Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ik wil helemaal geen 'nieuw kwaad' , ik wil geen supercomputer die mijn princes stalkt, ik wil gewoon twink! >_< en bowser die mijn princes weer ontvoert. ![]()
||
![]() |
Citaat:
En wat je zegt over die magie daar heb je wat mij betreft wel gelijk in, de allereerste mario was zo super vergeleken met sunshine bijvoorbeeld... |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Maar voor de rest ook helemaal gelijk, als ik een verhaal wil speel ik een rpg(Wat andere genres ook een beetje) of kijk ik een film, als ik vrolijk wil worden van bloemen en paddestoelen speel in mario(of ga ik na de smartschop ![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
HELE LEUKE GAME!
Zo ![]() Ik had nooit paper mario 1 gespeeld, dus wist ik niet dat je telkens apart in een soort van theater moest vechten tegen de vijanden die je tegenkomt. Dat vond ik op het begin tegen vallen. Ik wilde eigenlijk een ouderwetse Mario. Maaaar gelukkig na verder spelen vond ik het spel leuker en leuker worden. Zeker op het begin is het erg verslavend. Ben nu bij het level in de trein (sorry voor de spoiler) en moet nog wel eventjes volgens mij ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik vond de eerste Mario juist zo verschrikkelijk bland dat ik hem maar meteen weer verkocht nadat ik het kocht voor de NES.
||
Citaat:
|
mss doe ik dat ook wel. What's the deal met mario128? daar heb ik nooit van gehoord (en ik ben vaak redelijk up to date al zeg ik et zelf). FF googlen dan maar. edit: duh mario 64 II.. sla mij dan.
Damn zeg ik vinnet irritant dat ze MarioParty 6 nu al in Amerika hebben en ik nog moet wachten tot Mar 18, 2005. Tis altijd reuzegezellig met veel vrienden enzo.
Laatst gewijzigd op 21-12-2004 om 09:23. |
![]() |
|
![]() |
Ja mario party is leuk gezellig met anderen vooral
![]() Paper Mario is zeker wel de moeite waard om te kopen, ik ben nu bij de laatste eindbaas en ik kan hem niet echt verslaan nog. De pits of 100 is ook zo klote... Dinalfos wanneer had jij een nes gekocht, een jaar geleden ofzo? Dat moet haast wel.... als ik je reactie zo lees |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() maar in ieder geval, er waren veel geruchten over de game, vooral in 2002 en 2003 maar omdat er geen screens zijn(na al die tijd ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik heb vandaag in de winkel voor papermario2 gestaan en besloten dat ik wacht op de players choice. Ik heb wel Donkey Konga gekocht (waar in februari een vervolg op komt als een normale game geloof ik) en ook Tales of Symphonia.
Ben wel tevreden met mijn aankoop. Ook weer 750 sterren erbij ![]()
||
![]() |
Citaat:
En dat vervolg lijkt me wel leuk... Heb je nog wat aan de sterren? |
![]() |
|
Met de sterren kun je heel soms gameboys of spellen kopen voor je gc of gba, dan moet je er wel wat hebben, en je moet de forums daar in de gaten houden wanneer er wat nieuws komt omdat et altijd snel weg is.
Donkey Konga is zeer lachen, zelfs met 1 controller. Wel kut dus dat nog een bongo 30 of 40 euro kost ofzo. Geeft wel 250 sterren, maar ik ga et niet uitgeven zodat mn vrienden plezier kunnen hebben ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Staat in mijn post de reden, dus dan hoef je zegmaar geen " ![]() Citaat:
Citaat:
Waaruit je dus kunt opmaken dat de reden dat ik dit spel niet tof vind is omdat ik FF niet leuk vind en dit op FF lijkt (omdat et een rpg is). Hebbie em?
|
dat wist ik
![]() ![]() (edit) en wát vind je niet leuk aan ff? het vechtsysteem, verhaal, algemene gameplay buiten de gevechten om? want op sommige punten verschilt 't namelijk echt erg met ToS.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik had mij niet goed ingelezen in ToS, het principe rpg (lopen met een ventje, ineens een monster, en dan vechten op welke manier dan ook, dit alles van bovenaf tot je in een dorp komt of een monster ofzo tegen komt) bevalt mij niet. Ik las het verhaal en zag een filmpje ervan... ik dacht serieus zelda achtig... niet dus
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
neway, jep ik konga nog steeds met plezier (mede omdat ik nu vaker vrienden over heb ivm vakantie)
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
was sowieso nog op zoek naar een leuke 2d platform game (maken ze niet echt meer). De review klinkt ook zeer goed in de oren ![]() trouwens: ik dacht eerst dat je vond dat ik een zinsfout had gemaakt. Later kwam ik er pas achter dat het een linkje was ![]() ![]()
||||
Citaat:
![]() ![]() en volgens mij wacht de halve wereld op een goede (2d) platvorm game, laatste goede platvormer die ik speelde was sunshine ![]() ik hoop alleen wel dat de bongo's lekker spelen, als het nintendo lukt een goede besturing te maken via de bongo's kan het nog wel eens een heel speciaal spelletje worden Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
en duckhunt rules ![]() Laatst gewijzigd op 02-01-2005 om 18:49. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||