobbo
Smobbo is offline
Ik vond 1 dus echt een van de gaarste fpsjes die ik heb gespeeld...Ik heb dan ook alleen de demo en het hele spel tot de eerste paar lvls in dat ruimteschip van die Covs gespeeld (dat zal toch maar iets van 1/5e ofzow zijn? (max) ? Maar ik was het toen zo ongelooflijk ZAT! zoooo saai echt gaar gewoon maarja das dan wel imho.
Oud 24-10-2004, 20:22
Legend Of Rusj@
Legend Of Rusj@ is offline
vond op lan met de xbox wel gaaf, story was iets te kort
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 21:26
RanC
RanC is offline
Die aliens en omgevingen waren alleen leuk als je dronken/high was, tenminste in Halo 1.

Ben benieuwd naar 2, maar alien-shoot-em-ups kunnen mij vaak niet echt boeien.
Ik schiet liever Jappen, Vietnamezen of andere spleetogen af, of natuurlijk nazi's, Italianen, etc.
Wat "realistischer" dus.

Maar we zullen zien.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 21:39
Legend Of Rusj@
Legend Of Rusj@ is offline
als je dronken bent is echt niet leuk om te gamen, maar goed jij moet ook ff stoer dat je achol drinkt
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 21:45
Verwijderd
De omgevingen waren onder het stoned spelen des te saaier.

De multiplayer vond ik best cool, alleen ik vraag me af hoe ze een spel zo kunnen hypen op de singeplayer. Misschien voor de beginnende gamer leuk, maar als ik het vergelijk met een pareltje als deus ex snap ik niet hoe men zo enthousiast kan zijn daarover.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Legend Of Rusj@ schreef op 24-10-2004 @ 22:39 :
als je dronken bent is echt niet leuk om te gamen, maar goed jij moet ook ff stoer dat je achol drinkt

Citaat:
Legend Of Rusj@ schreef op 24-10-2004 @ 21:27 :
Carnaval, een excuses om weer is dronken te worden

chapeau.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 07:34
RanC
RanC is offline
Moet ik het nu nog onderbouwen ook? Godver, en nog zo vroeg op de ochtend...

Maargoed, door die herhalende settings (grotje in, grotje uit, kleine schreeuwende mini-aliens afknallen, grotje in, die aliens afknallen, grotje uit, etc.) werd het best hilarisch om te spelen als je "onder de invloed" bent. Natuurlijk wel met een stel maten op de bank natuurlijk, in je eentje alien-shooters spelen is sowieso al saai. Tenzij het een goede game is natuurlijk.

Maar goed dat jij weer eens effe een gevatte opmerking probeert te maken die helaas jammerlijk flauw, irritant, kortzichtig en kortweg dom is.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 07:16
BestGamer
BestGamer is offline
...Ik speel geen sinlgle player dat is waar het raakt gewoon verveeld. Maar multiplayer spelen met vrienden is gewoon leuk. Zit je ff leuk op elkaarv te knallen glitches uitwisselen echt vet. En wat nog leuker is er zijn geen cheats voor de multiplay dus daar hebben we geen last van
Oud 26-10-2004, 09:53
Amisha
Amisha is offline
Halo 1 was tof!!!
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 10:49
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
BestGamer schreef op 26-10-2004 @ 08:16 :
En wat nog leuker is er zijn geen cheats voor de multiplay dus daar hebben we geen last van
Joh!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 15:33
Rioto
Citaat:
Amisha schreef op 26-10-2004 @ 10:53 :
Halo 1 was tof!!!
idd.. alleen het probleem is dat ze halo 2 al zo vaak hebben uitgesteld... dat ik het gevoel kwijt ben van halo ,

een jaartje geleden vond ik halo geweldig en kon niet wachten op deel 2.. nu zal ik wel kijken of ik halo 2 daadwerkelijk haal

beetje jammer
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 18:27
iRoy
iRoy is offline
OMG GCshop heeft alle LE orders moeten cancelen. Op zich best klote, maar ik kan er toch ook wel een beetje om lachen xD

Blij dat ik hem ergens anders besteld heb! Misschien deze week al binnen!
Oud 28-10-2004, 19:22
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Ik speel de Franse versie met Engelse ondertiteling sinds vandaag .

Grafisch vind ik het toch wat tegenvallen, maar voor de rest speelt het zeer fijn.
Oud 28-10-2004, 20:05
iRoy
iRoy is offline
Citaat:
IEMOW-KOR schreef op 28-10-2004 @ 20:22 :
Ik speel de Franse versie met Engelse ondertiteling sinds vandaag .

Grafisch vind ik het toch wat tegenvallen, maar voor de rest speelt het zeer fijn.
Als je maar wel weet dat het niet de gehele versie, maar een beta is. Dat is tenminste laatst uitgekomen.
Oud 28-10-2004, 20:08
D@mien
D@mien is offline
Is et niet zo dat álle LE versies van H2 gecancelled worden? omdat ie te goedkoop zou zijn ofsow?
Oud 28-10-2004, 20:14
Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
D@mien schreef op 28-10-2004 @ 21:08 :
Is et niet zo dat álle LE versies van H2 gecancelled worden? omdat ie te goedkoop zou zijn ofsow?

Een computerspel te goedkoop? nah lijkt me niet
Oud 28-10-2004, 20:35
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
De Nederlandse online gamewinkel GC Shop, bood al een tijdje de mogelijkheid om de Limited Edition van Halo 2 te pre-orderen. Door de aantrekkelijke prijs van €56, GC Shop hanteert een iets lagere winstmarge, was dit een aantrekkelijk aanbod. Veel andere winkels verkochten deze Limited Edition namelijk voor €64,99.

Groot was de teleurstelling bij de GC Shop toen bleek dat Microsoft niet akkoord ging met deze prijs en ze min of meer dwong de adviesprijs te hanteren. Deed men dat niet, dan zou men geen exemplaren van het spel toegestuurd krijgen. Zelfs onderhandelingen met Microsoft liepen op niets uit, terwijl men het GC Shop eerder wel toestond een lagere prijs te hanteren:

Wij bleven natuurlijk niet stil zitten en probeerden weer contact op te nemen met Frank van Dijk, de persoon die het uiteindelijk zou bepalen. Zijn boodschap kwam echter weer net zo hard aan als de eerste keer. Lage prijzen zijn leuk en aardig voor rottitels (zoals Sudeki, daar had hij geen problemen mee), maar bij Halo 2 LE mocht het niet en moest iedereen, elke gamer, de volle pond van 65E betalen. Daar viel niet over te praten, zelfs niet toen wij aanboden er meer voor te betalen (en dus verlies zouden lijden).

Had je dus gehoopt de Limited Edition van Halo 2 ooit ergens goedkoper op de kop te tikken, dan kom je waarschijnlijk bedrogen uit. Microsoft probeert de prijs kunstmatig hoog te houden. Dit is tegen de wet en GC Shop heeft dan ook al een klacht bij de NMA (Nederlandse Mededingings Autoriteit) ingediend. Lees in deze rant meer over deze zaak, en over wat je moet doen wanneer je al een pre-order bij de GC Shop geplaatst hebt.
Reageren

Regels voor berichten