Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2015, 18:04
Verwijderd
Hey,
Ik ben een jongen van 17 en ben al 6 maanden samennmet mijn vriendin.
In het begin vertrouwde ik ze goed en dat werkte allemaal maar ze heeft een beste vriend, dat vind ik niet erg iedereen mag dat hebben, ze heeft die nog nooit in het echt gezien, maar het was een tijdje moeilijk tussen ons en we weten van ons allebei het fb wachtwoord, omdat de ruzie zo slecht ging waren we effe uit mekaar voor erover na te denken maar ik moest da niet doen want ik hou heel veel van haar, maar ik was dan op fb geweest dat eigenlijk niet mag ik weet het, ze weet er niets van maar ik zag dan berichten staan met haar beste vriend dat als het gedaan moest zijn tussen ik en men vriendin zou ze single blijven voor hem en wachten op hem en ze is er volgens mij wel op verliefd nu is het beter tussen mij en haar maar ik kan ze niet vetrouwen, ze zegt wel dat er niets is tussen hun dat gwn vrienden zijn maar ik zag laatst op snapchat een foto van haar met de tekst ilove my bestfriend, en dan dacht ik wrm niet ilove my boyfriend ofzo, en ik vroeg aan haar, hou je van u bff en ze zegt jha deuh das mijn beste vriend en ja ik begin jaloers te worden en ze niet te vertrouwen en die bestz vriend die wilt volgens mij ze afpakken want wat hij soms stuurt naar haar dat ik las op fb vind ik niet normaal, nu hebben we beide onze fb wachtwoorden veranderd ze vroeg da dus ik doe da maar ik wil weten waar ze mee bezig is want ik kan ze ni vertrouwen, kan iemand helpen wat moet ik doen om ze terug te kunnen vertrouwen want ik lig er snachs wakker van, van die berichten dat ze ermee stuurt met dieje gast, want ik wil die eigenlijk gwn zeggen dat hem ze wa minder moet sturen maar dan ist ruzie tussen mij en haar wat moet ik doen?
Advertentie
Oud 23-11-2015, 18:16
Willie98
Willie98 is offline
Als jullie elkaar niet meer kunnen vertrouwen is dat niet echt de basis van een goede relatie, en dat blijkt dus ook.
Ik zou me ernstig afvragen of je nog wel verder wilt met haar
Oud 23-11-2015, 18:17
Verwijderd
Ik vertrouw haar niet, maar zij mij wel.
Ben ik mss gwn te hard jaloers
Oud 23-11-2015, 18:22
Willie98
Willie98 is offline
Nou ja, jij ging haar wel controleren Door op Facebook te kijken. Ze weet dat waarschijnlijk niet, maar ik denk niet echt dat ze dat kan waarderen.
Maar met je in mijn ogen vrij stomme actie weet je dat dus wel van haar. Ik zou zeggen praat met haar, maar aangezien ze niet weet wat jij weet, lijkt me dat niet handig
Oud 23-11-2015, 18:39
Verwijderd
Maar is het normaal dat een meisje houdt van haar beste vriend want je kunt vriendschappelijk houden van elkaar maar ik denk dat ze echt van hem houdt
Oud 23-11-2015, 18:54
bierkoning
bierkoning is offline
Vraag het haar. En ja natuurlijk houdt ze van haar vrienden. Maar doe wat aan je enorme jaloezie. En werk eerst hieraan voordat je aan vingeren gaat denken. Gezien je topic op seks.
Oud 23-11-2015, 19:48
magnusdebaas
magnusdebaas is offline
Dat jij op haar facebook account zit zonder toestemming is niet normaal. En ze wilt niet dat je haar gaat vingeren dus deal with it.
Oud 23-11-2015, 19:53
Axel11
Axel11 is offline
Jouw gedrag en gedachten slaan nergens op. Het enige wat bij haar opmerkelijk is dat als het uitgaat tussen jullie ze nu al zegt graag een relatie met haar beste vriend te beginnen. Maar dat zijn van die als-dan-verhalen en je weet ook niet hoe serieus je het moet opvatten. Bovendien, misschien is haar beste vriend ook wel een heel leuke jongen (ook voor een relatie), en dat mag ze best vinden denk ik.
Oud 23-11-2015, 20:38
bierkoning
bierkoning is offline
Ts heeft de spreekwoordelijke handdoek in de ring gegooid, en eieren voor zijn geld gekozen

Regels voor berichten