Hey,
Ik ben een jongen van 17 en ben al 6 maanden samennmet mijn vriendin.
In het begin vertrouwde ik ze goed en dat werkte allemaal maar ze heeft een beste vriend, dat vind ik niet erg iedereen mag dat hebben, ze heeft die nog nooit in het echt gezien, maar het was een tijdje moeilijk tussen ons en we weten van ons allebei het fb wachtwoord, omdat de ruzie zo slecht ging waren we effe uit mekaar voor erover na te denken maar ik moest da niet doen want ik hou heel veel van haar, maar ik was dan op fb geweest dat eigenlijk niet mag ik weet het, ze weet er niets van maar ik zag dan berichten staan met haar beste vriend dat als het gedaan moest zijn tussen ik en men vriendin zou ze single blijven voor hem en wachten op hem en ze is er volgens mij wel op verliefd nu is het beter tussen mij en haar maar ik kan ze niet vetrouwen, ze zegt wel dat er niets is tussen hun dat gwn vrienden zijn maar ik zag laatst op snapchat een foto van haar met de tekst ilove my bestfriend, en dan dacht ik wrm niet ilove my boyfriend ofzo, en ik vroeg aan haar, hou je van u bff en ze zegt jha deuh das mijn beste vriend en ja ik begin jaloers te worden en ze niet te vertrouwen en die bestz vriend die wilt volgens mij ze afpakken want wat hij soms stuurt naar haar dat ik las op fb vind ik niet normaal, nu hebben we beide onze fb wachtwoorden veranderd ze vroeg da dus ik doe da maar ik wil weten waar ze mee bezig is want ik kan ze ni vertrouwen, kan iemand helpen wat moet ik doen om ze terug te kunnen vertrouwen want ik lig er snachs wakker van, van die berichten dat ze ermee stuurt met dieje gast, want ik wil die eigenlijk gwn zeggen dat hem ze wa minder moet sturen maar dan ist ruzie tussen mij en haar wat moet ik doen?
|