Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2004, 08:10
poppi
poppi is offline
ik heb een probleem:

ik ben sinds korte tijd enkele kilos verloren maar daardoor zijn ook mijn borsten heel klein geworden, ik vind het zelf niet leuk en ook mijn vriendje zegt het
kan ik iets doen om mijn borsten te vergroten zonder zelf weer bij te komen? (en zonder plastische chirurgie of medicatie!!)
Oud 12-11-2004, 08:22
Verwijderd
Nee, daar kun je weinig tot niks aan doen behalve weer gewoon zwaarder worden.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 08:22
Gammaray
Gammaray is offline
Citaat:
******** schreef op 12-11-2004 @ 09:22 :
Oud 12-11-2004, 08:31
bracelance
bracelance is offline
zwanger worden
Oud 12-11-2004, 08:33
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Je kunt ze niet groter maken, wel verstevigen door middel van oefeningen.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 08:34
Mara
Mara is offline
Weer wat meer vet op je lichaam krijgen, iets anders zit er niet op helaas.
Als je dan niet tevreden bent met je figuur kan je proberen om wat strakker te worden, maar dat 't vet er nog wel zit.
Ik weet natuurlijk niet hoe 't bij jou was en hoe 't nu is om dat als een optie te zien
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 09:12
elledc
elledc is offline
Als je de pil neemt dan zullen ze ietsje uitzetten, maar niet veel, verder heb ik geen tips voor je, wees blij met wat je hebt
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 09:42
Verwijderd
Citaat:
Avalon_Mae schreef op 12-11-2004 @ 09:33 :
Je kunt ze niet groter maken, wel verstevigen door middel van oefeningen.
Precies.
De spieren 'onder' je borsten trainen.

Als je je armen precies in een hoek van 90 graden op je romp houd, recht-vooruit, je rechterhand balt to een vuist en in de linkerhand plaatst en dan kleine krachtstootjes uitoefend (ritmisch drukken) versterk je ze.
Dagelijks een paar minuutjes...
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 12:29
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik heb t ook ben 20kilo afgevallen en mn d cup bhs zijn veel te groot heb nu c cup of soms zelfs maar b

er is niks aan te doen tenzij je weer aankomt of plastische chirurgie..
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 12:42
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef op 12-11-2004 @ 10:12 :
Als je de pil neemt dan zullen ze ietsje uitzetten, maar niet veel,
en niet bij iedereen
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 13:03
Thee Muts
Thee Muts is offline
Is er inderdaad niks dat je kunt doen om ze weer groter te krijgen. Hooguit kun je je borsten wat verstevigen door oefeningen. Een simpele oefening doorvoor, is door je handen dichtbij je lichaam op borsthoogte stevig plat tegen elkaar te duwen. Daarmee span je je arm en borstspieren aan.

Maar gezien jouw leeftijd, kan het ook best zijn dat je borsten nog doorgroeien. Meestal groeien borsten door tot ongeveer 21 jarige leeftijd.
Oud 12-11-2004, 13:09
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 12-11-2004 @ 10:12 :
Als je de pil neemt dan zullen ze ietsje uitzetten, maar niet veel,
bij mij niet
Oud 12-11-2004, 16:20
coopergirl
coopergirl is offline
Uhm, niet belerend bedoelt maar je bent 16 jaar en tot je 21ste kan je boezem groeien... Ietwat voorbarig om nu al over chirugie na te denken..
Koop een goede push-up bh om je zelfvertrouwen wat op te krikken en je vriend moet het maar accepteren of wachten op een mogelijke 'groeischeut'.
Oud 12-11-2004, 18:22
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Gothic schreef op 12-11-2004 @ 14:09 :
bij mij niet
bij mij ook maar heel weinig

bij Georgina Verbaan blijkbaar wel
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Stefanie schreef op 12-11-2004 @ 19:22 :
bij mij ook maar heel weinig

bij Georgina Verbaan blijkbaar wel
bijdehandje
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 20:24
iLaySha_007
iLaySha_007 is offline
Citaat:
poppi schreef op 12-11-2004 @ 09:10 :
ik heb een probleem:

ik ben sinds korte tijd enkele kilos verloren maar daardoor zijn ook mijn borsten heel klein geworden, ik vind het zelf niet leuk en ook mijn vriendje zegt het
kan ik iets doen om mijn borsten te vergroten zonder zelf weer bij te komen? (en zonder plastische chirurgie of medicatie!!)

Goedemorguuuuuuuuuuuuuuuh ben je niet 16 !!!!
Oud 13-11-2004, 07:31
Qamra
Qamra is offline
Wat vind jij klein? Van cup F naar cup C is ook een heel stuk kleiner, maar niet >klein<
Oud 13-11-2004, 09:32
Verwijderd
Citaat:
bij mij niet
bij mij wel
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 10:41
ilse
ilse is offline
Citaat:
bij mij niet
bij mij ook wel
Oud 13-11-2004, 10:43
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
illie1987 schreef op 13-11-2004 @ 11:41 :
bij mij ook wel
Maar komt dat specifiek door de pil of doordat ze toch doorgroeien tot je 21ste....
Oud 13-11-2004, 10:44
ilse
ilse is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 13-11-2004 @ 11:43 :
Maar komt dat specifiek door de pil of doordat ze toch doorgroeien tot je 21ste....
ging opeens een stuk sneller. kan toeval zijn, maar...
Oud 13-11-2004, 10:53
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
illie1987 schreef op 13-11-2004 @ 11:44 :
ging opeens een stuk sneller. kan toeval zijn, maar...
het kan ook door de pil komen... Is toch bij iedereen weer anders, en zó verschrikkelijk veel groter worden ze er dan ook weer niet van geloof ik.
Oud 13-11-2004, 11:22
ilse
ilse is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 13-11-2004 @ 11:53 :
het kan ook door de pil komen... Is toch bij iedereen weer anders, en zó verschrikkelijk veel groter worden ze er dan ook weer niet van geloof ik.
ik weet t ook niet precies, maar bij mij hielp het denk ik wel. was er wel blij mee ook .
Oud 13-11-2004, 12:42
poppi
poppi is offline
dan moet ik blijkbaar nog wachten en hopen
maar toch bedankt voor die oefeningen , zal ze eens proberen

en om maar aan te tonen wat klein is => cup AA
ja dat bestaat ook ja
Oud 13-11-2004, 14:50
waves
waves is offline
zoals eerder gezegd.. dat groeit waarschijnlijk nog wel wat door

als je rond de 25 bent en je hebt nog steeds een AAcup en je bent er niet tevreden mee zou ik plastische chirurgie gaan overwegen
Oud 13-11-2004, 16:07
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
poppi schreef op 13-11-2004 @ 13:42 :
dan moet ik blijkbaar nog wachten en hopen
maar toch bedankt voor die oefeningen , zal ze eens proberen

en om maar aan te tonen wat klein is => cup AA
ja dat bestaat ook ja
dat heb ik ook en ik ben 19 en een hoop meisjes op de uni hebben ook niet veel groter... Zo'n ramp is het ook niet, als je eens kijkt hoeveel celebs en modellen niets of weinig hebben, kun je het misschien wat relativeren. Daarnaast ben je pas 16 en kan het bij jou nog zeker 5 jaar groeien.

Daarnaast, als je gewoon een voorgevormde BH aandoet, valt het nog best mee en lijkt het naar buiten iig wat meer...
Oud 13-11-2004, 16:47
Verwijderd
Ik respecteer jullie bezorgdheid over de grote van jullie borsten, maar ik kan jullie als man mededelen dat het er niet tot doet hoe groot ze zijn. Het doet er wel toe aan wie ze vast zitten.

Je kan je beter zorgen maken of je wel een leuk iemand bent dan zorgen te maken over je borsten of billen, of wat dan ook.

Maar ik kan me ook wel voorstellen dat jullie er zorgen om maken, want wij mannen zijn altijd degene die zeggen ze moeten groot zijn. Maar reken even mee naar de andere kant wij mannen zeggen ook altijd dat we minimaal 20 cm hebben en dat is heel vaak niet waar. Dus ze hoeven niet groot te zijn, het is misschien een voorkeur, maar het is geen vereiste.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 20:01
aap777
aap777 is offline
kleine borsten zijn niet erg als je een lekker kontje hebt
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 21:22
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 12-11-2004 @ 09:22 :
En je vriendje dumpen, want zo te horen is ie niks waard als hij je niet kan waarderen voor wat je bent.

Citaat:
sybje schreef op 13-11-2004 @ 17:47 :
Ik respecteer jullie bezorgdheid over de grote van jullie borsten, maar ik kan jullie als man mededelen dat het er niet tot doet hoe groot ze zijn. Het doet er wel toe aan wie ze vast zitten.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 03:09
Verwijderd
grote borsten zitten alleen maar in de weg lijkt me

net zoals meer bungelende lichaamsdelen, overigens.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2004, 19:44
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
sybje schreef op 13-11-2004 @ 17:47 :

Je kan je beter zorgen maken of je wel een leuk iemand bent dan zorgen te maken over je borsten of billen, of wat dan ook.

Maar ik kan me ook wel voorstellen dat jullie er zorgen om maken, want wij mannen zijn altijd degene die zeggen ze moeten groot zijn. Maar reken even mee naar de andere kant wij mannen zeggen ook altijd dat we minimaal 20 cm hebben en dat is heel vaak niet waar. Dus ze hoeven niet groot te zijn, het is misschien een voorkeur, maar het is geen vereiste.
weet je, in principe weten we dat ook wel, maar het is gewoon iets wat je met jezelf moet regelen. Het is erg leuk om te horen natuurlijk, maar toch blijf je zo'n ontevreden stemmetje in je hoofd houden (figuurlijk gesproken)
Oud 20-11-2004, 19:45
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
webjunk schreef op 16-11-2004 @ 21:01 :
kleine borsten zijn niet erg als je een lekker kontje hebt
Oud 21-11-2004, 00:12
Verwijderd
Citaat:
Firefly182 schreef op 20-11-2004 @ 20:44 :
weet je, in principe weten we dat ook wel, maar het is gewoon iets wat je met jezelf moet regelen. Het is erg leuk om te horen natuurlijk, maar toch blijf je zo'n ontevreden stemmetje in je hoofd houden (figuurlijk gesproken)
Helaas is dat een probleem dat zowel bij vrouwen als bij mannen speelt, het gevoel voor eigenwaarde. Gelukkig kan ik prima met mezelf leven, zeg niet dat jij of de TS dat niet kan, maar het is wel lekker als je "vrede" met jezelf hebt.

Natuurlijk zou ik ook graag een iets plattere buik hebben of whatever, maar daar maak ik me niet druk om. Vind plezierig leven belangrijker.

Laatst gewijzigd op 21-11-2004 om 09:23.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 07:15
11568
11568 is offline
Tja niets aan te doen dus. Kiezen: dik met dikke tieten of dun met minder dunne tieten. (C. valt best wel mee)
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 09:39
ilse
ilse is offline
Citaat:
11568 schreef op 21-11-2004 @ 08:15 :
Tja niets aan te doen dus. Kiezen: dik met dikke tieten of dun met minder dunne tieten. (C. valt best wel mee)
Oud 21-11-2004, 12:07
luna_p
luna_p is offline
Ik kan snappen dat je er van baalt dat je borsten kleiner zijn geworden.
maar denk maar zo, Je bortsen kunnen teminsten niet gaan hangen waneer je ouder word!! en je lijkt er een stuk slanker door ^____^ Dat denk ik altijd maar.

En je kant altijd nog denken om ze ooit op een dag te laten vergroten. Al ben ik daar zeker geen voorstande van.
Ik heb zelf ook kleine borsten maar aan borst-vergroting zou ik nooit denken. Ik heb ze zelf wel wat opgevrolijkt met tepelpiercings waar ik erg trots op ben.

p.s wat ik zelf het alle belangrijkste vind is dat er gevoel in zit!! Klein maar fijn, want ze geven me altijd erg veel plezier wanneer ik met me vriendje bezig ben.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 17:46
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
luna_p schreef op 21-11-2004 @ 13:07 :
Ik kan snappen dat je er van baalt dat je borsten kleiner zijn geworden.
maar denk maar zo, Je bortsen kunnen teminsten niet gaan hangen waneer je ouder word!! en je lijkt er een stuk slanker door ^____^ Dat denk ik altijd maar.

En je kant altijd nog denken om ze ooit op een dag te laten vergroten. Al ben ik daar zeker geen voorstande van.
Ik heb zelf ook kleine borsten maar aan borst-vergroting zou ik nooit denken. Ik heb ze zelf wel wat opgevrolijkt met tepelpiercings waar ik erg trots op ben.

p.s wat ik zelf het alle belangrijkste vind is dat er gevoel in zit!! Klein maar fijn, want ze geven me altijd erg veel plezier wanneer ik met me vriendje bezig ben.
doet me goed te zien dat niet iedereen met kleine borsten er ontevreden mee is. Ik neem mezelf zoals ik ben, maar als ik had mogen kiezen had m'n borsten iets groter laten maken.

Maar, tepelpiercings Leuk! Krijg je veel positieve reacties?
Oud 22-11-2004, 17:48
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
sybje schreef op 21-11-2004 @ 01:12 :
Helaas is dat een probleem dat zowel bij vrouwen als bij mannen speelt, het gevoel voor eigenwaarde. Gelukkig kan ik prima met mezelf leven, zeg niet dat jij of de TS dat niet kan, maar het is wel lekker als je "vrede" met jezelf hebt.

Natuurlijk zou ik ook graag een iets plattere buik hebben of whatever, maar daar maak ik me niet druk om. Vind plezierig leven belangrijker.
inderdaad ja, zolang er 'standaarden' zijn in de samenleving van wat mooi is, zullen er ook mensen zijn die geen vrede met hun lichaam hebben.

En zoals ik al zei: ik kan wel met mezelf leven, schaam me absoluut niet, maar ja, iets grotere borsten had wel gemogen

Daarom vind ik het wel leuk dat luna_p er iets anders voor in de plaats doet om trots op te zijn. Zelf zit ik al een tijdje te twijfelen of ik het ook zal doen. M'n vriend zag ik bijna van z'n graatje gaan, dus dat telt ook wel mee in de twijfel.
Oud 22-11-2004, 18:13
bench140
bench140 is offline
volgens mij kan je je borsten wel opliften door ze te trainen, op de sportschool of thuis dmv opdrukken. Hierdoor zullen ze er een stuk groter uitzien. Maar veel meer dan dat kan je er volgens mij niet aan doen
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 08:41
~LiefEngeltje~
~LiefEngeltje~ is offline
ik ben afgevallen, had echt flinke d
nu heb ik c, maar als ik ook maar 2kilo aankom kan ik weer naar de d grijpen omdat ze eruitpuilen en als je dan afvalt zijn ze ineens weer kleiner

mja ik vindt c wel oke
Oud 23-11-2004, 09:37
Verwijderd
inderdaad ja, zolang er 'standaarden' zijn in de samenleving van wat mooi is, zullen er ook mensen zijn die geen vrede met hun lichaam hebben.

Helaas zijn er nog steeds standaarden Jammer genoeg voor de mensen, hebben ze dan inderdaad geen vrede met hun lichaam.

En zoals ik al zei: ik kan wel met mezelf leven, schaam me absoluut niet, maar ja, iets grotere borsten had wel gemogen

Ja kijk iedereen streeft naar perfectie, maar gelukkig heb je er wel vrede mee.

Daarom vind ik het wel leuk dat luna_p er iets anders voor in de plaats doet om trots op te zijn. Zelf zit ik al een tijdje te twijfelen of ik het ook zal doen. M'n vriend zag ik bijna van z'n graatje gaan, dus dat telt ook wel mee in de twijfel.

Ja ze kunnen inderdaad niet gaan hangen, maar vergroting moet jezelf weten, maar ik vind dat je het niet moet doen. Maar aan de andere kant, wie ben ik? Maar aangezien je vriend er van schrok.. En ik neem aan dat je vriend zijn mening wel telt

Heb net even je foto's bekeken en moet toegeven dat je een mooie meid bent.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 20:16
luna_p
luna_p is offline
Citaat:
Firefly182 schreef op 22-11-2004 @ 18:48 :
twijfelen of ik het ook zal doen. M'n vriend zag ik bijna van z'n graatje gaan, dus dat telt ook wel mee in de twijfel.
Hihhi ik vind dit wel grappig om te lezen, want mijn vriendje vond de gedachten ook maar niks. Hij vond de gedachten van een naald door je lichaam stekken maar niks en de kans dat het kon gaan ontstekken.

Ik moet zeggen dat ik me veel blijschap terug kijk op de dag dat ik me piecings heb laten zetten. Ik ben samen met me tweelingzus geweest, het was echt en dagje uit. Het zetten van de piercing vond ik best meevallen met de pijn. Het is in een tel weer over.

Dus ik kan het je/iedereen aanraden
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 20:08
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
luna_p schreef op 24-11-2004 @ 21:16 :
Hihhi ik vind dit wel grappig om te lezen, want mijn vriendje vond de gedachten ook maar niks. Hij vond de gedachten van een naald door je lichaam stekken maar niks en de kans dat het kon gaan ontstekken.

Ik moet zeggen dat ik me veel blijschap terug kijk op de dag dat ik me piecings heb laten zetten. Ik ben samen met me tweelingzus geweest, het was echt en dagje uit. Het zetten van de piercing vond ik best meevallen met de pijn. Het is in een tel weer over.

Dus ik kan het je/iedereen aanraden
nee, jullie lezen het verkeerd. Hij heeft er eentje laten zetten en viel bijna flauw Dat telt voor mij ook wel mee, aangezien hij goed tegen pijn kan enzo

Maar goed, ik heb al 2 piercings Met de ene ging het prima en van de ander wou ik af en toe dat ie er nooit was
Oud 27-11-2004, 20:11
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
sybje schreef op 23-11-2004 @ 10:37 :
Ja ze kunnen inderdaad niet gaan hangen, maar vergroting moet jezelf weten, maar ik vind dat je het niet moet doen. Maar aan de andere kant, wie ben ik? Maar aangezien je vriend er van schrok.. En ik neem aan dat je vriend zijn mening wel telt

Heb net even je foto's bekeken en moet toegeven dat je een mooie meid bent. [/B]
hehe, dank je wel

Wie weet dat ik over een aantal jaren het nog eens beslis, om borstvergroting te doen. Gewoon voor mijn eigen gemoedsrust. Want het gaat langs me heen ofzo als mensen zeggen dat ik het niet nodig heb. Ik weet niet wat het is Ik vind het dan erg leuk om te horen, maar de twijfel slaat toch altijd weer toe.
Oud 29-11-2004, 23:15
Verwijderd
Als je blieft,

Kijk als jij er helemaal achter staat, dan moet je het later gewoon doen. Zou vervelend zijn als je er later spijt van krijgt.

Maar ben wel blij om te horen dat je er wel mee kan leven(met jouw "kleine borsten").
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 19:59
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
sybje schreef op 30-11-2004 @ 00:15 :
Als je blieft,

Kijk als jij er helemaal achter staat, dan moet je het later gewoon doen. Zou vervelend zijn als je er later spijt van krijgt.

Maar ben wel blij om te horen dat je er wel mee kan leven(met jouw "kleine borsten").
Uhuh, dat is het idd wel ja. Stel dat ik spijt krijg, dan zit ik er aan vast net zo lang tot ik weer genoeg geld heb om het weg te laten halen.

En ik kan er idd wel mee leven. Het is niet zo dat ik er psychisch zwaar onder te lijden heb Gewoon een beetje onzekerheid denk ik
Oud 01-12-2004, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Firefly182 schreef op 01-12-2004 @ 20:59 :
Uhuh, dat is het idd wel ja. Stel dat ik spijt krijg, dan zit ik er aan vast net zo lang tot ik weer genoeg geld heb om het weg te laten halen.

En ik kan er idd wel mee leven. Het is niet zo dat ik er psychisch zwaar onder te lijden heb Gewoon een beetje onzekerheid denk ik
Onzeker zijn we allemaal wel, zeker in de pubertijd. Maargelukkig kan je ermee leven
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 13:05
miekmuis
miekmuis is offline
Mijn borsten zijn nadat ik aan de pil ging van een B/C cup naar een DD/E cup gegroeid. Ik persoonlijk was daar niet zo blij mee Maar ik denk dat je borsten alleen nog groeien door de pil als je daar sowieso al aanleg voor hebt. Het is geen wondermiddel.
Oud 02-12-2004, 13:08
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 02-12-2004 @ 14:05 :
Mijn borsten zijn nadat ik aan de pil ging van een B/C cup naar een DD/E cup gegroeid. Ik persoonlijk was daar niet zo blij mee Maar ik denk dat je borsten alleen nog groeien door de pil als je daar sowieso al aanleg voor hebt. Het is geen wondermiddel.
Da's iets meer dan "een beetje".
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 01:30
zorro
zorro is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 12-11-2004 @ 10:42 :
Precies.
De spieren 'onder' je borsten trainen.

Als je je armen precies in een hoek van 90 graden op je romp houd, recht-vooruit, je rechterhand balt to een vuist en in de linkerhand plaatst en dan kleine krachtstootjes uitoefend (ritmisch drukken) versterk je ze.
Dagelijks een paar minuutjes...

boven de borsten is ook erg belangrijk hoor
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten