Advertentie | |
|
![]() |
|
*kuch*http://forum.scholieren.com/showthre...highlight=Halo *kuch*
Is er dus wel, maarja.. die is nog van vorig jaar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Sorry dat ik zo lang niet heb gereageerd. Want ik was tijdje weg. Okee sorry maar dat berichtje was al zo oud enzo. Even over Halo 2, misschien krijg Half Life 2 wel mooiere graphics maar als het goed is komt HL 2 bijna uit en Halo 2 duurt nog wel even. Maar ik heb ook die demo gezien en de prachtige demo van Halo 2. De A.I van Halo 2 vind ik toch wel prachtig. Je zit in een soort wereld overal om je heen gebeurt van alles. Marines geven je wapens. En je kan "Earth City" op meedere manieren uit spelen dat is zo bijzonder. Halo is niet zomaar een rail shooter. Je kan alle kanten uit. Ik hoop dat jullie weer reageren
![]()
|
ik vind dat dual weapons maar niks, altijd zo onrealistisch, 2 ingrams tegelijk, ok!, maar 2 van die vage superuzi's tegelijk, neh, ziet er ook slecht uit imho, 2 dezelfde guns in fps :x.. liever gewoon 1 sterker wapen dan zo'n dual :>
|
Idd ik wil zeker een MP met Bots!!! Ik kan het spel al niet online spelen en mijn vrienden bakken er ook niets van... Ik moet gewoon Bots hebben met Halo 2... En die wapens zien er niet zo heeel anders uit.. De loop is wel ff wat langer =P
||
Verwijderd
|
Citaat:
dankzij die augments en MJOLNIR maar het dual wielden van 2 plasma pistols schept mogelijkheden ![]() ik wil het plasma zwaard!!!~!~@ |
![]() |
|
![]() |
Ik denk niet dat er MP met bots komt, halo is daar te moeilijk voor bots kunnen moeilijker nadenken welke wapens ze moeten kiezen. Wat er in ieder geval komt is enorme gevechten tussen human en covenant in MP waarbij ook jij Covenant kan zijn dat vind ik toch wel vers. En voor de maps ben ik niet bang want op halo PC zaten toch wel hele mooie mappen en erg groot ook
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Microon gebruiken bij Halo 2? wr_faya | 6 | 06-02-2005 12:22 | |
Games |
Halo 2 BestGamer | 8 | 14-01-2005 19:04 | |