Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2005, 20:06
Mistery1
Mistery1 is offline
Ik uhh heb een beetje een probleem.

Mijn sexverleden is al best heftig, heb al aardig wat jongens gehad voor een 17jarige en bijna alles wat er te doen is al gedaan...

Nu is er dus een jongen die mij serieus wel aardig vindt, buiten alle problemen die ik al heb met jongens (vertrouwen etc.) komt dit er nu ook nog eens bij, hij verwacht dit waarschijnlijk niet van mij. Ik weet ook niet hoe hij er over denkt, hij lijkt mij tot nu toe een hele nette jongen.

Ik heb ongeveer een maand geleden met hem gezoend (daarvoor kende ik hem eigenlijk nog niet) en sindsdien hebben we (veel) contact. Vooral telefonisch, want afspreken doe ik niet, dat komt me te dichtbij.
Hij heeft al gezegd dat hij echt gek op me is en of ik dit geloof of niet staat hier even buiten.

Hij denkt dat hij de laatste is waar ik mee gezoend heb, maar dit is totaal niet het geval. Ik ben in die ene maand nog 2 keer met iemand 'naar bed' geweest.
Het is niet zo dat ik me daar schuldig om voel, want ik heb niets met hem en zodra ik een relatie heb is vreemdgaan wel het laatste wat ik ooit zou doen. Het gaat er om wat ik moet vertellen, hoe ik het moet vertellen en wanneer ik het moet vertellen.....

Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is, maar waarschijnlijk is het een vaag verhaal geworden, als je meer wilt weten vraag het dan gewoon...

Kus.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-01-2005, 20:06
Mistery1
Mistery1 is offline
O ja van jongens zou ik graag willen horen hoe zij zouden reageren...
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 20:10
Bo
Bo is offline
Nou zolang jullie niets hebben, zou ik helemaal niks vertellen. Lijkt me iets van latere zorg.

Waarschijnlijk komt je verleden toch wel een keer ter sprake als jullie elkaar beter leren kennen. Kun je het alsnog vertellen.

En dan niet zo plat 'wat ik allemaal heb uitgespookt', maar maak het ook niet zwaarder dan het is..
Oud 04-01-2005, 20:24
Multilot
Multilot is offline
niet vertellen, heeft hij voorlopig niks mee te maken. Tenzij hij ernaar vraagt natuurlijk.
Oud 04-01-2005, 20:31
i'mstronger
i'mstronger is offline
neej ik zou hem de eerste tijd niks vertellen over je verleden, daar heeft hij eerst niks mee te maken. Als hij erom vraagt, zou ik hem wel vertellen, dat je meerdere jongens gehad hebt, maar het is -jouw- verleden, en hij hoeft heus niet alles precies te weten.

het gaat er nu om hoe hij jou persoonlijk leert kennen, en later komt de rest wel.. succes met hem!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 20:39
WolterB
WolterB is offline
Ik weet niet of ik hier problemen over zal maken, omdat ik nog nooit in zo'n situatie terechtgekomen ben.
Ik denk het toch niet. Het verleden is iets wat gebeurd is en als je zeker bent dat er tijdens de relatie niets gaat gebeuren, dan vind ik het verder niet een echt probleem geloof ik.
Oud 04-01-2005, 20:44
Ashitaka
Ashitaka is offline
Nu iig nog niets vertellen.. gaat hem niets aan toch? jullie hebben nog niets, dus heb je geen verantwoordelijkheid af te leggen aan hem.

maar wanneer jullie wel bij elkaar zouden komen kan ik het me goed voorstellen dat hij daarom afhaakt. zou ik persoonlijk ook doen. want wie is hij nog voor jou? eigenlijk niet meer dan de zoveelste jongen.

maar voorlopig is er dus niets aan de hand
Oud 04-01-2005, 20:45
Marcade
Marcade is offline
't gaat er om hoe je houding nu is, tegenover hem.

Citaat:
Mistery1 schreef op 04-01-2005 @ 21:06 :
Hij denkt dat hij de laatste is waar ik mee gezoend heb, maar dit is totaal niet het geval. Ik ben in die ene maand nog 2 keer met iemand 'naar bed' geweest.
.. heu dit soort dingen zou ik als jongen dus vreemd vinden en zouden me jou op een behoorljke afstand houden als ik 't zou weten.

.. relatie is in mijn ogen niet een moment waarop je zegt "Zo en nu heb ik een relatie en neuk ik niet meer met anderen". In mijn mening heb je vanzelf zoiets van "Ik neuk niet meer met anderen want ik ben gek op 'm" en komt de relatie ergens daarna ..
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 20:52
Verwijderd
Ik denk dat er bij een jongen altijd wel een zekere afgunst is ten opzichte van de jongens die zijn nieuwe vriendin voor hem heeft gehad. Haar seksverleden speelt dus wel een zekere rol, hoewel je natuurlijk niet kunt verwachten dat je op een bepaalde leeftijd nog veel meisjes vindt die zo groen als gras zijn. Het hangt er maar net vanaf wat je nog acceptabel vindt als jongen. Ik heb er geen enkel probleem mee dat mijn vriendin het bed heeft gedeeld met meerdere jongens voor mij, waarom zou ik ook. Zij heeft ook een leven en heeft geleefd en ik ook.

Aan de andere kant zou ik het wel een beetje een rotgedachte vinden als mijn vriendin echt 20+ kerels zou hebben gehad die haar echt alle hoeken van de kamer zouden hebben laten zien, of die enorm veel ouder waren, enz. Maar dat zou dan vooral samenhangen met het feit dat ik gewoon een fatsoenlijk meisje wil, en meisjes met zo'n verleden beschouw ik gewoon niet als fatsoenlijk. Het moet wel binnen de perken zijn gebleven. Een ex-drugsverslaafde hoef ik ook niet.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 20:52
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Wat vind jij eigenlijk van die jongen? Het klinkt niet echt alsof jij hem ook leuk vindt. Dan hoef je ook niet te vertellen over je verleden, maar hoef je hem alleen maar te vertellen dat het toch niets wordt. En tsja, als je hem wel leuk vindt, zal vast wel eens tersprake komen en dan gewoon vertellen. Het lijkt me alleen niet iets wat je meteen uit jezelf verteld.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 21:50
Cootje
Cootje is offline
Citaat:
Marcade schreef op 04-01-2005 @ 21:45 :
't gaat er om hoe je houding nu is, tegenover hem.

.. heu dit soort dingen zou ik als jongen dus vreemd vinden en zouden me jou op een behoorljke afstand houden als ik 't zou weten.

.. relatie is in mijn ogen niet een moment waarop je zegt "Zo en nu heb ik een relatie en neuk ik niet meer met anderen". In mijn mening heb je vanzelf zoiets van "Ik neuk niet meer met anderen want ik ben gek op 'm" en komt de relatie ergens daarna ..
idd, ik zou bij zo'n voorval jou ook op een behoorlijke afstand houden als je hoort dat degene waar jij evt. verder mee wilt ondertussen al met 2 anderen heeft 'geslapen'...

nah fout ...
Oud 04-01-2005, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Cootje schreef op 04-01-2005 @ 22:50 :
idd, ik zou bij zo'n voorval jou ook op een behoorlijke afstand houden als je hoort dat degene waar jij evt. verder mee wilt ondertussen al met 2 anderen heeft 'geslapen'...

nah fout ...
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 22:54
Rioto
hora
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 23:24
Mistery1
Mistery1 is offline
Ja dat punt daar zit ik ook het meeste mee, dat ik ondertussen met 2 anderen sex heb gehad... ik doe dit ook om onbewust de 'goede' jongens weer van me af te stoten.

Er was bijvoorbeeld nog een jongen die ik best heel leuk vond, een hele serieuze, aardige jongen en die heb ik meteen alles verteld zodat hij me niet meer zag als 'mogelijke' vriendin, maar we zijn nog wel gewoon steeds vrienden. Zelfs hoe extreem ik in zijn ogen ben, hij accepteert dit.. alleen een relatie zou hij weer nooit met me willen.

Ik heb dit gelukkig niet bij deze jongen gedaan, maar ben bang dat ik het op een andere manier (onbewust) ga verpesten.
Dit klinkt allemaal heel ingewikkeld en het is zelfs nog ingewikkelder, maar daarom kan ik ook nog niet zeggen of ik hem echt heel leuk vind of niet. Ik hou heel erg afstand en laat hem niet dicht bij komen. Alleen dat past niet echt in deze topic.

Dit gaat om het sexverleden, ik zie dat toch veel jongens niets met zo'n meisje te maken willen hebben en ergens geef ik ze groot gelijk, aan de andere kant ben ik zoveel meer dan dat...

Nog meer meningen zijn erg welkom. Ik zou er trouwens NOOIT om kunnen liegen, dus als hij later iets vraagt, ik zal er hooguit een beetje geromantiseerd antwoord op geven, iets ontkennen of om liegen kan ik niet. Alleen ergens heeft hij ook het recht om dit van te voren te weten.. of niet? (Dan ga ik er dus vanuit dat er iets van een relatie komt)
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 23:28
Verwijderd
Wel, dan zit er maar één ding op en dat is jongens zoeken die niet zo enorm jaloers zijn op jouw exen, die niet zoveel problemen hebben met een meisje dat vrij veel 'ervaring' heeft en die hun gevoelens en gedachten goed onder woorden kunnen brengen zodat je eventuele frictie altijd uit kunt praten.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 23:30
Mistery1
Mistery1 is offline
Citaat:
nare man schreef op 05-01-2005 @ 00:28 :
Wel, dan zit er maar één ding op en dat is jongens zoeken die niet zo enorm jaloers zijn op jouw exen, die niet zoveel problemen hebben met een meisje dat vrij veel 'ervaring' heeft en die hun gevoelens en gedachten goed onder woorden kunnen brengen zodat je eventuele frictie altijd uit kunt praten.
Haha en ik heb al zoveel eisen!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 23:32
T...S
T...S is offline
hmm ik als jongen zou er wel problemen mee hebben.
Als je zo makkelijk met jongens naar bed gaat ben je toch echt een slet naar mijn mening.

Je vindt hem trouwens ook niet heel leuk want anders ga je echt niet met nog 2 jongens naar bed, in een maand tijd.

Maar stel, je vindt hem wel heel erg leuk.
Dan zou ik als ik jou was het tegen hem vertellen, zijn reactie zal zijn: "slet".
Als hij jou heel erg leuk vind, misschien wilt hij dan wel opnieuw beginnen zeg maar, in zoverre jullie iets hadden dan als band...

Oud 04-01-2005, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Mistery1 schreef op 05-01-2005 @ 00:30 :
Haha en ik heb al zoveel eisen!
Och, hoe hoog je je eisen ook stelt, er blijven altijd genoeg jongens over die wel aan die eisenlijst voldoen. En tenslotte heeft verliefdheid natuurlijk altijd nog een corrigerende werking.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 23:48
Mistery1
Mistery1 is offline
Citaat:
T...S schreef op 05-01-2005 @ 00:32 :
hmm ik als jongen zou er wel problemen mee hebben.
Als je zo makkelijk met jongens naar bed gaat ben je toch echt een slet naar mijn mening.

Je vindt hem trouwens ook niet heel leuk want anders ga je echt niet met nog 2 jongens naar bed, in een maand tijd.

Maar stel, je vindt hem wel heel erg leuk.
Dan zou ik als ik jou was het tegen hem vertellen, zijn reactie zal zijn: "slet".
Als hij jou heel erg leuk vind, misschien wilt hij dan wel opnieuw beginnen zeg maar, in zoverre jullie iets hadden dan als band...

Juist dat ik met hem nog niets (behalve zoenen) heb gedaan zegt meer dan alles bij elkaar. Die sex met die anderen had niets met leuk vinden of liefde te maken.
Ik heb al uitgelegd dat ik iemand niet snel leuk vind en kan vinden, maar hij komt zeker wel heel dicht in de buurt.
Ik heb alleen echt geen idee hoe zijn reactie zal zijn op mijn 'verhaal' en ik vraag me af of hij het recht heeft om dit van te voren te weten voor ik meer met hem af ga spreken en zo. Of nog iets meer een band krijgen zoals jij zegt, zodat hij mij eerst beter leert kennen voor hij dit te horen krijgt..
Ik heb hem wel al signalen van een 'niet zo leuk verleden' gegeven, maar die lijkt hij niet echt op te pikken.

Het kostte me ook heel veel moeite om niet hard gillend weg te rennen toen hij zei dat hij op mij 'wacht'.
Daar bedoelt hij dus volgens mij mee dat hij met niemand dingen doet behalve met mij (we spreken elkaar dus vooral via de telefoon, hebben elkaar pas 2 keer echt gezien!).
Ik heb gezegd dat dit mij benauwde en hij niets van mij moet verwachten, daar reageerde hij vrij nuchter op.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 23:49
Mennuz
Mennuz is offline
Ja, ik zou een meisje afwijzen voor een te wild sexverleden.
Nog gedaan pas ook. Leuk en knap meisje van 18, alleen ze was echt te erg.
Ze heeft wel verteld met hoeveel jongens ze naar bed was geweest, en dat was ergens richting de 50
voorbeeldje, ze had een vriend, ging niet zo goed, namen ze een week pauze. Meisje had een afspraakje met een vriend van haar, en ze ging maar met hem neuken in een speeltuin, omdat ze anders geen sex had die week. toen ging het weer aan, meisje hield haar mond erover, na een maandje of wat ging het definitief uit. ze belt het sexmaatje die ze had VOOR die relatie, en 3 uur nadat het uitwas, was ze alweer gevult.. naja, zo gaat haar hele leven dus. ze is zeker niet lelijk, en "onverzadigbaar" naar haar eigen zeggen

Ik heb gewoon geen zin om nummer zoveel te zijn. zo'n meisje heeft er al een hele boel jongens doorheen gejaagt. Waarom zou ik dan wel speciaal zijn, ben ik dan niet gewoon vleestampon nummer zoveel die na 1 nachtje weer kan oprotten, want manipulatief zijn zulke meisjes meestal ook nog.
Zo'n meisje moet echt enorm haar best doen bij mij om te laten zien dat ze het meent

Dat ene meisje heeft het een paar weken volgehouden verliefd op me te zijn, en ik heb r ook een kans gegeven om te laten zien dat ze het meende. Maarja, op een gegeven moment SMSte ze "Ja ik ben verliefd op je".. en 3 dagen later vroeg ze me "moet ik mn ex terugnemen". waarna ze het bij mij wel verpest had.

Kun je wel echt om iemand geven?, want volgens mij zie je jongens alleen maar als speeltje

Laatst gewijzigd op 04-01-2005 om 23:54.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 23:52
Marcade
Marcade is offline
Mistery1, wil je eigenlijk wel een relatie? Ik heb je eigenlijk nog niks hierover zeggen .. of je uberhaubt verliefd bent op die jongen. Hij lijkt je tot nu toe een nette jongen; maar voor de rest? .. (ik hoop niet dat je in 't verleden al een relatie nam met jongens die net leken. )

Daarnaast heb je ook in je begin post gezegd "of ik dit geloof of niet staat hier even buiten."

Staat dat er echt buiten; of heb je zoiets van "Een jongen kan me onmogelijk leuk vinden en als een jongen dat zegt, dan meent die dat niet en probeert hij me alleen in bed te krijgen". Misschien dat je daarom (on)bewust jongens op een afstand houd met onbehoorlijk gedrag?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 23:53
T...S
T...S is offline
Ik raad je sowieso aan om met hem toch te gaan afspreken.
Ga samen wat drinken en gooi alles op tafel. Hij zal wel overrompeld worden door al die openbaringen, maar toch weet hij nu waar hij aan begint ( of niet).

volgende situatie:

-Jij leert iemand kennen.
-Jullie wisselen telefoonnummers uit.
-Jullie gaan gezellig wat eten enzo.
-Dan kom je erachter dat hij veel problemen kent en ook al heel veel partners heeft gehad.

Wat zou je dan doen ( oja btw. veel problemen kan alles zijn)
Oud 04-01-2005, 23:54
Fade of Light
Fade of Light is offline
Ik zou je niet moeten Zo'n afgelebberd zaaddepot bah
Misschien niet zozeer dat je een 'verleden' hebt, maar dat je zoent en dan nog met andere jongens naar bed gaat, dan voel je niks voor die jongen en zou ik dus niet met je gaan.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 23:57
Mistery1
Mistery1 is offline
Citaat:
Marcade schreef op 05-01-2005 @ 00:52 :
Mistery1, wil je eigenlijk wel een relatie? Ik heb je eigenlijk nog niks hierover zeggen .. of je uberhaubt verliefd bent op die jongen. Hij lijkt je tot nu toe een nette jongen; maar voor de rest? .. (ik hoop niet dat je in 't verleden al een relatie nam met jongens die net leken. )

Daarnaast heb je ook in je begin post gezegd "of ik dit geloof of niet staat hier even buiten."

Staat dat er echt buiten; of heb je zoiets van "Een jongen kan me onmogelijk leuk vinden en als een jongen dat zegt, dan meent die dat niet en probeert hij me alleen in bed te krijgen". Misschien dat je daarom (on)bewust jongens op een afstand houd met onbehoorlijk gedrag?
Met veel dingen heb je gelijk, mijn vertrouwen in jongens is even 0,0% maar ik WIL er wel weer in gaan geloven en ik WIL weer open staan voor relaties.
Ja, ik wil dus een relatie. Het probleem is, dat de 2 echte relaties die ik heb gehad berust waren op niets anders dan leugens van de jongens, ik was voor beiden niet de enige vriendin.
Het is inderdaad zo dat ik ergens nog bang ben dat ze me alleen het bed in willen krijgen en ik ze daarom op afstand houd. Vooral om niet weer gekwetst te worden.
Dit staat los van het feit dat ik het wel WIL, zelfs al blijkt deze jongen niet geschikt voor mij te zijn, ik wil weer kunnen geloven in het feit dat er goede jongens bestaan.
Tot nu toe heb ik bij hem niets anders gezien dan oprechtheid, dus objectief gezien lijkt hij me toch een goede jongen, natuurlijk zal hij dit eerst moeten bewijzen en dit weet hij. Deze kant van mijn verhaal weet hij ondertussen en daar heeft hij geen problemen mee.
Alleen dat andere stuk zit me dus nog een beetje dwars...
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 00:00
Mistery1
Mistery1 is offline
Citaat:
T...S schreef op 05-01-2005 @ 00:53 :
Ik raad je sowieso aan om met hem toch te gaan afspreken.
Ga samen wat drinken en gooi alles op tafel. Hij zal wel overrompeld worden door al die openbaringen, maar toch weet hij nu waar hij aan begint ( of niet).

volgende situatie:

-Jij leert iemand kennen.
-Jullie wisselen telefoonnummers uit.
-Jullie gaan gezellig wat eten enzo.
-Dan kom je erachter dat hij veel problemen kent en ook al heel veel partners heeft gehad.

Wat zou je dan doen ( oja btw. veel problemen kan alles zijn)
Ja dat is lastig, ik zou er inderdaad best veel moeite mee hebben, ik kan mijn eigen problemen net een plekje geven. Toch zal het bij mij heel ver moeten gaan voor ik iets echt afkeur. Vooral als deze problemen grotendeels verleden tijd zijn.
Veel partners maakt mij opzich niet uit, als hij maar.. en daar komt het weer... eerlijk is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-01-2005, 00:03
Mistery1
Mistery1 is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 05-01-2005 @ 00:59 :
Woaza...wacht...

Je wilt in jongens geloven en dat jongens ook een relatie willen niet om de seks....Maar je werkt ze ondertussen wel per dozijn af, terwijl een andere jongen aangeeft dat hij verliefd op je is (of je iig leuk vindt)...

Dr Phil... er heeft er een advies nodig
Ja het zal wel vreemd klinken, maar die sex heb ik met de foutste jongens die er zijn. Zodat ik weet dat ik er niemand pijn mee doe.
En nee, ik werk ze niet per dozijn af, ze zijn totaal nog makkelijk op 2 handen te tellen. Het is meer hoeveel ik al heb uitgespookt en hoe makkelijk ik het een tijdje met ze deed en zolang ik geen relatie heb denk ik ook niet dat dat gaat veranderen.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 00:05
Fade of Light
Fade of Light is offline
Die reactie had ik net weggehaald, omdat ik niet alles had doorgelezen

Jij hebt gewoon nullllll eigenwaarde en zelfrespect...Waarom zou je het anders doen?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 00:11
Mistery1
Mistery1 is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 05-01-2005 @ 01:05 :
Die reactie had ik net weggehaald, omdat ik niet alles had doorgelezen

Jij hebt gewoon nullllll eigenwaarde en zelfrespect...Waarom zou je het anders doen?
Nee dat is het niet, ik ben evengoed zelfverzekerd en ik doe het omdat ik er gewoon van geniet en simpelweg niet zonder sex kan. Ook was het waarschijnlijk een tijdje als 'wraak' tegen alles en iedereen, maar het beviel me zo dat ik het vaker bleef doen.
Vraag me niet precies om uit te leggen wat mijn beweegredenen zijn, maar nee ik heb zeker niet minder eigenwaarde en zelfrespect dan het gemiddelde meisje. Het zijn net hoe jouw grenzen liggen en hoe je er tegen over staat.
Ik voel me totaal geen slet, ik ben heel kieskeurig en heb genoeg jongens afgewezen in mijn leven.

Misschien spreek ik mezelf hier en daar tegen, maar dat is omdat het best moeilijk uit te leggen is en ik er bij voorbaat van uit ga dat toch niemand het begrijpt.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 00:12
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Mistery1 schreef op 05-01-2005 @ 00:57 :
Met veel dingen heb je gelijk, mijn vertrouwen in jongens is even 0,0% maar ik WIL er wel weer in gaan geloven en ik WIL weer open staan voor relaties.
Ja, ik wil dus een relatie. Het probleem is, dat de 2 echte relaties die ik heb gehad berust waren op niets anders dan leugens van de jongens, ik was voor beiden niet de enige vriendin.
Het is inderdaad zo dat ik ergens nog bang ben dat ze me alleen het bed in willen krijgen en ik ze daarom op afstand houd. Vooral om niet weer gekwetst te worden.
Dit staat los van het feit dat ik het wel WIL, zelfs al blijkt deze jongen niet geschikt voor mij te zijn, ik wil weer kunnen geloven in het feit dat er goede jongens bestaan.
Tot nu toe heb ik bij hem niets anders gezien dan oprechtheid, dus objectief gezien lijkt hij me toch een goede jongen, natuurlijk zal hij dit eerst moeten bewijzen en dit weet hij. Deze kant van mijn verhaal weet hij ondertussen en daar heeft hij geen problemen mee.
Alleen dat andere stuk zit me dus nog een beetje dwars...
Ik krijg nog niet echt 't gevoel dat je stapelverliefd bent op die jongen. Ik hoor alleen dat je jongens weer wilt vertrouwen en dat je een relatie wilt met een behoorlijke jongen. En dat hij tot nu toe zich nog gedragen heeft.

Maar ik denk toch, vooral in jouw situatie ook, dat je eerst stapelverliefd moet zijn, het gevoel moet hebben dat het de ware is, voordat jij je echt in een sterke relatie kan storten die langer dan 3 weken stand houd.

Voordat je echt verliefd bent, zou ik als ik jou was gewoon je verleden voor je houden. Stel dat je je verleden zou vertellen aan zo'n jongen .. en dan accepteert hij het. Wat dan? Heb je dadelijk een relatie; hij vind jou 't einde en denkt dat er een hechte band is omdat je zo 'open' bent geweest, en jij hebt weer na een paar weken genoeg van 'm. Verwacht geen hemelse wonderen als je zoiets 'intiems' vertelt.

Als ik 't mis heb en je bent wel degelijk stapelverliefd op die jongen en je wilt doodgraag een relatie met 'm, dan is 't gewoon verstandig eerlijk te vertellen zodat je er niet telkens mee zit. Als die een behoorlijke jongen is, ziet die wel dat je voor hem wilt gaan en dat je je aan 'm wilt geven.

Verliefd word je op iemand zelf, niet op iemands verleden.

Als je er voor gaat, zorg dan ook dat je zelf te vertrouwen bent!
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 00:16
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Mistery1 schreef op 05-01-2005 @ 01:11 :
Nee dat is het niet, ik ben evengoed zelfverzekerd en ik doe het omdat ik er gewoon van geniet en simpelweg niet zonder sex kan. Ook was het waarschijnlijk een tijdje als 'wraak' tegen alles en iedereen, maar het beviel me zo dat ik het vaker bleef doen.
Vraag me niet precies om uit te leggen wat mijn beweegredenen zijn, maar nee ik heb zeker niet minder eigenwaarde en zelfrespect dan het gemiddelde meisje. Het zijn net hoe jouw grenzen liggen en hoe je er tegen over staat.
Ik voel me totaal geen slet, ik ben heel kieskeurig en heb genoeg jongens afgewezen in mijn leven.

Misschien spreek ik mezelf hier en daar tegen, maar dat is omdat het best moeilijk uit te leggen is en ik er bij voorbaat van uit ga dat toch niemand het begrijpt.
Mwa ik snap wel wat je bedoelt. Niet direct op dit gebied, maar een vergelijkend iets.

Alleen dat "uit wraak"... Je verloor blijkbaar de controle over jezelf, ergo, problemen met jezelf

Wat vind je fijner? Seks met iemand die geen fuck om je geeft, of seks met iemand die om je geeft (of althans het gevoel hebt dat die om je geeft) ?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 00:16
Mistery1
Mistery1 is offline
Citaat:
Marcade schreef op 05-01-2005 @ 01:12 :
Ik krijg nog niet echt 't gevoel dat je stapelverliefd bent op die jongen. Ik hoor alleen dat je jongens weer wilt vertrouwen en dat je een relatie wilt met een behoorlijke jongen. En dat hij tot nu toe zich nog gedragen heeft.

Maar ik denk toch, vooral in jouw situatie ook, dat je eerst stapelverliefd moet zijn, het gevoel moet hebben dat het de ware is, voordat jij je echt in een sterke relatie kan storten die langer dan 3 weken stand houd.

Voordat je echt verliefd bent, zou ik als ik jou was gewoon je verleden voor je houden. Stel dat je je verleden zou vertellen aan zo'n jongen .. en dan accepteert hij het. Wat dan? Heb je dadelijk een relatie; hij vind jou 't einde en denkt dat er een hechte band is omdat je zo 'open' bent geweest, en jij hebt weer na een paar weken genoeg van 'm. Verwacht geen hemelse wonderen als je zoiets 'intiems' vertelt.

Als ik 't mis heb en je bent wel degelijk stapelverliefd op die jongen en je wilt doodgraag een relatie met 'm, dan is 't gewoon verstandig eerlijk te vertellen zodat je er niet telkens mee zit. Als die een behoorlijke jongen is, ziet die wel dat je voor hem wilt gaan en dat je je aan 'm wilt geven.

Verliefd word je op iemand zelf, niet op iemands verleden.

Als je er voor gaat, zorg dan ook dat je zelf te vertrouwen bent!
Nee, ik ben niet stapelverliefd, ik ben niet eens verliefd.
Dat weet hij en hij is wel verliefd op mij.
Dat schrikt me trouwens wel weer af, dat hij meteen zo duidelijk aangeeft hoe leuk hij mij vindt.

Ik kan niet verliefd worden op iemand waarvan ik niet denk dat ik hem (bijna) helemaal ken.
Daarom wil ik hem rustig aan eerst beter leren kennen en als ik hem vergelijk met andere jongens zou het uiteindelijk best wat kunnen worden. Het voelt gewoon wel goed.

Ik denk inderdaad dat hij nog niet alles van mij hoeft te weten, maar ik ben bang dat ik het op een gegeven moment helemaal niet meer durf te vertellen en nu is het nog makkelijker.
Dit klinkt al weer een beetje vaag ben ik bang..
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 00:17
Mistery1
Mistery1 is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 05-01-2005 @ 01:16 :
Mwa ik snap wel wat je bedoelt. Niet direct op dit gebied, maar een vergelijkend iets.

Alleen dat "uit wraak"... Je verloor blijkbaar de controle over jezelf, ergo, problemen met jezelf

Wat vind je fijner? Seks met iemand die geen fuck om je geeft, of seks met iemand die om je geeft (of althans het gevoel hebt dat die om je geeft) ?
Dat is het probleem, ik heb nooit sex gehad met iemand die dus werkelijk om mij gaf... Maar ik ga er maar van uit dat dat beter is.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 00:21
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Mistery1 schreef op 05-01-2005 @ 01:16 :
Nee, ik ben niet stapelverliefd, ik ben niet eens verliefd.
Dat weet hij en hij is wel verliefd op mij.
Dat schrikt me trouwens wel weer af, dat hij meteen zo duidelijk aangeeft hoe leuk hij mij vindt.

Ik kan niet verliefd worden op iemand waarvan ik niet denk dat ik hem (bijna) helemaal ken.
Daarom wil ik hem rustig aan eerst beter leren kennen en als ik hem vergelijk met andere jongens zou het uiteindelijk best wat kunnen worden. Het voelt gewoon wel goed.

Ik denk inderdaad dat hij nog niet alles van mij hoeft te weten, maar ik ben bang dat ik het op een gegeven moment helemaal niet meer durf te vertellen en nu is het nog makkelijker.
Dit klinkt al weer een beetje vaag ben ik bang..
Als ik jou was zou ik het inderdaad rustig aan doen en hem leren kennen. Ik zou ook bang worden als hij zo duidelijk aangeeft hoe leuk hij mij vind. Ik zou ook idd, een beetje bang worden dat hij zoiets doet als "Eerst een relatie en seks en dan laat ik me echte zelf wel zien".

Ik begrijp ook wel dat 't juist moeilijker zou zijn als je eenmaal verliefd bent, om het zo'n jongen te vertellen. Maar als je 't vertelt als 't eenmaal goed zit; weet je tenminste wel beter hoe en waar 't aankomt en of je echt begrepen word, zonder dat de jongen een spelletje speelt.

Nou ja, veel succes iig. ermee.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 00:22
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Mistery1 schreef op 05-01-2005 @ 01:17 :
Dat is het probleem, ik heb nooit sex gehad met iemand die dus werkelijk om mij gaf... Maar ik ga er maar van uit dat dat beter is.
Zou je stoppen met je liefdeloze slijmuitwisselingen, om zo, minder regelmatig dan nu, wel liefdelijk het bed te delen met iemand die om je geeft?

Ik denk, maar ik kan niet voor alle jongens, nog een meerderheid spreken, dat de meerderheid van de jongens naar wie jij op zoek bent, niet zo'n "zaadcontainer" willen hebben. Waaruit ik als conclusie zou trekken 'stop met je seksgedoe op dit moment, en werk aan het vertrouwen in jongens, en dat doe je niet door continue met foute jongens te krikken. Dan wordt dat beeld van "seksbeluste jongens" misschien minder en zullen die jongens naar wie je op zoek bent meer vertrouwen in jou hebben.'
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 00:24
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 05-01-2005 @ 01:22 :
Ik denk, maar ik kan niet voor alle jongens, nog een meerderheid spreken, dat de meerderheid van de jongens naar wie jij op zoek bent, niet zo'n "zaadcontainer" willen hebben.
*kuch* Als Mistery1 een lekker ding is, denk ik anders wel degelijk dat de meerderheid van de jongens zo'n zaadcontainer wil hebben hoor. Zeker rond de leeftijd van 16-20 (no offense @ Mistery1)
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 00:27
Mistery1
Mistery1 is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 05-01-2005 @ 01:22 :
Zou je stoppen met je liefdeloze slijmuitwisselingen, om zo, minder regelmatig dan nu, wel liefdelijk het bed te delen met iemand die om je geeft?

Ik denk, maar ik kan niet voor alle jongens, nog een meerderheid spreken, dat de meerderheid van de jongens naar wie jij op zoek bent, niet zo'n "zaadcontainer" willen hebben. Waaruit ik als conclusie zou trekken 'stop met je seksgedoe op dit moment, en werk aan het vertrouwen in jongens, en dat doe je niet door continue met foute jongens te krikken'
Nee ik zou dit voorlopig niet zomaar kunnen veranderen, dan zou er echt een soort 'redder' voor mij moeten zijn die helemaal voor me gaat en me er doorheen sleept.
Toch gaat het al beter, ik denk er meer over na en kan het beter een plekje geven, ook is het minder erg dan een paar maanden terug.
Ik zou er wel alles voor over hebben dit alles om te ruilen voor iemand die wel om geeft, maar dat is voor mij nog een hele lange weg.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 00:33
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Marcade schreef op 05-01-2005 @ 01:24 :
*kuch* Als Mistery1 een lekker ding is, denk ik anders wel degelijk dat de meerderheid van de jongens zo'n zaadcontainer wil hebben hoor. Zeker rond de leeftijd van 16-20 (no offense @ Mistery1)
Ik geloof niet dat ze naar die jongens op zoek is

Citaat:
Mistery1 schreef op 05-01-2005 @ 01:27 :
Nee ik zou dit voorlopig niet zomaar kunnen veranderen, dan zou er echt een soort 'redder' voor mij moeten zijn die helemaal voor me gaat en me er doorheen sleept.
Toch gaat het al beter, ik denk er meer over na en kan het beter een plekje geven, ook is het minder erg dan een paar maanden terug.
Ik zou er wel alles voor over hebben dit alles om te ruilen voor iemand die wel om geeft, maar dat is voor mij nog een hele lange weg.
Ik denk, (goh wat denk ik toch veel op dit tijdstip, ik ga zo maar eens slapen ) dat vooral die laatste alinea in combinatie met de eerste goed en duidelijk uitgelegd aan een fatsoenlijke jongen die jou leuk vindt, aanleiding moet zijn om je te helpen. Misschien komt er dan geen relatie uit, maar een vriendschap, maar is dat toch de 'redder in nood'. Alleen zul je er op dit moment vast niet echt voor open staan, waardoor je hier niet kunt beginnen, maar verder terug moet. Ik bedoel, zo'n "redder"... die zal waarschijnlijk voor jou niet echt bestaan op dit moment? (geen vertrouwen in mannen, niet snel verliefd, etc)
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 00:36
Verwijderd
Zorg er wel even voor dat hij weet dat je een uitgehold neukobject bent
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 00:37
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 05-01-2005 @ 01:33 :
Ik geloof niet dat ze naar die jongens op zoek is
Nee dat klopt; maar het merendeel van de jongens is wel zo, denk ik. (oeh hoe negatief over m'n eigen geslacht ) Ik denk dat 't merendeel van de jongens liever een mooie meid zonder inhoud heeft dan een muurbloempje met een wonderbaarlijk karakter.

(Stond onlangs ook in de metro; vrouwen vallen voor intelligentie, mannen voor uiterlijk .. wetenschappelijk bewezen .. blah blah, whatelse is nieuw)
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 00:41
Mistery1
Mistery1 is offline
Er zijn inderdaad te veel mannen die alleen naar uiterlijk kijken, maar goed, daar was ik al een tijdje achter
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 00:43
Mistery1
Mistery1 is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 05-01-2005 @ 01:36 :
Zorg er wel even voor dat hij weet dat je een uitgehold neukobject bent
En bedankt, die opmerking doet me nou echt even goed
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 00:43
Fade of Light
Fade of Light is offline
Wat maakt het uit dat het merendeel zo is? Zolang je maar weet dat niet iedereen zo is, en je zelf doorhebt wie bij welke categorie hoort.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 00:44
bamiPoep
bamiPoep is offline
eerwraak
Oud 05-01-2005, 00:48
Mistery1
Mistery1 is offline
Eerwraak?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 00:49
Marcade
Marcade is offline
kaarwreE .. maar dan omgekeerd ..
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 00:50
Fade of Light
Fade of Light is offline
Marcade...je bent nu 24....en je blijft dat soort opmerkingen maken
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 00:56
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 05-01-2005 @ 01:50 :
Marcade...je bent nu 24....en je blijft dat soort opmerkingen maken
Leven zonder gekkigheid en lol is geen leven. (Nee, ook niet als je al 24 jaar oud bent )
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 01:05
Fade of Light
Fade of Light is offline
Jij wast jezelf nog met zwitsal babyshampoo of niet?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 01:13
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 05-01-2005 @ 02:05 :
Jij wast jezelf nog met zwitsal babyshampoo of niet?
Nee?

*verbergt zwitsal babyolie*
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 02:17
TwinTurbo
TwinTurbo is offline
Respect voor de babyshampoo

Terug op 't onderwerp...Boeien, de meeste mensen kopen ook liever 'n auto met wat KM op de klok, zijn goedkoper en vaak net zo goed. (En je hoeft ze niet meer in te rijden..)

Waarschijnlijk is dit wel weer 'n trieste opmerking.