Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Persoonlijk lijkt SJD mij ook leuker dan HBO-R |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ook valt de afstand best wel mee (en waarom zou je vaak weg willen uit Groningen, want je mist er niks).
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
nijmegen woont een oom van me, dat bevalt hem prima, top stadt doet meer aan als een groot dorp! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En het is natuurlijk waar je voor kiest, ik weet niet of het veel meerwaarde had gehad als ik studeerde in een stad met een groter centrum met meer studenten, met meer kroegen. Ik bedoel ik heb het hier naar mijn zin, als ik met de juiste mensen uit ben, dan is het toch wel gezellig, en daar heb je dan echt niet meer voor nodig. En dat Utrecht centrale ligt is wel waar, maar wat maakt dat nou uit. Je komt overal toch wel mensen tegen uit heel Nederland. Als je net in Utrecht mensen tegenkomt die allemaal uit brabant komen, ga je net zo goed met brabanders om. Natuurlijk in Nijmegen vind je dan wel weer erg veel brabanders en limburgers. En vele van hen kijken je dan wel echt raar aan als ik zeg dat ik uit de randstad kom, dat is dan wel een beetje jammer altijd. Verder heb ik geen ervaring met studies. Mocht je er ooit nog eens aan denken om hbo-v te gaan doen, dan kan ik je wel advies geven ![]() Verder had ik denk ik niet weer voor Nijmegen gekozen, maar als ik zou moeten kiezen tussen Nijmegen en Utrecht dan zou het toch wel Nijmegen worden. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Last-minute wisselen van opleiding èn stad meneer12 | 4 | 15-07-2013 11:28 | |
Liefde & Relatie |
Mijn verhaal Undertow | 21 | 10-05-2011 15:39 | |
Studeren |
IDM informatiedienstverlening en -management kjmollema | 0 | 23-02-2009 22:47 | |
Studeren |
Studeren in tilburg Debb. | 17 | 16-01-2008 15:26 | |
Algemene schoolzaken |
indroductie dag AnneCath | 10 | 22-04-2003 16:19 | |
De Kantine |
Schep hier op over jouw stad! Rabbi Daniel | 8 | 26-09-2002 21:38 |