Advertentie | |
|
![]() |
||
't gaat er om hoe je houding nu is, tegenover hem.
Citaat:
.. relatie is in mijn ogen niet een moment waarop je zegt "Zo en nu heb ik een relatie en neuk ik niet meer met anderen". In mijn mening heb je vanzelf zoiets van "Ik neuk niet meer met anderen want ik ben gek op 'm" en komt de relatie ergens daarna .. |
![]() |
||
Citaat:
nah ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb al uitgelegd dat ik iemand niet snel leuk vind en kan vinden, maar hij komt zeker wel heel dicht in de buurt. Ik heb alleen echt geen idee hoe zijn reactie zal zijn op mijn 'verhaal' en ik vraag me af of hij het recht heeft om dit van te voren te weten voor ik meer met hem af ga spreken en zo. Of nog iets meer een band krijgen zoals jij zegt, zodat hij mij eerst beter leert kennen voor hij dit te horen krijgt.. Ik heb hem wel al signalen van een 'niet zo leuk verleden' gegeven, maar die lijkt hij niet echt op te pikken. Het kostte me ook heel veel moeite om niet hard gillend weg te rennen toen hij zei dat hij op mij 'wacht'. Daar bedoelt hij dus volgens mij mee dat hij met niemand dingen doet behalve met mij (we spreken elkaar dus vooral via de telefoon, hebben elkaar pas 2 keer echt gezien!). Ik heb gezegd dat dit mij benauwde en hij niets van mij moet verwachten, daar reageerde hij vrij nuchter op. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja, ik wil dus een relatie. Het probleem is, dat de 2 echte relaties die ik heb gehad berust waren op niets anders dan leugens van de jongens, ik was voor beiden niet de enige vriendin. Het is inderdaad zo dat ik ergens nog bang ben dat ze me alleen het bed in willen krijgen en ik ze daarom op afstand houd. Vooral om niet weer gekwetst te worden. Dit staat los van het feit dat ik het wel WIL, zelfs al blijkt deze jongen niet geschikt voor mij te zijn, ik wil weer kunnen geloven in het feit dat er goede jongens bestaan. Tot nu toe heb ik bij hem niets anders gezien dan oprechtheid, dus objectief gezien lijkt hij me toch een goede jongen, natuurlijk zal hij dit eerst moeten bewijzen en dit weet hij. Deze kant van mijn verhaal weet hij ondertussen en daar heeft hij geen problemen mee. Alleen dat andere stuk zit me dus nog een beetje dwars... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Veel partners maakt mij opzich niet uit, als hij maar.. en daar komt het weer... eerlijk is. |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En nee, ik werk ze niet per dozijn af, ze zijn totaal nog makkelijk op 2 handen te tellen. Het is meer hoeveel ik al heb uitgespookt en hoe makkelijk ik het een tijdje met ze deed en zolang ik geen relatie heb denk ik ook niet dat dat gaat veranderen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vraag me niet precies om uit te leggen wat mijn beweegredenen zijn, maar nee ik heb zeker niet minder eigenwaarde en zelfrespect dan het gemiddelde meisje. Het zijn net hoe jouw grenzen liggen en hoe je er tegen over staat. Ik voel me totaal geen slet, ik ben heel kieskeurig en heb genoeg jongens afgewezen in mijn leven. Misschien spreek ik mezelf hier en daar tegen, maar dat is omdat het best moeilijk uit te leggen is en ik er bij voorbaat van uit ga dat toch niemand het begrijpt. |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik denk toch, vooral in jouw situatie ook, dat je eerst stapelverliefd moet zijn, het gevoel moet hebben dat het de ware is, voordat jij je echt in een sterke relatie kan storten die langer dan 3 weken stand houd. Voordat je echt verliefd bent, zou ik als ik jou was gewoon je verleden voor je houden. Stel dat je je verleden zou vertellen aan zo'n jongen .. en dan accepteert hij het. Wat dan? Heb je dadelijk een relatie; hij vind jou 't einde en denkt dat er een hechte band is omdat je zo 'open' bent geweest, en jij hebt weer na een paar weken genoeg van 'm. Verwacht geen hemelse wonderen als je zoiets 'intiems' vertelt. Als ik 't mis heb en je bent wel degelijk stapelverliefd op die jongen en je wilt doodgraag een relatie met 'm, dan is 't gewoon verstandig eerlijk te vertellen zodat je er niet telkens mee zit. Als die een behoorlijke jongen is, ziet die wel dat je voor hem wilt gaan en dat je je aan 'm wilt geven. Verliefd word je op iemand zelf, niet op iemands verleden. Als je er voor gaat, zorg dan ook dat je zelf te vertrouwen bent! |
![]() |
||
Citaat:
Alleen dat "uit wraak"... Je verloor blijkbaar de controle over jezelf, ergo, problemen met jezelf ![]() Wat vind je fijner? Seks met iemand die geen fuck om je geeft, of seks met iemand die om je geeft (of althans het gevoel hebt dat die om je geeft) ? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat weet hij en hij is wel verliefd op mij. Dat schrikt me trouwens wel weer af, dat hij meteen zo duidelijk aangeeft hoe leuk hij mij vindt. Ik kan niet verliefd worden op iemand waarvan ik niet denk dat ik hem (bijna) helemaal ken. Daarom wil ik hem rustig aan eerst beter leren kennen en als ik hem vergelijk met andere jongens zou het uiteindelijk best wat kunnen worden. Het voelt gewoon wel goed. Ik denk inderdaad dat hij nog niet alles van mij hoeft te weten, maar ik ben bang dat ik het op een gegeven moment helemaal niet meer durf te vertellen en nu is het nog makkelijker. Dit klinkt al weer een beetje vaag ben ik bang.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik begrijp ook wel dat 't juist moeilijker zou zijn als je eenmaal verliefd bent, om het zo'n jongen te vertellen. Maar als je 't vertelt als 't eenmaal goed zit; weet je tenminste wel beter hoe en waar 't aankomt en of je echt begrepen word, zonder dat de jongen een spelletje speelt. Nou ja, veel succes iig. ermee. |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk, maar ik kan niet voor alle jongens, nog een meerderheid spreken, dat de meerderheid van de jongens naar wie jij op zoek bent, niet zo'n "zaadcontainer" willen hebben. Waaruit ik als conclusie zou trekken 'stop met je seksgedoe op dit moment, en werk aan het vertrouwen in jongens, en dat doe je niet door continue met foute jongens te krikken. Dan wordt dat beeld van "seksbeluste jongens" misschien minder en zullen die jongens naar wie je op zoek bent meer vertrouwen in jou hebben.' |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Toch gaat het al beter, ik denk er meer over na en kan het beter een plekje geven, ook is het minder erg dan een paar maanden terug. Ik zou er wel alles voor over hebben dit alles om te ruilen voor iemand die wel om geeft, maar dat is voor mij nog een hele lange weg. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() (Stond onlangs ook in de metro; vrouwen vallen voor intelligentie, mannen voor uiterlijk .. wetenschappelijk bewezen .. blah blah, whatelse is nieuw) ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat: