Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2004, 18:50
igfy
igfy is offline
Een kennis/vriend van me is van mening dat het heel normaal om met vriendinnen (niet waar hij iets mee heeft, maar gewoon vriendinnen) te gaan zoenen bij het uitgaan. Ik snap hier dus echt niets van. Hij probeerde het laatst ook al zo'n beetje met mij, maar ik heb het geweigerd, snapte hij ook wel.

Ik snap hem niet echt, je gaat toch niet met iemand waar je vrij close mee bent zoenen, als je niet meer van diegene wil?

Of ben ik nou zo bekrompen?
Oud 28-12-2004, 18:52
Warsocket
Warsocket is offline
ach als 2 partijen het leuk vinden, wat is er dan mis mee
en dat jij het niet wil en hij het dan gewoon respecteerd, das toch ook goed

ik zou hret ook niet doen, maar als hij dat graag doet, laat em
Oud 28-12-2004, 18:53
Sartre
Sartre is offline
Bij het uitgaan zou ik het juist niet doen. Dan krijg je weer allerlei verhalen die over je de ronde gaan doen...

Ik heb vroeger wel een aantal keren met vriendinnen geslapen en dan komt het ook wel eens op zoenen aan ja. Verder ben ik overigens nooit gegaan met 'gewone' vriendinnen. De volgende dag zeg je dan gewoon 'bedankt, dat was gezellig.' en is er verder niks gebeurt.
Moet kunnen vind ik.
Oud 28-12-2004, 18:59
Verwijderd
Laat ik het zo zeggen: Ik zou het niet doen. Omdat ik denk dat dat mijn vriendschappen niet ten goede komt. Maar als beide partijen daar tevreden mee zijn, moeten ze dat zelf weten.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 19:01
Verwijderd
Mwah ik zou het nu niet doen nee omdat ik een vriend heb.

Maar anders, waarom niet. Als je uitgaat en lol maakt, gedronken hebt, tsjaa dan kan ik me voorstellen dat het gewoon gebeurt met iemand met wie je erg close bent.
Gelukkig hoef ik er dus nu niet over na te denken ik heb een vriend PUNT .

Mwah het is natuurlijk wel iets om goed over na te denken, en het zou niet fijn zijn als 1 van beide er spijt van krijgt, of toch iets meer gaat voelen voor de ander. Daarnaast is er tochj altijd wel de kans dat het mis gaat in de vriendschap door zoiets, denk ik.

Het moet duidelijk zijn dat het voor de lol is, en dat kan ieder alleen voor zichzelf uitmaken. Daarnaast als jij het niet fijn vindt zou ik het vooral niet doen ... en laat die vriend maar lekker zijn gang gaan... Ieder het zijne toch
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 19:06
Lotte
Lotte is offline
Ik probeer het niet te doen maar het was laatst toch een keer gebeurd. Ik vond het wel leuk, maar niet leuk genoeg voor een relatie. Dus dat heb ik hem de volgende dag eerlijk verteld, je moet proberen er niet omheen te draaien. Mensen hebben recht op de waarheid, ook al is die hard.

Ik heb er trouwens geen spijt van, misschien omdat het mij ook al eens is gebeurd.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 19:07
PristineAngel
PristineAngel is offline
manman laat iedereen het zelf uitzoeken wat kan jou het schelen
Oud 28-12-2004, 19:08
Peacefully
Peacefully is offline
dat gaat bijna al-tijd mis.
Oud 28-12-2004, 19:09
PristineAngel
PristineAngel is offline
nou dat zou ik niet zeggen
Oud 28-12-2004, 19:09
Peacefully
Peacefully is offline
Citaat:
PristineAngel schreef op 28-12-2004 @ 20:09 :
nou dat zou ik niet zeggen
nee, daarom zeg ik het.
Oud 28-12-2004, 19:10
PristineAngel
PristineAngel is offline
haha..
Oud 28-12-2004, 19:12
WolterB
WolterB is offline
Ik zou het niet kunnen
Oud 28-12-2004, 19:15
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
igfy schreef op 28-12-2004 @ 19:50 :

Nee, hij is zo openminded.
Oud 28-12-2004, 19:17
Sartre
Sartre is offline
Ik zit vaak genoeg met gewone vriendinnen te knuffelen of we liggen tegen elkaar aan een film te kijken ofzo... ?Ik zie het probleem daar niet echt mee. Vrienden zijn ook voor warmte, en als je allebei zeker weet dat je geen seks ofzo of een relatie wil dan is dat toch prima?
Oud 28-12-2004, 19:32
igfy
igfy is offline
tegen elkaar aanliggen vind ik ook niets mis mee, maar zoenen is toch net iets intiemer...

Ik vroeg me gewoon af of ik de enige ben die er zo over denkt..
Oud 28-12-2004, 19:40
Sartre
Sartre is offline
Citaat:
igfy schreef op 28-12-2004 @ 20:32 :
tegen elkaar aanliggen vind ik ook niets mis mee, maar zoenen is toch net iets intiemer...

blijkbaar niet dus.
Oud 28-12-2004, 19:49
RanC
RanC is offline
Och, ik heb er geen moeite mee als er vriendinnen bij worden betrokken tijdens seksuele handelingen van mij en m'n vriendin.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 19:51
Sprinkle
Sprinkle is offline
Ik zelf vind zoenen te intiem om 'zomaar' met een vriend te doen(tijdens het uitgaan). Maar hoe anderen erover denken moeten ze lekker zelf weten, zolang ik er geen last van heb zeg maar.
Oud 28-12-2004, 21:29
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
nee, ik zou niet gaan zoenen met een goede vriend, maar 'gewoon'iemand die je vaag kent, kan natuurlijk wel
Oud 28-12-2004, 22:58
MissyE
MissyE is offline
Citaat:
igfy schreef op 28-12-2004 @ 20:32 :

Knuffelen en tegen elkaar aanliggen tijdens een film hoort bij vriendschap.. toch? (anders ga ik nu heel hevig twijfelen aan een paar van die mannetjes vrienden van mij )

Zoenen.. 1x gedaan.. BIG mistake.. Vriendschap werd heel anders.. En ik zou dat nu zo met m'n vrienden niet meer op 't spel zetten.. dus je bent niet de enige die er zo over denkt!!
Oud 28-12-2004, 23:40
Sartre
Sartre is offline
Citaat:
MissyE schreef op 28-12-2004 @ 23:58 :
Knuffelen en tegen elkaar aanliggen tijdens een film hoort bij vriendschap.. toch? (anders ga ik nu heel hevig twijfelen aan een paar van die mannetjes vrienden van mij )
Tsja wat zal ik zeggen? Ik vind het op zich elke keer best bijzonder als het gebeurt. Ik bedoel ik kan dat lang niet met al mijn vrouwelijke vrienden doen.. Dus of het echt bij vriendschap hoort weet ik niet. Maar tis zeker een extratje.
Oud 29-12-2004, 00:56
Verwijderd
Citaat:
MissyE schreef op 28-12-2004 @ 23:58 :

Zoenen.. 1x gedaan.. BIG mistake.. Vriendschap werd heel anders.. En ik zou dat nu zo met m'n vrienden niet meer op 't spel zetten.. dus je bent niet de enige die er zo over denkt!!
Ik doe dat anders alleen maar met jongens met wie ik meer wil... maar ja, ik ben niet zo aanrakerig.

Ik geloof niet dat ik ooit echt vrienden heb gehad met wie ik wílde zoenen. Sowieso heb ik weinig mannelijke vrienden, en met die paar die ik heb (gehad) was/is er nooit díe spanning tussen ons. Als die er wel is, wil ik ook meer.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 01:09
L1
L1 is offline
jongen wil ego opkrikken denk ik
Oud 29-12-2004, 12:07
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ach, niets voor mij. Als ik zo nodig wil zoenen, versier ik wel gewoon een leuke jongen tijdens het uitgaan, no way dat ik met 'gewoon' vrienden zoen. Sommige geef ik ter begroeting nog wel eens 3 zoenen/knuffel, maar ook tijdens het kijken van een film.. tsja je hoeft echt niet tegen me aan te komen liggen hoor (iig niet wanneer ik een relatie heb, puur gevoelsmatig).

Gezoend met een vriend heb ik 1xtje gedaan, ehm... ja.. nooit weer
Oud 29-12-2004, 12:18
Sade
Sade is offline
Citaat:
Mushu schreef op 28-12-2004 @ 19:59 :
Laat ik het zo zeggen: Ik zou het niet doen. Omdat ik denk dat dat mijn vriendschappen niet ten goede komt. Maar als beide partijen daar tevreden mee zijn, moeten ze dat zelf weten.
Eens. Plus dat ik er ook geen behoefte aan heb.
Oud 29-12-2004, 15:08
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Noú... ik heb aardig wat vriendinen waarmee ik geen relatie zou willen, maar waarvan ik het absoluut niet erg zou vinden om ermee te zoenen (of meer). Gewoon, omdat ze aantrekkelijk zijn en omdat ik -op een niet-verliefde manier- van ze houd.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 15:48
Verwijderd
Nou, als zij wil, waarom niet. Zoenen is lekker hoewel het natuurlijk raar is om zomaar met al je gewone vriendinnen te zoenen. Er moet wel méér zijn dan gewoon alleen vriendschap, anders ontwaardt het. Maar aan dat vereiste is snel voldaan, bijvoorbeeld door een speciaal moment ofzo.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 18:00
Verwijderd
Ik en een 'dinnie van me voeren onze lesbische act op als d'r lui zijn die denken dat ze een van ons kunnen krijgen, wij niet geinteresseerd zijn, maar ze toch blijven kleven. En ja, daar zit onder andere zoenen bij. Och. Zolang je allebei weet dat er geen bijbedoelingen zijn, waarom niet.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 18:40
MCD
MCD is offline
Ik heb vroeger wel eens met vriendinnen van mij gezoend om van bepaalde mannen een soort aandacht te krijgen

Ik zou het zelf niet doen.. Ik zoen vanaf nu dan ook alleen maar met mensen waar ik echt gevoelens voor heb..
Ik heb geen baat meer om zomaar te zoenen!
Zoenen met liefde is 10x beter dan alleen zoenen..
want zeg nou zelf.. als er geen gevoel achter zit.. wat is er dan lekker aan een zooitje speeksel??
Oud 29-12-2004, 18:47
Verwijderd
Citaat:
MCD schreef op 29-12-2004 @ 19:40 :
(...)

want zeg nou zelf.. als er geen gevoel achter zit.. wat is er dan lekker aan een zooitje speeksel??
Je hoeft ook niet jarig te zijn om van lekker eten te genieten.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 19:08
freud
freud is offline
Citaat:
nare man schreef op 29-12-2004 @ 19:47 :
Je hoeft ook niet jarig te zijn om van lekker eten te genieten.
Oud 29-12-2004, 20:09
Bo
Bo is offline
Kijk, je hebt lust.. en je hebt liefde..

Als je beide lust hebt, lijkt me dat er geen probleem is. Echter is het niet mijn stijl om mijn (mannelijke) vriendenkring af te werken..
Oud 29-12-2004, 22:37
Communist
Communist is offline
Citaat:
Een kennis/vriend van me is van mening dat het heel normaal om met vriendinnen (niet waar hij iets mee heeft, maar gewoon vriendinnen) te gaan zoenen bij het uitgaan. Ik snap hier dus echt niets van. Hij probeerde het laatst ook al zo'n beetje met mij, maar ik heb het geweigerd, snapte hij ook wel.

Ik snap hem niet echt, je gaat toch niet met iemand waar je vrij close mee bent zoenen, als je niet meer van diegene wil?

hmm, i dunnuw, misschien drank op ofzo, ik was laatst ook op feest en ben met iemand geweest die ik eigenlijk best goed ken, maar nu wilt die nix met me, waardoor ik me weer wat bedrogen voel ofzo, maarja, ik zou het ook niet doen, rare kerel ^^ misschien wilt ie oefenen?
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 22:41
Communist
Communist is offline
Citaat:
Lotte schreef op 28-12-2004 @ 20:06 :
Ik probeer het niet te doen maar het was laatst toch een keer gebeurd. Ik vond het wel leuk, maar niet leuk genoeg voor een relatie. Dus dat heb ik hem de volgende dag eerlijk verteld, je moet proberen er niet omheen te draaien. Mensen hebben recht op de waarheid, ook al is die hard.

Ik heb er trouwens geen spijt van, misschien omdat het mij ook al eens is gebeurd.
precies, meid zoende laatst ook met mij (ja ik heb het er vaak over ik kan het niet los laten) maar die zei gewoon niet wat ze nou dr van vond etc. ik zei, heb je spijt? *nee* mja, nvm, bleh, life sux, but hey
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 10:18
Muzzle
Muzzle is offline
Citaat:

Lijkt me duidelijk ja.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 10:23
Verwijderd
Ik heb een paar keer met een vriend van mij gezoend. We zochten wat meer bij elkaar.. Maar niet een relatie. Maar gewoon het lege gevoel zeg maar opvullen ofzo. Ik zou het nu niet meer doen, maar ik heb er zeker geen spijt van gehad. We zijn nog steeds heel erg goede vrienden.

Maar niet dat ik op feestjes met een vriend zou gaan zoenen.. En elke keer enzo. Wij hebben op zijn kamer gekust. Dat is toch wel iets anders
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 10:33
Verwijderd
Met iedereen is natuurlijk ook wel overdreven, maar een van mijn betere vriendinnen en ik hebben ook al eens gezoend voor de (dronken) lol. Zolang geen van beide partijen meer wil en er geen problemen mee hebben is er niets aan de hand. En ook met een andere vriend heb ik al eens gekust zonder dat er meer van werd verwacht. Er is aantrekkingskracht maar that's it.
En met mijn beste vriendje lig ik altijd te knuffelen en als we bij elkaar slapen, liggen we helemaal tegen elkaar aan zonder dat er bijbedoelingen zijn. Ik denk dat het is hoe je ermee om gaat.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 11:17
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Achja. Als het een gezellige avond is en je hebt wat gedronken, kan dat gebeuren. Maar als je er allbei niks van verwacht, zie ik er ook niet echt een probleem in moet ik zeggen...
Oud 30-12-2004, 11:22
EggeD
EggeD is offline
"Partijen" ..
Oud 30-12-2004, 12:03
Landslide
Landslide is offline
Ik zou niet zomaar zoenen met vrienden als er niks achterzit, gewoonweg omdat ik zoveel waarde aan mijn vrienden hecht dat ik geen zin heb om onnodig onduidelijkheid te gaan scheppen.
Als er wel iets achterzit daarentegen..
Oud 30-12-2004, 13:55
Communist
Communist is offline
zoenen met zomaar vrienden is fout, en daar ben ik volgens mij op de harde manier achter komen, niet doen mensen tenzij je heel zeker bent over wat dr is en wat dr niet is
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 13:56
Communist
Communist is offline
Citaat:
Communist schreef op 30-12-2004 @ 14:55 :
zoenen met zomaar vrienden is fout, en daar ben ik volgens mij op de harde manier achter komen
vrienden als in, vriendinnnen... ff voor de duidelijkheid
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 14:27
bracelance
bracelance is offline
zou ik niet doen
Oud 30-12-2004, 15:54
Maija
Maija is offline
Ach, ik heb het vroeger ook wel eens gehad. Veel gezeur mee gehad.
Ach, het was wel leuk,
Maarja, daarna heb ik toch maar als ik wou kussen een-niet-vriend uitgezocht, want dan weet je tenminste dat er na die kus niet veel concequenties zijn.
Oud 30-12-2004, 16:22
ilse
ilse is offline
zou het niet doen. en ik denk ook dat ik dan alleen maar in de war zou raken...
Reageren

Regels voor berichten