Advertentie | |
|
![]() |
|
Agree...maar waarom je dat dan uitgebreid loopt te vertellen...komt meer arrogant dan zelfverzekerd over...Ik heb ook best mooi haar, maar tis niet nodig om dat erbij te zetten?
en mensne zonder zelfvertrouwen zijn niet perse zeilig?
||
![]() |
Citaat:
|
Ik volg geen mode haar trends ofzo, ook nooit over nagedacht eigenlijk
En mijn haar is kut en het zit nooit. En als ik boos ben dat het niet zit knip ik er weer wat af, en dan heb ik daar de volgende dag weer spijt van omdat het scheef is. M'n haar is nu iets over mn schouders, en ik heb het meestal een beetje 'woezie-woezie' zitten, maar nooit los eigenlijk want dat staat niet echt. Nou ja klingt niet erg postief, het zit soms ook wel goed/leuk eigenlijk ![]() |
![]() |
|
Ik heb echt een hele lange tijd m'n haar tot in m'n middel gehad, ongeveer een maand geleden was ik het helemaal zat en nu hangt het ongeveer 4/5 cm over m'n schouders. Donkerbruin met een beetje kastanje gloed, hier en daar een slag, golf, krul net hoe je het noemen wilt. Momenteel zit er rose/red in alleen dat was heel bordeaxrood geworden, wel mooi opzich maar dat is er nou weer bijna helemaal uit. Ach, ik ben wel tevreden met m'n haar
![]()
|
Neuh totaal niet modieus ;-)
Heb eh..goh tsjah nu tot m'n oorjtes ongeveer.. heel erg ongelijk geknipt (mjah tuurlijk niet scheef ofzo..maar heel veel verschilende lengtes zegmaar) ..punterig.. absoluut geen rand.. blondachtig..soms beetje rossig ofzo..maar dat vershilt ook per dag (vraag me neit waarom) En doe dr altijd veel te veel ..mjah..veel iig..murrays in..beetje in punten gedrukt ofzo..zit eh..warrig/spikey whatever ..vinnet zelf eigenlijk wel aardig zitten .. spikes/kort haar staat me niet en zo'n standaard scheidingkapseltje ging me ook vervelen ;-) ..ben wel tevreden nu..(das ook ongeveer voor het eerst) ...alleen zo'n fukkin tijd bezig om het beetje "goed" te krijgen sochtends..
|
volgens mij is het ontzettend hip om een zijscheiding te hebben met een zijstaart en dan liefst een grote nepbloem in je haar...
maargoed, ik heb donkerrood (geverfd) haar, meestal gewoon in een getoupeerde staart of twee staartjes ofzo, tis tot mn schouders, moet weer is geknipt worden
|
ik heb lang haar tot aan m'n achterste
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
kloot ook maar wat an...
heb me haar om de 2/3 maanden weer anders. heb nu het bovenop rood laten verven. had hiervoor m'n haar rechtop en dan een cm. of 3 of 4, super veel wax erin en alle kanten op beuQen, ongeveer zelfde ahar als poppetje van me avatar. ga hierna m'n haar weer is millimeteren en een of andere print erop gooien (denk nu zebraprint) en achterin dan letters geschoren.
|
Ik heb nu sinds de examentijd een haarband in en t staat best leuk moet ik zeggen!! Werd een beetje gek van al die haren in mijn gezicht
ik heb niet echt meer een model in mijn haar, maar t is dik glanzend en het valt woppa naar beneden
|
![]() |
al zeker een half jaar nix aan gedaan, dus echt model is er niet meer. tiz nu bijna tot aan me schouders en dur mot nog wat bij maar t schiet niet o p
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
heb het nu al een jaar of drie in hetzelfde model maar met verschillende kleurtjes.. heb donkerbruin golvend haar, tot aan mn schouders ongeveer, met de voorste plukken tot aan mn kaak, wat altijd alle kanten op staat. heb het soms in twee staartjes of in een knotachtig iets, met altijd die voorste plukken los.
hoe ontzettend boeiend.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
On the wealth of saais #561 Swlabr | 500 | 29-03-2009 21:04 | |
Lifestyle |
Algemene "haar/kapsel" topic deel nogwat. Wuotan | 499 | 28-10-2005 00:15 | |
De Kantine |
Ja ok, maar wat staat er nou eigenlijk onder jouw CTRL-V? idontcare | 500 | 20-10-2005 13:56 | |
Lifestyle |
Wat gaan we zien deze zomer? Pall | 63 | 07-04-2004 20:43 | |
Lifestyle |
nieuw kapsel Poesket | 35 | 22-10-2003 17:03 | |
Lifestyle |
feestkapsels piepkuiken | 30 | 08-01-2003 15:30 |