Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
te druk dus met z'n vrienden..
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Anyway, kissygirl, het is goed dat je inziet dat hier iets niet klopt. Ik denk dat je ouders in dit geval best weleens gelijk kunnen hebben. Zij zien ook dat je nooit wat leuks met 'm gaat doen en dat jullie (waarschijnlijk) steeds maar bij jou op de kamer zitten. Ze zien hoe hij naar je kijkt, hoe hij tegen je doet, enz. Het is zeker niet goed dat hij nooit tijd voor je maakt. Hij is denk ik nog niet toe aan een echte relatie.. hij wil gewoon leuke dingen doen met z'n vrienden. Ondertussen vindt hij het natuurlijk wel cool om een vriendinnetje te hebben, met wie hij kan zoenen en ervaring op kan doen. Maar of hij nou echt verliefd op je is..? Ik denk het niet. Zeker in het begin ga je toch leuke dingetjes met elkaar doen.. naar de film enzo. En ook praat je veel met elkaar, je wil elkaar leren kennen.. horen wat de ander bezighoudt. Zo te horen boeit het hem niet wat jou bezighoudt en wil hij alleen maar wat flikflooien. Dus: hoe moeilijk het ook is, ik zou het uitmaken. Hij geeft jou niet wat je wil, een echte relatie. Je voelt meer voor hem dan hij voor jou en zo is het niet meer leuk voor je, denk ik. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vertrouwen Verwijderd | 8 | 23-11-2015 20:38 | |
Liefde & Relatie |
Seks en maagdzijnde Tapir3 | 12 | 02-04-2013 10:53 | |
Liefde & Relatie |
Irritant ;( SchoolierAlex | 16 | 10-09-2012 17:08 | |
De Kantine |
mooie zinnen voor profieltfoto of msnnaam Verwijderd | 88 | 25-10-2011 17:09 | |
Liefde & Relatie |
ongewild negeren.. Sofiieee | 14 | 28-01-2011 10:22 | |
Liefde & Relatie |
In de knoop/Hoe verder met dit meisje ? ziezegraag | 17 | 12-03-2009 14:21 |