Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-12-2004, 15:17
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Zie hier eigenlijk niets over dit spel, wat vinden jullie van dit nieuwe mario spel.

Heb hem zelf voor 59,59 gekocht wat ik normaal vaak niet doe bij nieuwe spellen, maar vind het echt de moeite waard!

Ik wou dit spel graag hebben omdat ik op de 64 het eerste deel ook al had.

Wat vinden jullie van dit spel?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-12-2004, 15:36
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Erg goed, maar denk toch dat ik deel 1 beter vindt
Met citaat reageren
Oud 10-12-2004, 16:17
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
grote vernieuwingen? is het spannender geworden
Met citaat reageren
Oud 10-12-2004, 16:20
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
grote vernieuwingen?
nee, wel veel kleintjes, maar de basis is 100% hetzelfde, dus als je deel 1 top vond is deel 2 ook goed, als je deel 1 niets vond hoef je bij deel 2 niet in de buurt te komen
Met citaat reageren
Oud 10-12-2004, 16:41
Maxic
Maxic is offline
Als mensen voor grachips geilen is dit ook een supervet spel anders..
maar ik vindt het toch nog leuker dan deel 1, eninge nadeel is dat ik te veel spellen tegelijk heb
Oud 10-12-2004, 17:08
Verwijderd
paper mario 2 wil ik nog steeds hebben, hoe fucking geniaal is dit spel
Met citaat reageren
Oud 10-12-2004, 17:34
Doodle!
Doodle! is offline
heb deel 1 en 2 gespeeld, het verhaal van 1 vond ik toch iets leuker, net zoals de partners die je in de loop van het verhaal mee kreeg
Oud 10-12-2004, 20:22
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 10-12-2004 @ 16:36 :
Erg goed, maar denk toch dat ik deel 1 beter vindt
Waarom 1 beter? Omdat de basis ong hetzelfde is of andere redenen?
Met citaat reageren
Oud 10-12-2004, 20:23
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Citaat:
Doodle! schreef op 10-12-2004 @ 18:34 :
heb deel 1 en 2 gespeeld, het verhaal van 1 vond ik toch iets leuker, net zoals de partners die je in de loop van het verhaal mee kreeg
Je heb ong dezelfde karakters als in 1 maar wat extra nu in 2, welke karakters mis je dan?
Met citaat reageren
Oud 10-12-2004, 20:23
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Citaat:
Maxic schreef op 10-12-2004 @ 17:41 :
Als mensen voor grachips geilen is dit ook een supervet spel anders..
maar ik vindt het toch nog leuker dan deel 1, eninge nadeel is dat ik te veel spellen tegelijk heb
Ik vind het een vet spel maar heb ook het probleem van te veel spellen
Met citaat reageren
Oud 10-12-2004, 21:25
Doodle!
Doodle! is offline
Citaat:
IjSbLoKiE schreef op 10-12-2004 @ 21:23 :
Je heb ong dezelfde karakters als in 1 maar wat extra nu in 2, welke karakters mis je dan?
Ik Bow leuker om mee te vechten dan flurry, ook miste ik parakarry (die had geen vervanger) , Watt (ook geen 'vervanger' ) , Sushie (ook geen vervanger) en natuurlijk Lakilester behalve Bow hebben die andere 4 geen vervanger gehad die ongeveer hetzelfde kon. Ook hadden de sterren bij papermario ieder een eigen 'persoonlijkheid' wat ik leuker vond dan gewoon de crystal stars van Pm2.
Oud 13-12-2004, 22:44
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Waarom 1 beter? Omdat de basis ong hetzelfde is of andere redenen?
verhaal beter(nou verhaal, 1 boeit iets meer, je wilt het gewoon uitspelen, anders slaap je niet lekker, das bij mij een teken dat ik een game erg goed vindt)

ook een hogere x factor, deeltje 2 heeft mooiere graphics, een leuker vecht systeem, en toch is deel 1 leuker.

maar waarom is super mario bros voor de nes beter dan sunshine, denk dat het gewoon dat vleugje magie is
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 10:14
Doodle!
Doodle! is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 13-12-2004 @ 23:44 :
verhaal beter(nou verhaal, 1 boeit iets meer, je wilt het gewoon uitspelen, anders slaap je niet lekker, das bij mij een teken dat ik een game erg goed vindt)

ook een hogere x factor, deeltje 2 heeft mooiere graphics, een leuker vecht systeem, en toch is deel 1 leuker.

maar waarom is super mario bros voor de nes beter dan sunshine, denk dat het gewoon dat vleugje magie is

Ik wil helemaal geen 'nieuw kwaad' , ik wil geen supercomputer die mijn princes stalkt, ik wil gewoon twink! >_< en bowser die mijn princes weer ontvoert.
Oud 15-12-2004, 12:16
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 13-12-2004 @ 23:44 :

Ik heb bij 2 ook dat gevoel wel, 1 vond ik ook geweldig maar 2 ook, ze hebben allebei iets.

En wat je zegt over die magie daar heb je wat mij betreft wel gelijk in, de allereerste mario was zo super vergeleken met sunshine bijvoorbeeld...
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 19:43
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Ik wil helemaal geen 'nieuw kwaad' , ik wil geen supercomputer die mijn princes stalkt, ik wil gewoon twink! >_< en bowser die mijn princes weer ontvoert
Ik heb twink, als msn plaatje
Maar voor de rest ook helemaal gelijk, als ik een verhaal wil speel ik een rpg(Wat andere genres ook een beetje) of kijk ik een film, als ik vrolijk wil worden van bloemen en paddestoelen speel in mario(of ga ik na de smartschop ). En als ik me dood wil ergeren aan slechte graphics en game play speel je ene disney game (natuurlijk KH als uitzondering)

Citaat:
En wat je zegt over die magie daar heb je wat mij betreft wel gelijk in, de allereerste mario was zo super vergeleken met sunshine bijvoorbeeld...
Ik hoop dat die magie terug komt bij mario 128, maar op die game wacht ik al sindse de launch van de cube, maar ben bang dat ie naar de nieuwe consol zal gaan, en als je er al 3 jaar naar uitkijkt kan ie bijna alleen maar tegenvallen
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 15:57
VLeinV
VLeinV is offline
HELE LEUKE GAME!

Zo

Ik had nooit paper mario 1 gespeeld, dus wist ik niet dat je telkens apart in een soort van theater moest vechten tegen de vijanden die je tegenkomt. Dat vond ik op het begin tegen vallen. Ik wilde eigenlijk een ouderwetse Mario.

Maaaar gelukkig na verder spelen vond ik het spel leuker en leuker worden.

Zeker op het begin is het erg verslavend. Ben nu bij het level in de trein (sorry voor de spoiler) en moet nog wel eventjes volgens mij
Oud 20-12-2004, 17:20
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
IjSbLoKiE schreef op 15-12-2004 @ 13:16 :

De allereerste Mario? Als in Super Mario Brothers 1? Sunshine is wel een heel stuk beter dan dat.
Oud 20-12-2004, 23:23
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
De allereerste Mario? Als in Super Mario Brothers 1? Sunshine is wel een heel stuk beter dan dat.
Qua game play wel, qua gevoel niet, smb1 is magie
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 01:24
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 21-12-2004 @ 00:23 :
*Niet mee eens is*

Ik vond de eerste Mario juist zo verschrikkelijk bland dat ik hem maar meteen weer verkocht nadat ik het kocht voor de NES.
Oud 21-12-2004, 06:02
AJMouse
AJMouse is offline
Dús conclusie, moet AJMouse deze game kopen of moet hij toch een andere game kopen... of wellicht wachten op een andere game?
Oud 21-12-2004, 07:55
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 21-12-2004 @ 07:02 :
Dús conclusie, moet AJMouse deze game kopen of moet hij toch een andere game kopen... of wellicht wachten op een andere game?
Zelfde probleem hier. Ik denk dat ik maar mooi even wacht tot ze in de players choice uit zijn.
Oud 21-12-2004, 09:18
AJMouse
AJMouse is offline
mss doe ik dat ook wel. What's the deal met mario128? daar heb ik nooit van gehoord (en ik ben vaak redelijk up to date al zeg ik et zelf). FF googlen dan maar. edit: duh mario 64 II.. sla mij dan.

Damn zeg ik vinnet irritant dat ze MarioParty 6 nu al in Amerika hebben en ik nog moet wachten tot Mar 18, 2005. Tis altijd reuzegezellig met veel vrienden enzo.

Laatst gewijzigd op 21-12-2004 om 09:23.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 13:22
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Ja mario party is leuk gezellig met anderen vooral echt lachen, heb de voorgangers van MP6 ook allemaal gespeeld.

Paper Mario is zeker wel de moeite waard om te kopen, ik ben nu bij de laatste eindbaas en ik kan hem niet echt verslaan nog. De pits of 100 is ook zo klote...

Dinalfos wanneer had jij een nes gekocht, een jaar geleden ofzo? Dat moet haast wel.... als ik je reactie zo lees
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 17:25
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
IjSbLoKiE schreef op 21-12-2004 @ 14:22 :
Ja mario party is leuk gezellig met anderen vooral echt lachen, heb de voorgangers van MP6 ook allemaal gespeeld.

Paper Mario is zeker wel de moeite waard om te kopen, ik ben nu bij de laatste eindbaas en ik kan hem niet echt verslaan nog. De pits of 100 is ook zo klote...

Dinalfos wanneer had jij een nes gekocht, een jaar geleden ofzo? Dat moet haast wel.... als ik je reactie zo lees
Wahaha, ik kocht mijn nes al in 1988. Import nog wel.
Oud 21-12-2004, 19:44
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Wahaha, ik kocht mijn nes al in 1988. Import nog wel.
dat verdient wel weer respect

Citaat:
mss doe ik dat ook wel. What's the deal met mario128? daar heb ik nooit van gehoord (en ik ben vaak redelijk up to date al zeg ik et zelf). FF googlen dan maar. edit: duh mario 64 II.. sla mij dan.
slaan is niet in de mario spirit, ik spring wel op je
maar in ieder geval, er waren veel geruchten over de game, vooral in 2002 en 2003 maar omdat er geen screens zijn(na al die tijd ) en verder geen info lijkt het mij dat het de launch game wordt op de revolution(mag wel na luigi's mansion flop launch voor de cube), de reden dat ik wel geloof in mario 128 is omdat myamoto het er al vaak over heeft gehad in intervieuws, maar altijd vaag. En omdat er na sunshine geen mario's meer zijn gemaakt(wel een hoop aanverwante meuk, mar niet echt een nieuwe) moet ie lijkt me nog steeds komen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-12-2004, 20:26
AJMouse
AJMouse is offline
Ik heb vandaag in de winkel voor papermario2 gestaan en besloten dat ik wacht op de players choice. Ik heb wel Donkey Konga gekocht (waar in februari een vervolg op komt als een normale game geloof ik) en ook Tales of Symphonia.

Ben wel tevreden met mijn aankoop. Ook weer 750 sterren erbij
Oud 23-12-2004, 21:02
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 23-12-2004 @ 21:26 :
Ik heb vandaag in de winkel voor papermario2 gestaan en besloten dat ik wacht op de players choice. Ik heb wel Donkey Konga gekocht (waar in februari een vervolg op komt als een normale game geloof ik) en ook Tales of Symphonia.

Ben wel tevreden met mijn aankoop. Ook weer 750 sterren erbij
En is het wat Donkey Konga? Heb er ook over na zitten denken om te kopen maar dacht dat ik er erg snel op uitgekeken zou zijn.

En dat vervolg lijkt me wel leuk...

Heb je nog wat aan de sterren?
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 05:16
AJMouse
AJMouse is offline
Met de sterren kun je heel soms gameboys of spellen kopen voor je gc of gba, dan moet je er wel wat hebben, en je moet de forums daar in de gaten houden wanneer er wat nieuws komt omdat et altijd snel weg is.

Donkey Konga is zeer lachen, zelfs met 1 controller. Wel kut dus dat nog een bongo 30 of 40 euro kost ofzo. Geeft wel 250 sterren, maar ik ga et niet uitgeven zodat mn vrienden plezier kunnen hebben . Ik heb in makkelijk alles goud weten te halen, daardoor ben ik in niveau gestegen (ik ben een stuk beter geworden) en in niveau 2 ben ik ook al een flink stuk op weg. In niveau 3 (hoogste niveau) moet je eerst de songs unlocken dmv je geld dat je hebt gekregen met songs drummen uitgeven eraan. In niveau 3 heb ik nu 2 songs goud, het is heel moeilijk, maar wel lachen. Aanrader zou ik zeggen (iig beter dan Tales of Symphonia die ik dus inmiddels doorverkocht heb.. ik dacht dat et meer zelda dan Final Fantasy zou zijn.. helaas )
Oud 27-12-2004, 09:33
Doodle!
Doodle! is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 27-12-2004 @ 06:16 :
Met de sterren kun je heel soms gameboys of spellen kopen voor je gc of gba, dan moet je er wel wat hebben, en je moet de forums daar in de gaten houden wanneer er wat nieuws komt omdat et altijd snel weg is.

Donkey Konga is zeer lachen, zelfs met 1 controller. Wel kut dus dat nog een bongo 30 of 40 euro kost ofzo. Geeft wel 250 sterren, maar ik ga et niet uitgeven zodat mn vrienden plezier kunnen hebben . Ik heb in makkelijk alles goud weten te halen, daardoor ben ik in niveau gestegen (ik ben een stuk beter geworden) en in niveau 2 ben ik ook al een flink stuk op weg. In niveau 3 (hoogste niveau) moet je eerst de songs unlocken dmv je geld dat je hebt gekregen met songs drummen uitgeven eraan. In niveau 3 heb ik nu 2 songs goud, het is heel moeilijk, maar wel lachen. Aanrader zou ik zeggen (iig beter dan Tales of Symphonia die ik dus inmiddels doorverkocht heb.. ik dacht dat et meer zelda dan Final Fantasy zou zijn.. helaas )

DK beter dan ToS?! ik vond 't persoonlijk dus juist totaal andersom, ik heb DK na een dag of 4 teruggebracht omdat 'ie te saai werd na een tijd. ToS speel ik nu voor de 2é keer
Oud 27-12-2004, 11:59
iRoy
iRoy is offline
Ik heb Paper Mario nu ook een tijdje en ik vind het een erg vet spel! Echt de graphics passen perfect in de stijl van het verhaal. Zit nu ergens in Chapter 3. Erg leuk allemaal!
Oud 27-12-2004, 13:08
foefighter
foefighter is offline
hij blijft inderdaad koel en de verhaallijnen met peach en bowser tussendoor vind ik ook heel leuk.
ik ben nu in the twilight town maar die bloemen zijn dus zeer irritant
Oud 27-12-2004, 21:12
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Ik ben bij de eindbaas maar kan hem nog niet verslaan (of ik moet super goede items halen)
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 21:13
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Citaat:
foefighter schreef op 27-12-2004 @ 14:08 :
hij blijft inderdaad koel en de verhaallijnen met peach en bowser tussendoor vind ik ook heel leuk.
ik ben nu in the twilight town maar die bloemen zijn dus zeer irritant
vooral die bloem die 20 van je af haalt
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 14:51
AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
Doodle! schreef op 27-12-2004 @ 10:33 :
DK beter dan ToS?! ik vond 't persoonlijk dus juist totaal andersom, ik heb DK na een dag of 4 teruggebracht omdat 'ie te saai werd na een tijd. ToS speel ik nu voor de 2é keer

Staat in mijn post de reden, dus dan hoef je zegmaar geen " " meer te doen:

Citaat:
(iig beter dan Tales of Symphonia die ik dus inmiddels doorverkocht heb..
En dan de reden:

Citaat:
ik dacht dat et meer zelda dan Final Fantasy zou zijn.. helaas )

Waaruit je dus kunt opmaken dat de reden dat ik dit spel niet tof vind is omdat ik FF niet leuk vind en dit op FF lijkt (omdat et een rpg is).

Hebbie em?
Oud 28-12-2004, 15:21
Doodle!
Doodle! is offline
dat wist ik maar alsnog vind ik DK helemaal geen diepgang hebben en dat vind ik persoonlijk belangrijk, dat je FF niet leuk vind oke maar hoe heb je in godsnaam ooit het idee gekregen dat dit op Zelda zou lijken?

(edit) en wát vind je niet leuk aan ff? het vechtsysteem, verhaal, algemene gameplay buiten de gevechten om? want op sommige punten verschilt 't namelijk echt erg met ToS.
Oud 28-12-2004, 16:12
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
IjSbLoKiE schreef op 27-12-2004 @ 22:13 :
vooral die bloem die 20 van je af haalt
en andere mensen nintendo kiddy vinden, hoe durfen ze
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 16:23
Doodle!
Doodle! is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 28-12-2004 @ 17:12 :
en andere mensen nintendo kiddy vinden, hoe durfen ze
zip it
Oud 28-12-2004, 19:35
AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
Doodle! schreef op 28-12-2004 @ 16:21 :
dat wist ik maar alsnog vind ik DK helemaal geen diepgang hebben en dat vind ik persoonlijk belangrijk, dat je FF niet leuk vind oke maar hoe heb je in godsnaam ooit het idee gekregen dat dit op Zelda zou lijken?

(edit) en wát vind je niet leuk aan ff? het vechtsysteem, verhaal, algemene gameplay buiten de gevechten om? want op sommige punten verschilt 't namelijk echt erg met ToS.

Ik had mij niet goed ingelezen in ToS, het principe rpg (lopen met een ventje, ineens een monster, en dan vechten op welke manier dan ook, dit alles van bovenaf tot je in een dorp komt of een monster ofzo tegen komt) bevalt mij niet. Ik las het verhaal en zag een filmpje ervan... ik dacht serieus zelda achtig... niet dus
Oud 28-12-2004, 22:34
Doodle!
Doodle! is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 28-12-2004 @ 20:35 :
Ik had mij niet goed ingelezen in ToS, het principe rpg (lopen met een ventje, ineens een monster, en dan vechten op welke manier dan ook, dit alles van bovenaf tot je in een dorp komt of een monster ofzo tegen komt) bevalt mij niet. Ik las het verhaal en zag een filmpje ervan... ik dacht serieus zelda achtig... niet dus
ah dat kan, zonde Donkey konga je nogsteeds met plezier?
Oud 28-12-2004, 23:16
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Ik heb DK Konga ook gekocht voor kerst voor mijn broertje maar ben er wel snel op uitgekeken... al is het wel grappig zon bongo gadget
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 23:54
VLeinV
VLeinV is offline
ja Donkey Konga is op het begin zeker heel leuk! Alhoewel je het na een tijdje bijna niet meer speelt
Hopelijk komen er nog andere spelletjes die je met de bongo kan bespelen
Oud 29-12-2004, 00:07
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
VLeinV schreef op 29-12-2004 @ 00:54 :
ja Donkey Konga is op het begin zeker heel leuk! Alhoewel je het na een tijdje bijna niet meer speelt
Hopelijk komen er nog andere spelletjes die je met de bongo kan bespelen
andere spellen voor je bongo
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 01:07
AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 29-12-2004 @ 01:07 :
das toch die game die in europa in februari uit komt?

neway, jep ik konga nog steeds met plezier (mede omdat ik nu vaker vrienden over heb ivm vakantie)
Oud 30-12-2004, 14:26
ikname
ikname is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 21-12-2004 @ 00:23 :
smb3 dát is pas magie
Met citaat reageren
Oud 31-12-2004, 10:02
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Citaat:
ikname schreef op 30-12-2004 @ 15:26 :
smb3 dát is pas magie
ook zeker wel!
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 06:27
VLeinV
VLeinV is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 29-12-2004 @ 01:07 :
oh leuk zeg!
was sowieso nog op zoek naar een leuke 2d platform game (maken ze niet echt meer). De review klinkt ook zeer goed in de oren

trouwens: ik dacht eerst dat je vond dat ik een zinsfout had gemaakt. Later kwam ik er pas achter dat het een linkje was (heb nog niet zo lang geslapen )
Oud 02-01-2005, 15:05
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
VLeinV schreef op 02-01-2005 @ 07:27 :
oh leuk zeg!
was sowieso nog op zoek naar een leuke 2d platform game (maken ze niet echt meer). De review klinkt ook zeer goed in de oren

trouwens: ik dacht eerst dat je vond dat ik een zinsfout had gemaakt. Later kwam ik er pas achter dat het een linkje was (heb nog niet zo lang geslapen )
tja, je hoeft niet om 07:27 te reageren hoor

en volgens mij wacht de halve wereld op een goede (2d) platvorm game, laatste goede platvormer die ik speelde was sunshine (de laatste 2d denk ik op de super nintendo, of vergeet ik er nu eentje??)

ik hoop alleen wel dat de bongo's lekker spelen, als het nintendo lukt een goede besturing te maken via de bongo's kan het nog wel eens een heel speciaal spelletje worden

Citaat:
das toch die game die in europa in februari uit komt?
ja

Citaat:
smb3 dát is pas magie
das OOK magie, de game is op zich ietsje beter, maar ietsje minder oer game play(en zonder duck hunt )
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 18:47
ikname
ikname is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 02-01-2005 @ 16:05 :
das OOK magie, de game is op zich ietsje beter, maar ietsje minder oer game play(en zonder duck hunt )
ja, daar heb je wel gelijk in... maar toch 3 heb ik veel vaker gespeeld. ik vond 1 soms gewoon frustrerend moeilijk (zeker toen ik nog maar een jaar of 7/8 was)

en duckhunt rules

Laatst gewijzigd op 02-01-2005 om 18:49.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 19:01
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
ikname schreef op 02-01-2005 @ 19:47 :
ja, daar heb je wel gelijk in... maar toch 3 heb ik veel vaker gespeeld. ik vond 1 soms gewoon frustrerend moeilijk (zeker toen ik nog maar een jaar of 7/8 was)

en duckhunt rules
en daar heb jij weer gelijk in, ik heb 3 ook veel en veel vaker gespeeld. Maar kun je je nog de kick herinderen toen je level 8 uitspeelde???
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 22:44
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 02-01-2005 @ 20:01 :
en daar heb jij weer gelijk in, ik heb 3 ook veel en veel vaker gespeeld. Maar kun je je nog de kick herinderen toen je level 8 uitspeelde???
Ik voelde die kick al vanaf level 1-1
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten