Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2005, 16:46
kissygirl
kissygirl is offline
heej allemaal,

k zit gloof ik met een probleem.. en k weet niet wat k moet doen. het zit zo:

ik heb een vriendje en k ben echt smoorverliefd op hem.. k heb nu ong 5 a 6 weken met hem maar k begin steeds meer te twijfelen.
t probleem is namelijk dat hij een hele grote vriendengroep heeft en daar echt serieus altijd bij is wanneer ie maar kan. nou op zich is dat niet erg want vrienden zijn heel erg belangrijk. maar k vind dat hij ook wat tijd aan mij moet besteden ben immers zijn vriendin.. maar goed als k misschien mazzel heb dan kan hij doordeweeks ff komen.. en dan zitten we alleen maar te flikflooien wta natuurlijk helemaal niet erg is.. maar dr is tog ook meer..
want me uitvragen doet ie niet.. we gaan niet eens ff lkkr naar de bios of ff met z'n 2en naar de stad.. ergens waten enz.. dat hoort er tog ook bij? of niet.. k had eerst heel erg het idee dat mn pa en ma tegen hem aren en hem niet mochten k hoorde gisteren waarom.. ze zeiden dat ze geen hekel aan em hadden en niks op em aan te merken hadden maar.. dat ze d8en dat het enige wat hij wou was mij in bed krijgen... nou begin k er ook zo over te denken. wat als k het diep in mezelf wel weet maar het niet wil zien omdat k zo verliefd ben? k bedoel t k d8 dat ff gezellig ergens met z'n 2en heen gaan ook hoorde bij een relatie.. en dan nog iets.. hij vraagt nooit s van wat zit je dwars of wat dan ook.. het interesseert em gwn geen fuck wat dr in mij omgat gloof ik toen k het moeilijk had met mn ouders en kut in mn vel zat kon em dat ook niks schelen.. maar ja liefde maakt blind zeggen ze wel eens..

wat zouden jullie doen?

-x-x-x-
Oud 02-01-2005, 16:49
Verwijderd
- spelling
- interpunctie

Verder lijkt het me gewoon een eikel.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 16:49
barstje
barstje is offline
Vraag hem gewoon een keer om samen naar de bios te gaan of gezellig uit eten. Misschien is het ook leuk om zijn vrienden te leren kennen zodat je beter begrijpt wat hij doet en misschien kun je later zelfs wel mee gaan..
Ik zou wel iets evranderen want zo is het niet echt leuk..
Oud 02-01-2005, 16:52
mcflem
mcflem is offline
ik vind niet dat 'iets gaan doen' bij een relatie hoort
je moet toch gewoon doen wat je zelf leuk vind om te doen?
als jij graag naar de stad wil ofzo met hem moet je dat gewoon zeggen maar niet omdat het 'zo hoort' ofzo..
dacht je voordat je wist wat je ouders vonden ookal dat hij je alleen maar het bed in wou krijgen of pas nadat je ouders het zeiden?
het is wel jammer dat hij zo veel met zijn vrienden omgaat enzo.. heb je daar al iets over gezegd? misschien vind hij zijn vrienden gewoon heel erg belangrijk ofzo ?
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 16:53
kissygirl
kissygirl is offline
dat is het juist ik ken zijn vrienden... en hij is altijd bij z'n vrienden dus het heeft geen zin om het te vragen.. want doordeweeks werkt ie en hij gaat 1 dag per week naar school.. en als k dan s iets vraag is t van ja dan ga k op stap ja dan ben k bij mn vrienden..
Oud 02-01-2005, 16:55
kissygirl
kissygirl is offline
Citaat:
mcflem schreef op 02-01-2005 @ 17:52 :
ik vind niet dat 'iets gaan doen' bij een relatie hoort
je moet toch gewoon doen wat je zelf leuk vind om te doen?
als jij graag naar de stad wil ofzo met hem moet je dat gewoon zeggen maar niet omdat het 'zo hoort' ofzo..
dacht je voordat je wist wat je ouders vonden ookal dat hij je alleen maar het bed in wou krijgen of pas nadat je ouders het zeiden?
het is wel jammer dat hij zo veel met zijn vrienden omgaat enzo.. heb je daar al iets over gezegd? misschien vind hij zijn vrienden gewoon heel erg belangrijk ofzo ?
k zeg ook niet dat t dr bij hoort maar t is tog bestw el normaal dat je eens wat gaat doen? en ja dat d8 k dr voor ook al.. uit ervaring laten we t daar maar op houden
Oud 02-01-2005, 16:57
barstje
barstje is offline
hmm.. misschien moet je er maar voor zorgen dat hij moet kiezen (voor 1 keertje.., anders ben ik er vrij zeker van dat je hem kwijt bent) tussen een weekend met jou besteden of een weekend met zn vrienden. Natuurlijk moet je je vrienden niet laten vallen maar hhij moet gewoon zijn aandacht verdelen. En als ie je echt leuk vind zal hij dat ook graag doen.
Oud 02-01-2005, 17:27
WolterB
WolterB is offline
Vraag m idd een keertje mee uit. Als je nooit leuke dingen met hem kan doen omdat 'hij geen tijd heeft', dan is t ook niet echt geweldig.
Juist die dingen zijn leuk om te doen
Oud 02-01-2005, 17:34
kissygirl
kissygirl is offline
Citaat:
WolterB schreef op 02-01-2005 @ 18:27 :
Vraag m idd een keertje mee uit. Als je nooit leuke dingen met hem kan doen omdat 'hij geen tijd heeft', dan is t ook niet echt geweldig.
Juist die dingen zijn leuk om te doen
neeh daarom en aangezien hij elke dag van t weekend op stap is... en ja dan kan k wel mee maar dan zit ie daar met z'n vrienden en soms is dat heel gezellig maar niet altijd k zou ook wel eens leuk om wat samen te doen.. maar ja dat zit dr niet in en we hadden dat al s afgesproken toen k t voorstelde maar hij heeft (op zijn manier) nooit tijd
te druk dus met z'n vrienden..
Oud 02-01-2005, 17:47
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
kissygirl schreef op 02-01-2005 @ 18:34 :
neeh daarom en aangezien hij elke dag van t weekend op stap is... en ja dan kan k wel mee maar dan zit ie daar met z'n vrienden en soms is dat heel gezellig maar niet altijd k zou ook wel eens leuk om wat samen te doen.. maar ja dat zit dr niet in en we hadden dat al s afgesproken toen k t voorstelde maar hij heeft (op zijn manier) nooit tijd
te druk dus met z'n vrienden..
Vrienden zijn idd belangrijk, maar je moet ook zeker wel tijd voor elkaar (en dan voroal samen en dan samen leuke dingen doen) hebben
Oud 02-01-2005, 18:49
Fatal Exception
Fatal Exception is offline
Waarom ben je in hemelsnaam verliefd op die vent?

Is het wel verliefdheid, of zijn het gewoon je hormonen?
Denk daar maar eens over na.

Liefde zit van binnen, niet van buiten.
Oud 02-01-2005, 19:09
Verwijderd
Klinkt als iemand die eigenlijk nog helemaal geen vriendin wil, maar die het wel leuk vindt om zeker te weten dat er iemand is die hij mag zoenen, vind ik. Oh, en hij zal jou vast heel leuk vinden... maar misschien niet leuk genoeg.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 19:22
Fruitcake
Fruitcake is offline
Citaat:
Sarah schreef op 02-01-2005 @ 20:09 :
Klinkt als iemand die eigenlijk nog helemaal geen vriendin wil, maar die het wel leuk vindt om zeker te weten dat er iemand is die hij mag zoenen, vind ik. Oh, en hij zal jou vast heel leuk vinden... maar misschien niet leuk genoeg.
sluit ik me bij aan
Oud 02-01-2005, 19:41
igfy
igfy is offline
ik vind idd ook dat je dingen samen moet doen in een relatie... anders bouw je geen band op en heb je eigenlijk niet veel meer dan iemand waarmee je idd alleen maar mee in bed ligt...

Ik zou hier geen genoegen mee nemen als ik jou was..
Oud 02-01-2005, 19:43
barstje
barstje is offline
ik ook niet
Oud 02-01-2005, 23:09
Verwijderd
herkenbaar, ik had net zo'n ex...
nou misschien niet zo erg, maar erg genoeg. Ik heb het 2 jaar met hem 'uitgehouden' en toen trok ik het niet meer. We konden niet meer samen verder en zijn dus uit mekaar gegaan.
Door eigen ervaring zou ik zeggen: bah, dumpen die hap
maar ik weet hoe moeilijk het is. Maar je bent jong en je wil wat, maar niet dit. Dus trek je conclusie maar
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 00:20
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
kissygirl schreef op 02-01-2005 @ 17:46 :
wat zouden jullie doen?
dumpen, maar ik denk dat jij dat niet gaat doen en nog heel lang aan deze gast gaat blijven hangen ookal weet je dat je eigenlijk gebruikt wordt
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 00:27
Verwijderd
dief
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 10:21
Verwijderd
Citaat:
Blush schreef op 03-01-2005 @ 01:27 :
dief
Heb je het nu over je avatar? Of wat..?!

Anyway, kissygirl, het is goed dat je inziet dat hier iets niet klopt. Ik denk dat je ouders in dit geval best weleens gelijk kunnen hebben. Zij zien ook dat je nooit wat leuks met 'm gaat doen en dat jullie (waarschijnlijk) steeds maar bij jou op de kamer zitten. Ze zien hoe hij naar je kijkt, hoe hij tegen je doet, enz.

Het is zeker niet goed dat hij nooit tijd voor je maakt. Hij is denk ik nog niet toe aan een echte relatie.. hij wil gewoon leuke dingen doen met z'n vrienden. Ondertussen vindt hij het natuurlijk wel cool om een vriendinnetje te hebben, met wie hij kan zoenen en ervaring op kan doen. Maar of hij nou echt verliefd op je is..? Ik denk het niet. Zeker in het begin ga je toch leuke dingetjes met elkaar doen.. naar de film enzo. En ook praat je veel met elkaar, je wil elkaar leren kennen.. horen wat de ander bezighoudt. Zo te horen boeit het hem niet wat jou bezighoudt en wil hij alleen maar wat flikflooien.

Dus: hoe moeilijk het ook is, ik zou het uitmaken. Hij geeft jou niet wat je wil, een echte relatie. Je voelt meer voor hem dan hij voor jou en zo is het niet meer leuk voor je, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 10:33
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
jij kan ook weleens een keer mee uitvragen, niet alles hoeft van zijn kant te komen. als je dat niet wilr/lukt, kun je het maar beter uitmaken lijkt me..
Oud 03-01-2005, 11:03
kissygirl
kissygirl is offline
ik heb gisteren ff met hem gepraat en alles aan em vertelt en hij zei ook dat we elkaar weinig zagen enz enz.. en jah k bedoel daar gaan we nu verandering in brengen hoop ik.. en meer leuke dingen doen zo niet.. dan weet k dat k t uit moet maken hoe moeilijk het ook is.
Oud 03-01-2005, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 03-01-2005 @ 11:21 :
Heb je het nu over je avatar? Of wat..?!

eh ja
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 16:50
WeR
WeR is offline
Over het algemeen hebben ouders faar wel een goede kijk op.

Misschien is het een optie om een maand met je vriend door te brengen en amper te "flikflooien". gewoon een avond met je vriend op de bank zitten waar iedereen bij is ofzo. Als dat hem niet bevalt merk je het vanzelf, dan vraagt hij je uit of iets dergelijks. Of hij wil het uitmaken omdat je niet meer wil flikflooien.
verder wil ik alleen nog zeggen dat gewoontes moeilijk te veranderen zijn. Als je vriend nu al geen/weinig tijd aan je besteedt, denk ik niet dat dat beter wordt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten