Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
pakket zit .... Ik zie dat je e-mail adres niet available is ![]() ![]() (er, niet op die manier ![]() Mijn e-adres (hoef je niet op info te kijken) gatara21@hotmail.com Gatara
|
![]() |
boh meid ik heb nog nooit zo'n mooi en eerlijk topic gelezen, ik heb gelukkig voor jou hierbij verder niks in te brengen maar ik wens je veel sterkte. Bedankt voor je oprechtheid.
The name is Oen, en ik beneid je. -X- en een big hug
|
Ik ben dus 1 keer all the way gegaan. Dat heb ik hem inderdaad verteld. Hij dacht dat ik niet meer van hem hield en wilde niet meer met mij spreken. Maar toch hing hij de telefoon niet op toen ik hem belde. Toch las hij de e-mails over en over die ik hem schreef. En na een ruime week - net voordat hij het leger in moest - heb ik hem nog een keer gebeld. Gewoon. Om hem succes te wensen. Ik dacht dat hij het niet meer zag zitten, hoewel hij wel eerder toegaf dat hij nog steeds van hem hield.
We hebben het toen uitgepraat en hij zei dat ik niet zo hard moest zijn voor mezelf en dat hij het inderdaad moeilijk heeft gehad, maar dat hij - denkt hij - het wel begrijpt. Hoe de toekomst verder zal lopen - zei hij - zal blijken. Er is een heel jaar (dienstplicht) om daar over na te denken en af te wachten. Ik was ontzettend blij met zijn reactie, omdat ik eerder dacht dat ik het echt verknald had. Heb meer dan een week nauwelijks gegeten en ben dan ook 2 kilo afgevallen (ik ben vrij mager, dus dat valt ook nog eens op). Kon nauwelijks slapen en huilde iedere dag. Ik heb hem pijn gedaan en ik heb er enorme spijt van gehad. Ik heb ook een posting wat dit betreft in "sexualiteit" geschreven en daar reacties op gekregen die mij ook niet veel moed gaven, maar wel mijn actie relativeerden (achteraf: dankjewel hiervoor). Nu echter... ik KAN niet all the way gaan, maar ik weet dat flikvlooien (is vlooien nu met een v of een f in dit woord?) ook vreemd gaan is en TOCH doe ik het. Pure surrogaat..... Misschien dat mijn vriend het (nog steeds) begrijpt, maar nu ik dus al eerder zo'n geschiedenis achter de rug heb.... ik denk dat hij dit niet zal accepteren. En terecht, wellicht. Maar.... ik heb nu al 3 weken niets van hem gehoord.. Gewoon omdat hij niets van hem kan laten horen (leger) ![]() En dat knaagt... En ik ben pas 21 (bijna 22)... en hij is bijna 28... we schelen dus ongeveer 6 jaar... Ik vraag me vaak af hoe hij was toen hij 22 was.... maar dat praat natuurlijk niks goed... Mijn hormonen vloeien dan weliswaar door mijn lichaam alsof ik een jongen ben van 18 die continue met een erectie rondloopt (quote van iemand die ik ken ![]() Het stomme is dat ik weet dat ik ze (de hormonen) wel onder controle kan houden als ik niet verliefd ben... maar nu dus niet. Ik denk dus echt continue aan mijn vriend en heb ook zijn beeld voor me als ik met een ander ben (daarom ook meestal mijn ogen gesloten). Ik walg van mezelf om deze reden, maar aan de andere kant kan ik het me ook weer niet kwalijk nemen. Een soort van zelfmedelijden misschien, maar.... ach,.. ik weet het gewoon niet. Gatara
||
Citaat:
Ja, doei.. als je niks zinnigs hebt te melden dan laat het maar Gatara
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |