Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-05-2002, 06:43
Not for Sale
Not for Sale is offline
Lang geleden dat ik een non-PS iets liet zien maar mensen ik doe het wel Kep geen scanner

Maar eh.. Jullie zouden me dolgelukkig maken als jullie kunnen zien wie het voor moet stellen

Oud 25-05-2002, 06:47
Not for Sale
Not for Sale is offline
ik bedenk me net dat het waarschijnlijk de allereerste keer is dat ik iets figuratiefs post op K&L

Anyway, hier is de met PS ingekleurde versie, en dat is óók al de eerste keer dat ik zoiets doe dus wees aub mild met uw kritiek

het origineel komt nog maar pas nadat er geraden is

Jeroen
Oud 25-05-2002, 08:12
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
is t die elf, Legolas ossow.. uit Lord of the Rings..

hij lijkt wel, maar kvin op sommige plekken de verhoudingen niet echt kloppen..
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 08:22
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
wallflower schreef:
is t die elf, Legolas ossow.. uit Lord of the Rings..

hij lijkt wel, maar kvin op sommige plekken de verhoudingen niet echt kloppen..
*joepie hoi ja* Tis Legolas. Missie geslaagd.
Hij is idd een beetje te bol, te dikkig uitgevallen. Kijk maar naar het origineel hij heeft een best wel ingevallen gezicht.
wat denk je trouwens, is ie af? Of moet ie nog bijgewerkt en/of ee achtergrond?

Oud 25-05-2002, 11:00
GeritoDM
GeritoDM is offline
Hijs wel cool Alleen dr kloppen idd een aantal dingen niet:

Het achterhoofd is te lang/puntig. Een hoofd bestaat uit een bol met een halve ei als kaak ed dr onder. De bovenkant is helemaal bol (zelfs bij elven ).

Het haar aan de voorkant is te plat. Het haar ligt altijd op je hoofd, ipv in je hoofdhuid zeg maar. Het snijdt er hier zelfs in lijkt wel. Je kan het beste haar goed tekenen, door eerst de schedel te tekenen en dan het haar een stukje drboven eroverheen.

De ogen zijn te groot. (Alles is te... lijkt wel ) Als je naar de foto kijkt zie je dat Legolas nogal ingevallen en kleine ogen heeft. Zijn pupil is al helemaal klein vergeleken met de jouwe. Er mist ook een hoop schaduw rondom de ogen.

Ennuh... het oor klopt niet helemaal. Als je naar de foto kijkt, zie je dat zn oor op dezelfde hoogte als zn ogen zit (net als bij alle mensen) maar bij jou steekt ie dr ruim boven uit.

Mja verder is alles wat egaal en leeg, misschien moet je wat meer schaduw gebruiken, zodat alles wat meer invulling krijgt.

Ik hoop dat je hier wat mee kan Je kan best zien dat ut Legolas is, das wel leuk. En je moet niet denken dat ik em niet mooi vind omdat ik zoveel kritiek heb, want dat heeft er niet heel erg veel mee te maken.
Oud 25-05-2002, 11:04
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
het is duidelijk dat het legolas is hoor mooi!
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 14:33
ssjpan
ssjpan is offline
hij lijkt wel, want ik zag meteen wie het was
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 14:38
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Gerito_Di_Mare schreef:
....Uitgebreide kritiek ...

Ik hoop dat je hier wat mee kan Je kan best zien dat ut Legolas is, das wel leuk. En je moet niet denken dat ik em niet mooi vind omdat ik zoveel kritiek heb, want dat heeft er niet heel erg veel mee te maken.
Ok, , ik weet dat je dat altijd doet en ik kan het wel waarderen .

Je hebt beslist gelijk over zijn achterhoofd. Zijn haar, hmm, ik heb het idee dat dat voor het grootste deel goed is, alleen dat stukje linksbovenin (zie plaatje) is naar mijn gevoel raar

Ik vond dat een elf een scherpe, heldere blik moest hebben en toen had ie ineens veel te grote ogen
Er mist een hoop schaduw rond zijn ogen? Veel mensen zeiden 'oei wat heeft ie een hoop donker om zijn ogen.. Of bedoel je zeg maar onder zijn ogen?
Het oor, je hebt vast gelijk, ik vind het niet zo lelijk, de nek is veel erger

Maar ik zal nog eens over je kritiek nadenken, ik wil weer wat vaker realistisch gaan tekenen. Thanks anyway

Jeroen
Oud 25-05-2002, 19:16
Arwyn
Arwyn is offline
Je kunt wel duidelijk zien dat ut Leg is hoor (behalve de mensen die LotR nooit gezien hebben natuurlijk...)
Maaruh... ff een vraagje... hoe zet je dat plaatje zo op de site???
Ik heb nl ook een tekening van Leg gemaakt en vraag me af wat jullie er van vinden, maar ik weet niet hoe ik um hierop moet zetten...
Oud 25-05-2002, 21:44
GeritoDM
GeritoDM is offline
Citaat:
Arwyn schreef:
Je kunt wel duidelijk zien dat ut Leg is hoor (behalve de mensen die LotR nooit gezien hebben natuurlijk...)
Maaruh... ff een vraagje... hoe zet je dat plaatje zo op de site???
Ik heb nl ook een tekening van Leg gemaakt en vraag me af wat jullie er van vinden, maar ik weet niet hoe ik um hierop moet zetten...
Je moet dat plaatje eerst scannen en dan opslaan als een .jpg bestand (niet te groot... astie een breedte van 500 heeft pastie precies hier zonder dat je heoft te scrollen). Dan ga je naar http://www.endoria.net/upload en druk op je bladeren en je selecteert je tekening. Dan klik je op Bestand uploaden oid en dan verschijnt er na een tijdje links een link, die moet je kopieren. Vervolgens druk je hier op de IMG-knop en zet je in het verschijnende venstertje de link van plaatje. Da wassut. (btje uitgebreid geloof ik, maar ik ben niet zow goed in iets beknopt zeggen )
Oud 26-05-2002, 12:08
Arwyn
Arwyn is offline
Citaat:
Gerito_Di_Mare schreef:

Je moet dat plaatje eerst scannen en dan opslaan als een .jpg bestand (niet te groot... astie een breedte van 500 heeft pastie precies hier zonder dat je heoft te scrollen). Dan ga je naar http://www.endoria.net/upload en druk op je bladeren en je selecteert je tekening. Dan klik je op Bestand uploaden oid en dan verschijnt er na een tijdje links een link, die moet je kopieren. Vervolgens druk je hier op de IMG-knop en zet je in het verschijnende venstertje de link van plaatje. Da wassut. (btje uitgebreid geloof ik, maar ik ben niet zow goed in iets beknopt zeggen )
Thanx, ik zal ut gelijk ff proberen.
Oud 26-05-2002, 12:11
Arwyn
Arwyn is offline

Nou, dit is dus mijn tekening van Legolas.
De linkerkant is nogal mislukt, maar verder is-ie toch wel een beetje goed??? Hij is trouwes wel een beetje klein...
Maybe dat ik 'm later nog wat groter hierop kan zetten...
Oud 26-05-2002, 12:15
Bluesummers
Bluesummers is offline
k vin de neus een tikkie groot, en het linkeroog is heel erg vaag.. zn mond vin k ook wat raar, te dikke lippen denk k.. verder issie wel aardig.. owja: je handtekening staat aan de verkeerde kant
Oud 26-05-2002, 12:31
Arwyn
Arwyn is offline
Citaat:
Bluesummers schreef:
k vin de neus een tikkie groot, en het linkeroog is heel erg vaag.. zn mond vin k ook wat raar, te dikke lippen denk k.. verder issie wel aardig.. owja: je handtekening staat aan de verkeerde kant
Thanx, wat je hier voor commentaar hebt staan vond ik zef ook al... Behalve dat van m'n handtekening Aan de linkerkant was nog ruimte dus heb ik 'm daar maar neergezet...
Oud 26-05-2002, 19:42
Not for Sale
Not for Sale is offline
Arwyn, op zich wel geinig gedaan, vooral 't oor ('mijn' oor is slechter ) Maar zijn neus en kin zijn veel te lang en dat oog.. die lijn is wel erg hoor.. hijp een hele harde mep op zn hoofd gehad

Ik heb mijn naam ook links staan hoor, wat nou verkeerde kant

Maarre.. keek ff op je cu2, en wie & waar speelt Elijah Woods dan in Deep Impact ??
Oud 26-05-2002, 20:36
stroopwafel
stroopwafel is offline
Citaat:
Gerito_Di_Mare schreef:
Hijs wel cool Alleen dr kloppen idd een aantal dingen niet:

Het achterhoofd is te lang/puntig. Een hoofd bestaat uit een bol met een halve ei als kaak ed dr onder. De bovenkant is helemaal bol (zelfs bij elven ).

Het haar aan de voorkant is te plat. Het haar ligt altijd op je hoofd, ipv in je hoofdhuid zeg maar. Het snijdt er hier zelfs in lijkt wel. Je kan het beste haar goed tekenen, door eerst de schedel te tekenen en dan het haar een stukje drboven eroverheen.

De ogen zijn te groot. (Alles is te... lijkt wel ) Als je naar de foto kijkt zie je dat Legolas nogal ingevallen en kleine ogen heeft. Zijn pupil is al helemaal klein vergeleken met de jouwe. Er mist ook een hoop schaduw rondom de ogen.

Ennuh... het oor klopt niet helemaal. Als je naar de foto kijkt, zie je dat zn oor op dezelfde hoogte als zn ogen zit (net als bij alle mensen) maar bij jou steekt ie dr ruim boven uit.

Mja verder is alles wat egaal en leeg, misschien moet je wat meer schaduw gebruiken, zodat alles wat meer invulling krijgt.

eigenlijk d8 ik niet dat hier nog iets bij kwam maar:
schouders+neus zijn te recht en de schaduw is heel verdeeld
(je ziet wel meteen dat het Legolas is )

ff over de tek. van Arwyn:

lippen is nix de ogen staan iets te ver naar achteren d8 ik zo
de tek. is over het algemeen gewoon beetje simpel
Oud 27-05-2002, 10:47
Herbz
Herbz is offline
Ik zeg het nogmaals, zijn nek is te dik.
Het lichaam is ook een tikkeltje lomp uitgevallen, maar hij lijkt wel.
Oud 27-05-2002, 16:11
Arwyn
Arwyn is offline
Citaat:
Coolkast schreef:
Arwyn, op zich wel geinig gedaan, vooral 't oor ('mijn' oor is slechter ) Maar zijn neus en kin zijn veel te lang en dat oog.. die lijn is wel erg hoor.. hijp een hele harde mep op zn hoofd gehad

Ik heb mijn naam ook links staan hoor, wat nou verkeerde kant

Maarre.. keek ff op je cu2, en wie & waar speelt Elijah Woods dan in Deep Impact ??
Elijah speelt Leo Biederman, die jongen die die meteoriet ontekt die de wereld gaat vernietigen (spanning en sensatie)
En die hele linkerkant is volges mij behoorlijk mislukt dus daar ben ik het wel mee eens

Ff aan stroopwafel, ben het er wel mee eens hoor maar ik heb 'm lekker nagetekend en zo stond ut op ut plaatje... (de ogen en zo dan he, de lippen bv wouden voor geen meter lukken en heb ik dus maar zo gelaten...)
Oud 29-05-2002, 09:33
Not for Sale
Not for Sale is offline
hm waarom doen de links het nie meer?
Oud 31-05-2002, 14:31
cltcl
cltcl is offline
wie er wordt bedoelt??? das moeilijk hoor. een kruisje???
ja goed??? JIPPIE!!!
Oud 04-06-2002, 19:58
ShadowLady
ShadowLady is offline
Citaat:
Coolkast schreef:
hm waarom doen de links het nie meer?
omdat endoria dermee gekapt is
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 19:19
Arwyn
Arwyn is offline
Citaat:
ShadowLady schreef:

Grrr........
Oud 06-06-2002, 19:20
Arwyn
Arwyn is offline
Citaat:
ShadowLady schreef:

Grrr........

Maarruh... via waar moeten we ut d'r nu opzetten dan???
Oud 06-06-2002, 19:25
ShadowLady
ShadowLady is offline
ik? Voor K&L alleen kan dat wel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten