Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2005, 20:05
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ook dat nog, de 500e post. Maarja, nog niet helemaal onzichtbaar dus.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Advertentie
Oud 14-06-2005, 20:09
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Voor mij ben je niet onzichtbaar hoor *knuff*
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 14-06-2005, 20:14
Verwijderd
Goed.
"het ging niet werken vanaaf" want meneer "moest naar vrienden" hoewel hij al in de buurt was.
Heb 'm veel plezier gewenst.
Eikel.
Oud 14-06-2005, 21:03
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ik heb mijn leven terug..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 14-06-2005, 21:06
Meninna
Avatar van Meninna
Meninna is offline
Ben nu al aan t freaken voor morgen
Misselijk van al die zure matten die ik net in een half uur naar binnen hebt gewerkt, hoezo gefrustreerd
__________________
This is your life, are you who you want to be?
Oud 14-06-2005, 21:09
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Mijn werkgever is tof. Ik laat weten dat ik een heel belangrijk tentamen heb waar ik me veel zorgen om maak. Dus voor volgende week ben ik 9 uur ingeroosterd, voor de week daarop 4 uur (très weinig dus).

En nu heb ik het weer druk. Gelukkig kan lezen heel goed in bad. ^^
__________________
I like my new bunny suit
Oud 14-06-2005, 22:02
Verwijderd
Ik ben het even helemaal kwijt. En ik ben ontzettend verdrietig. Het gaat goed zolang ik bezig ben, maar zodra ik ook meer twee tellen niets aan mijn hoofd heb gaat het verkeerd. Ik snap het niet. Dit had tijden geleden al moeten gebeuren, niet nu. Ik snap het niet. Ik ben echt verdrietig.

Had hertentamen vanmiddag. Het ging wel denk ik. Hoewel ik absoluut niet weet waar die brief over ging, het alleen maar klakkeloos aangenomen heb. Het zal wel. Het kan me niet zoveel meer schelen. Ik ben school zat. Heb me eerst uit de naad gewerkt voor die tentamens krijgen we alsnog een toetsweek.

En ik heb afgesproken om met een vriendin, ik geloof wel dat ik haar zo kan noemen, uit te gaan, over een paar weekenden. Terwijl ik nooit uitga. Hoewel ik dit wel leuk vind, denk ik.

Ik geloof dat ik er goed doorheen zit met alles. En ik wil er niet over praten. Ik wil alleen even vreselijk huilen en getroost worden. Ik kan niet...

Het is net alsof ik mezelf verloren ben.
Het is net of ik de diepste dalen ken.
Had ik kunnen weten dat het leven zonder jou me breken zou.

Ik moet opnieuw beginnen maar zover ben ik nog niet
Oud 14-06-2005, 22:04
Verwijderd
Ik zit er echt helemaal doorheen...
Ik heb er geen zin meer in, in niks...
Ik zie in hoe alles ervoor staat en hoe kut het allemaal is.
Ik val en ik lijk eeuwig te vallen.
Het is niet goed wat ik doe, ik stop teveel weg, maarja, dan loopt de emmer weer over en komt het er allemaal weer uit.
Vandaag wat op school, kon het nog een beetje inhouden, maarja.
Ik wil hier gewoon weg.
Ik krijg af en toe te rare ideeën, waarvan ik wel weet dat ik het niet moet doen, maar het lijkt zo'n makkelijke uitweg...
Ik ben iedereen alleen maar tot last...
Dat intakegespek heeft het eigenlijk alleen maar erger gemaakt, er komt steeds weer meer boven enzo.
En nu duurt het nog anderhalve maand ofzo, tot ik een adviesgesprek krijg en daarna krijg ik dan een therapeut...
Tja, tegen die tijd kan ik al helemaal zijn doorgedraaid...
Ik weet het echt allemaal niet meer en het verdriet doet zo'n pijn
Oud 14-06-2005, 22:54
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik vraag me echt af waar de weg me heen leidt. Ik heb geen flauw idee, en de werkelijkheid lijkt soms zo onwerkelijk dat het compleet langs me heen gaat. Ik zie niets in de goede proporties.
Oud 14-06-2005, 23:50
Verwijderd
godver wat ben ik moe.
Oud 15-06-2005, 01:46
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 14-06-2005 @ 21:09 :
Voor mij ben je niet onzichtbaar hoor *knuff*
*terugknuft*

Dank je, want begon het bijna echt te geloven.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 15-06-2005, 07:07
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 15-06-2005 @ 02:46 :
*terugknuft*

Dank je, want begon het bijna echt te geloven.
Vind je het gek meis? Als je om 2.46 nog steeds achter de computer zit ga je zelfs geloven dat Sinterklaas nog bestaat.. Je bent wel lief hoor..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 15-06-2005, 07:20
farai
Avatar van farai
farai is offline
Citaat:
Meninna schreef op 14-06-2005 @ 22:06 :
Ben nu al aan t freaken voor morgen
Misselijk van al die zure matten die ik net in een half uur naar binnen hebt gewerkt, hoezo gefrustreerd
ik had ook 'ns een x zin in die dingen en toen ging er zoveel eten dat mn maag tegenpruttelde. dat nooit meer, echt niet. maar ze zijn zooooooo verslavend he?

OT: Vandaag gesprekje ivm begeleid werken. Zal wel meevallen denk ik. Ik weet niet eens meer om hoe laat die meneer nu eigk kwam. Och laat het maar allemaal gebeuren, als ik me blijf voelen zoals ik mij nu voel kan ik écht wel heel veel aan.

Kan me allemaal ni veel meer schelen. Het enige wa ik écht wil is van de daken schreeuwen dak mij superhappy voel.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 15-06-2005, 07:29
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ben zó zenuwachtig voor vandaag. Die proefwerken kunnen me echt niets schelen, maar vandaag ga ik voor het eerst sinds een jaar met driekwartmouwen aan naar school.. Ik ben zó bang dat ik vervelende reacties krijg waar ik niet tegen kan, maar ik weet ook wel dat een paar vrienden heel tof zullen reageren.. Ik ben bang, echt bang.. Maar ik ben er wel klaar voor nu, de wonden zijn geheelt maar de littekens blijven bestaan, ze horen nu bij mij.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 15-06-2005, 08:09
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
En wéér een droom gehad Wanneer houdt het nou eens op? Wanneer zet ik hem uit mn hoofd?
Oud 15-06-2005, 08:59
Verwijderd
Gewoon geen zin, ach ik ga het derde uur gewoon niet, dan ben ik er het 4e uur tenminste wel
Oud 15-06-2005, 09:53
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Het weer hier is een weerspeigeling van hoe ik me voel
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 15-06-2005, 09:54
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Vannacht zo fijn gedroomd.. Ik kwam in de lift van het ziekenhuis (geen idee waarom daar) een heel knappe meid tegen. Na wat gepraat te hebben begonnen we zomaar te zoenen. Toen waren we opeens op mijn kamer en gingen daar verder met waar we in de lift mee begonnen waren.

Waarom overkomt zoiets me nou 'ns nooit irl?
Ads door Google
Oud 15-06-2005, 10:03
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Zo lekker uitgeslapen , vandaag lekker rustig dagje, alleen ff naar utrecht om de hond uit te laten, en dan weer lekker naar huis. Vanmiddag misschien weer in de zon in slaap vallen ofzo ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 15-06-2005, 10:07
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 15-06-2005 @ 08:07 :
Vind je het gek meis? Als je om 2.46 nog steeds achter de computer zit ga je zelfs geloven dat Sinterklaas nog bestaat.. Je bent wel lief hoor..
Mja, datn is wel waar. Maar ik had dat gevoel al een paar dagen. Wel minder dus.

Ik hoop dat school een beetje mee zal vallen voor je. Qua proefwerken en qua reacties van mensen over je armen. Maar meis, als mensen echt rot erover gaan doen laat je dan niet klein krijgen. Dat zijn ze niet waard, want ze horen verder te kijken dan alleen je buitenkant. (die trouwens ook heel mooi is. Je hebt een mooi figuur en heel lief koppie.)

Liefs,

L.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 15-06-2005, 10:25
Mariekje*
Mariekje* is offline
Als die tiefus buikpijn nou maar eens wegging..
Ik heb er al ruim 3 dagen last van, en het wordt maar erger en erger, blegh.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 15-06-2005, 10:33
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Ik ben moe

En hoe verzinnen ze het, multiple choice-tentamens op een universiteit...
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 15-06-2005, 10:57
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
M@rco schreef op 15-06-2005 @ 11:33 :
Ik ben moe

En hoe verzinnen ze het, multiple choice-tentamens op een universiteit...
Dat is toch heel normaal? Het vervelende is alleen dat je nu 2/3 goed moet hebben voor een voldoende ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 15-06-2005, 11:46
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 15-06-2005 @ 11:07 :
Mja, datn is wel waar. Maar ik had dat gevoel al een paar dagen. Wel minder dus.

Ik hoop dat school een beetje mee zal vallen voor je. Qua proefwerken en qua reacties van mensen over je armen. Maar meis, als mensen echt rot erover gaan doen laat je dan niet klein krijgen. Dat zijn ze niet waard, want ze horen verder te kijken dan alleen je buitenkant. (die trouwens ook heel mooi is. Je hebt een mooi figuur en heel lief koppie.)

Liefs,

L.
Thnx, lief van je! Het ging echt heel erg goed vandaag! Ik kwam in de bus al iemand tegen die heel positief reageerde en m'n vriendinnen waren helemaal blij voor me enz en waren heel trots. Verder heb ik geen vervelende opmerkingen gekregen of zo, alleen een opmerking van een leraar. Hij vroeg wat het was en toen ik zei: 'niets' sloot hij daar al vrede mee.

M'n toetsen daarintegen gingen echt heel, heel, heel erg slecht! Duits ging slecht maar scheikunde ging echt zwaar verneukt. Ach ja, eigen schuld, had ik maar moeten leren.. Vanaf nu gaat het een stuk makkelijker, twee leestoetsen en nog twee niet zo heel erg moeilijke leertoetsen. Heb trouwens echt prachtige cijfers teruggekregen!! Een 10 voor mijn muziekwerkstuk, een 8 voor m'n PO voor Ak-Ec en allemaal goede cijfers voor frans! En voor het eerst geniet ik van warm weer..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 15-06-2005, 11:47
George
Avatar van George
George is offline
ik mis je ik mis je ik mis je.
__________________
I am Jack's wasted life.
Advertentie
Oud 15-06-2005, 11:49
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
En wie moest er vannacht weer tot halfvier met meneer belslet aan de telefoon hangen? ^^ Ja hoor, die zelfde muts die vandaag een practicum van drieëneenhalf uur wakker uit moest zitten. Maar geen spijt van. Ben nu wel moe, maar 's nachts heb ik tenminste tijd om te bellen. En ik kon er heel wat in kwijt. Toch wel fijn eigenlijk.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 15-06-2005, 11:59
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik dacht altijd goed te weten,
wat ik wilde waar ik stond.
Maar als ik naar beneden kijk,
zie ik nergens vaste grond.

Dus ik zweef in loze ruimte,
ik weet zelf niet waar ik ben.
Maar hou me stevig vast aan wat ik geloof,
en aan wat ik ken.

Elk einde staat nog open,
zolang ik blijf bij mijn begin.
En ik niet teveel vooruit kijk,
tegen beter weten in.

Om te zien of daar de reden ligt,
van wat ik vind of wat ik vond.
Tot die tijd blijf ik hier stevig staan,
op wat lijkt op vaste grond.


En zo waar
Oud 15-06-2005, 12:00
light fighter
light fighter is offline
Anders bel een afspraak een uur van te voren af ...

kutzooi....

groningen word defenitief afgesloten ten zij ik tact ga krijgen maar dat zal vast niet zo zijn... Nee lekker is dat...
en deze keer wil ik wat doen maar kan ik niks doen en krijg ik als nog gezeik

*cry* het gaat weer fout *cry*
Oud 15-06-2005, 12:30
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
M@rco schreef op 15-06-2005 @ 11:33 :
Ik ben moe

En hoe verzinnen ze het, multiple choice-tentamens op een universiteit...
Doen ze bij ons ook alleen trekken ze dan punten af bij een fout antwoord.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 15-06-2005, 13:19
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Gdvr de gdvr.. Die stomme ouders van mij! Ik zou de 2e een familie/evaluatiegesprek hebben bij Altrecht, maar de ezinstherapeut kan dan niet dus mailde mijn psych me net, of we het een week kunnen doorschuiven. Maar uiteraard is mijn pa dan niet in nederland en moet het dus nog een week verder, dus de 16e van augustus pas! Dus door die stinkvader van mij word mijn therapie weer een stuk later beeindigd.. Gdvr de gdvr..

*maar we blijven positief* (A)
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 15-06-2005, 13:24
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Vanavond gala.

Hm... Moet wel leuk worden, denk ik
Beetje jammer dat ik nu net hooikoorts heb alleen En verbrand ben
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 15-06-2005, 13:43
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Ik ben geen autist. Ik ben alles behalve iets in het autistisch spectrum en ik heb al helemaal geen Asperger. Eindelijk een psyg die het met me eens is.
En hij is cool!

En ik heb gewoon een keertje zin in school.
Oud 15-06-2005, 14:59
Isiyanka
Avatar van Isiyanka
Isiyanka is offline
Jakkes, ik zit een beetje op een dood punt.
En ik heb zo'n bloedhekel aan mensen bellen
__________________
Reina de la Calle
Oud 15-06-2005, 15:07
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Was wel mooi. Ben leerling van het jaar geworden. Ik heb de hoogste cijfers gehaalt op me examen+eindrapport. EN zelf het oude record verbroken.
Natuurlijk ben ik wel blij daarvoor.

Me vriendinnen hebben ook een goed rapport. Dara was ik ook blij voor uiteraad

Helaas sommige zijn gezakt. Van mensen waar je het niet zou verwachten.1 jongen in onze klas is gezakt.

De congierge is aardig. Hij had mij en nog een paar meisjes uitgenodigd. Hij gaat een feestje geven en daar ben ik voor uitgenodigd Jammer dat me vriendinnen zelf niet zijn uitgenodigd.

Wel leuke dag. dus
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 15-06-2005, 15:43
indelebile
indelebile is offline
soms schrik ik zo van mezelf.
Oud 15-06-2005, 16:17
Verwijderd
Waarom durf ik nou niet gewoon daarheen te gaan en het te vragen?
Ads door Google
Oud 15-06-2005, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Skilly schreef op 15-06-2005 @ 16:07 :
Was wel mooi. Ben leerling van het jaar geworden. Ik heb de hoogste cijfers gehaalt op me examen+eindrapport. EN zelf het oude record verbroken.
Natuurlijk ben ik wel blij daarvoor.

Me vriendinnen hebben ook een goed rapport. Dara was ik ook blij voor uiteraad

Helaas sommige zijn gezakt. Van mensen waar je het niet zou verwachten.1 jongen in onze klas is gezakt.

De congierge is aardig. Hij had mij en nog een paar meisjes uitgenodigd. Hij gaat een feestje geven en daar ben ik voor uitgenodigd Jammer dat me vriendinnen zelf niet zijn uitgenodigd.

Wel leuke dag. dus
WoW goed man! Leerling van het jaar is niet niets . Ik hoop da tik het ook word, of tenminste als ik examen doe
Oud 15-06-2005, 16:42
Verwijderd
ik had vandaag de laatste lesdag. althans,dat we ingeroosterd les hadden. eigenlijk best raar. ik zie mezelf hier nog binnenkomentussen alemaal vreemde mensen. en nu is het open avond enzit ik voorlopig nog op school. ik voel me stom, en ik heb geen zin om uit te leggen waarom. iedereen zit te eten, maar ik ga niet. want ik ben alleen en wil niet bij andere grotendeels onbekende mensen aanschuiven. daar doe ik niet aan. ik ga dus leren en spammen hier. echt wel stom van mezelf. ik snap het ook niet. nou ja. volgende week tentamens,hard werken. donderdag is J jarig en ik weet al een leuk kado. moet het alleen nog kopen. verder word ik weer gegrepen door een gevoel dat ik niet plaatsen kan. ik weet niet of het verdriet,sentiment,of een of ander negatief gevoel is. en dat suckt. want dan kan ik het ook niet oplossen.

pfffffffffffffen ik zit nog op school tot half 10 vanavond...alleen..
Oud 15-06-2005, 16:46
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Bijna 19 en dan lijkt ze nog tien keer minder volwassen dan ik. Niet dat ik mezelf zo graag boven anderen zou stellen, maar ik heb 3 keer iets proberen uit te leggen en heb echt het gevoel dat ik tegen de muur heb staan praten. *zucht*

Naja, medicijnen gehaald, morgen officieel geslaagd en mag dan eindelijk die vlag buiten hangen (mijn moeder is nogal bijgelovig dus mocht hem niet eerder buiten hangen), en ga proberen er toch nog een beetje aardige avond van te maken. Alleen eten, , nee geen zin in. Ook al hebben mensen me door.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 15-06-2005, 17:00
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
vechtend om een vriendschap te versterken verlies ik de andere
en de vrienschap waar ik voor vecht is ook verloren energie...

hier is ze dan...na 4 jaar WEER vriendloos
toppie
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 15-06-2005, 17:48
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 15-06-2005 @ 14:43 :
Ik ben geen autist. Ik ben alles behalve iets in het autistisch spectrum en ik heb al helemaal geen Asperger. Eindelijk een psyg die het met me eens is.
En hij is cool!

uhh nee, ik vond jou inderdaad nooit autistisch overkomen, maja, zo goed ken ik je dan ook niet
maar wel beterz

ehm, lucht mn hart he??
ff zien.
morgen eindgesprek stage, hopelijk gehaald
en verder heb ik vandaag niks te klagen ofzo.
gaat wel oké weer... niet super, wel oké
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 15-06-2005, 18:03
duff-mckagan
Avatar van duff-mckagan
duff-mckagan is offline
nouw waar zal ik beginnen met men hart luchten mmm ik heb vette ruzie met een jongen rene ik had hem vandaag bijna neergestoke als ik me nie in had gehouden
__________________
"De atheïst is niet arrogant. Hij denkt alleen beter na."-- Herman Philipse--
Oud 15-06-2005, 18:37
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Ik heb nu echt een goede manier gevonden om me niet verdrietig te voelen: gewoon van s' middags als ik thuis kom, tot 's nachts leren voor mijn toetsen. Dan ga ik tenminste niet zoveel nadenken, en ik ben straks heel trots op al mijn hoge cijfers. Maar vrijdag is het vakantie en dan heb ik te veel tijd om na te denken
__________________
Don't worry, be happy!
Oud 15-06-2005, 18:41
Verwijderd
Fijn.
Zouden met 5 vriendinnen op vakantie gaan.
Maar R kon in een periode niet, dus gingen we dan niet. Andere periode kon L niet, dus gingen we ook niet.
Maar nu gaan ze dus gewoon zonder mij als ik op vakantie ben. Fijn. Echt fijn.

Edit: de stoere jongen durft z'n zwakke kant tegenover me te tonen. Fijn, voelt alsof ik toch nog vrienden heb ergens.

Laatst gewijzigd op 15-06-2005 om 19:17.
Oud 15-06-2005, 19:24
tjsa...ikke
Avatar van tjsa...ikke
tjsa...ikke is offline
aaargh ik wor echt gek van emzelf.. ik heb een kei lieve en schattige vriend alleen ik ben al kei lang aan ut twijfelen of ik mss bi/lesbi ben. En nu ben ik denk ik verliefd aan ut worren op zo'n meisje. Best lullig om ut dan aan te laten.. maar ja, als ik het uit maak en dan vertel waarom dan weet binnen no time iedereen het. En daar zit ik ook niet zo op te wachten. AAARGH irritant!!!!!
__________________
denk vrolijk :) altijd fijn :)
Oud 15-06-2005, 19:52
Verwijderd
Oeh.. mn vriendje maakte het uit vanochtend, maar eigenlijk kan ik niet super boos op m zijn. Het is beter zo. Hopelijk is de vriendschap die we eerst hadden niet verknalt door deze kortstondige relatie.

Mn opa mag morgen naar het verpleegtehuis in Houten. Eindelijk weer terug in zijn eigen woonplaats. Super fijn voor mn oma, die kan hem zo vaak opzoeken als ze wil. En ik heb hem op de afdeling waar ik werkD.
Oud 15-06-2005, 20:07
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Isiyanka schreef op 15-06-2005 @ 15:59 :
En ik heb zo'n bloedhekel aan mensen bellen
Gek, dat heb ik nou ook. Zelfs mensen waar ik al jaren mee bevriend ben. Gek eigenlijk.

Nou, gister vroeg 'ze' of ik mee ging naar de stad vanmiddag. Zaterdag is er een examen/verjaardags-feest van een vriendin van ons. Konden we samen kijken of we een leuk cadeautje konden vinden. Tja, ik kan niks weigeren, dus ik ben meegegaan. Ik heb een cadeautje gevonden, dankzij haar, maar... ik krijg d'r weer niet uit m'n hoofd. Wat ik ook doe, waar ik ook ga, waar ik ook mee bezig ben... Ik word moe van mezelf.
Oud 15-06-2005, 20:16
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Grrrrr, springen zomaar de stoppen als ik een lamp aan wil doen!
Oud 15-06-2005, 20:31
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Would you be content to see me crying
After all those little games you put me through?
After all I've done for you you're lying
Wouldn't it be nice to tell the truth?
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 15-06-2005, 20:36
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Cool, toch nog iets positiefs vandaag

Ik hoorde als maar niets van mijn vriendin en maakte me toch wel zorgen dus ik heb haar bestookt met smsjes Ze had al weken niet in haar mail gekeken maar ze heeft een lange mail teruggestuurd en ik ben in de vakantie van harte welkom met mijn vriend omdat we een nacht nergens konden slapen omdat we een fout gemaakt hebben met de campings

Dat mailtje kwam zo hartelijk over, dat was zo lief
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59.