Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2005, 21:31
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik heb twee weken geleden een leuke jongen ontmoet met uitgaan. Hij vroeg mijn nummer en nu smsen we redelijk vaak. Hij maakt opmerkingen die mij het gevoel geven dat hij me leuk vindt. Maar als ik vraag wat af te spreken en dat hij eerlijk moet zeggen of hij dat wil, krijg ik een antwoord van ja ik zou het heel graag willen, maar ik heb het op het moment heel erg druk met tentamens enzo. Maar daarna wil ik wel afspreken. Nouja, opzich wel begrijpelijk maar toch.. ook al had ik het nu superdruk, ik zou wel een gaatje kunnen vinden om wat af te spreken. Gewoon omdat ik hem supergraag weer wil zien. Ik weet niet zo goed wat ik hier nu van moet denken. Moet ik dat antwoord als positief of als negatief zien? Wat wil hij nou?

Wat denken jullie?
Oud 06-01-2005, 21:32
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik denk dat je je niet zo druk moet maken en wachten tot zijn tentamens afgelopen zijn. dat ie ja zegt moet toch al zeggen dat hij jou ook weer wil zien. maar ik begrijp het best als ie school nu even belangrijker vind
Oud 06-01-2005, 21:52
Luna
Luna is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 06-01-2005 @ 22:32 :
ik begrijp het best als ie school nu even belangrijker vind
precies. misschien is ie wel 'bang' om verliefd te worden ofzo. Want als je verliefd bent komt er niets van die tentamens terecht natuurlijk.
Oud 06-01-2005, 22:54
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
jaah, hij wil misschien even wat meer met school bezig zijn, het kan altijd nog komen!
Oud 06-01-2005, 22:56
Fleurtjeu
Fleurtjeu is offline
Citaat:
BrunetJuh schreef op 06-01-2005 @ 23:54 :
jaah, hij wil misschien even wat meer met school bezig zijn, het kan altijd nog komen!

Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 00:22
masterdj
masterdj is offline
miss is hij wel gewoon bang om af te spreken?
Oud 07-01-2005, 00:27
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Heb je reden om aan te nemen dat hij niet precies zegt wat er aan de hand is? Dacht het niet.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 08:21
WolterB
WolterB is offline
Ik denk dat je idd even moet wachten totdat zijn tentamens voorbij zijn.
Als hij daarna weer om de één of andere reen neit kan en weer, dan moet je pas gaan twijfelen of hij wel durft.
Als hij gelijk na zn tentamens een keertje met je mee wil, dan is er helemaal niets aan de hand
Oud 07-01-2005, 09:32
Kaneelstok
Kaneelstok is offline
Ik denk dat je het zo moet zien: Waarschijnlijk lijkt het hem wel leuk om iets met je te gaan doen, maar hij heeft het enorm druk en dus wil hij niets afspreken omdat hij er dan met een bijsmaak zit. Hij wil genieten, maar in zijn achterhoofd zitten er nog andere dingen te spoken die de pret drukken. Vandaar dat hij niet wil afspreken, omdat hij gewoon geen bijgedachten wil hebben en zich compleet op jou wil focussen

Als ik het enorm druk heb, en ik zou met een meisje gaan afspreken dan zou ik soms ondertussen denken shit dit en dit en dit moet nog gebeuren en dat is opzich niet een fijn gevoel want dan dwaal je af van wat eigenlijk de orde van de dag is
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 09:39
Meester
Meester is offline
Misschien vindt hij op 't moment school of studie wel even belangrijker. Dáárna kan je toch met hem afspreken?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 09:43
Kaneelstok
Kaneelstok is offline
Citaat:
Meester schreef op 07-01-2005 @ 10:39 :
Misschien vindt hij op 't moment school of studie wel even belangrijker. Dáárna kan je toch met hem afspreken?
Het is gewoon zo logisch. Wat valt er niet te begrijpen eigenlijk.

Je gaat er gewoon vanuit dat hij liegt. Dat vind ik dus echt krom.

Als je hem nu al niet vertrouwt, hoe wil dat ooit iets worden?

Wat heeft ie misdaan echt? Hij is eerlijk en daarom valt het niet te snappen?

Het enige wat niet te snappen valt is jouw paranoide gedrag.

Vrouwen
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 09:51
Verwijderd
Hehe, kaneelstok

Overigens herken ik het wel. Ik heb zelf ook een beetje die neiging. Als ik een meisje dat ik best wel heel leuk vind vraag om af te spreken en ze zegt dat ze het te druk heeft met haar studie, dan denk ik ook wel eens: 'maar je kunt toch wel een paar uurtjes ertussenuit?'. Dat denk ik omdat ik zelf wél bereid ben er een paar uurtjes tussenuit te gaan en daardoor m'n studie even in de steek te laten.

Maar je moet niet zo redeneren. Je moet er gewoon van uitgaan dat als iemand dat tegen je zegt, het gemeend is. Je moet ervan uitgaan dat hij de waarheid spreekt, anders kun je nooit meer iemand vertrouwen en word je een heel achterdochtig persoon.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 09:53
Meester
Meester is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-01-2005 @ 10:51 :
Maar je moet niet zo redeneren. Je moet er gewoon van uitgaan dat als iemand dat tegen je zegt, het gemeend is. Je moet ervan uitgaan dat hij de waarheid spreekt, anders kun je nooit meer iemand vertrouwen en word je een heel achterdochtig persoon.
Totdat je haar opbelt terwijl ze bij een vriendin is.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 09:59
Kaneelstok
Kaneelstok is offline
Citaat:
Meester schreef op 07-01-2005 @ 10:53 :
Totdat je haar opbelt terwijl ze bij een vriendin is.
Jah, maar dat is anders. Als je bij een vriendin bent dat is gewoon een bekende, leuke situatie waar je je gewoon op je gemak voelt.

Daar boeit het minder als je er niet volledig met je hoofd bij bent en je bent gewoon superrelaxed geen voorbereiding of spanning.

Is gewoon totaal andere situatie... dus ik vind dat nie vergelijkbaar
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 10:03
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-01-2005 @ 10:51 :
Hehe, kaneelstok

Overigens herken ik het wel. Ik heb zelf ook een beetje die neiging. Als ik een meisje dat ik best wel heel leuk vind vraag om af te spreken en ze zegt dat ze het te druk heeft met haar studie, dan denk ik ook wel eens: 'maar je kunt toch wel een paar uurtjes ertussenuit?'. Dat denk ik omdat ik zelf wél bereid ben er een paar uurtjes tussenuit te gaan en daardoor m'n studie even in de steek te laten.

Ok ok ok ok.. het is ook wel waar wat jullie zeggen. Maar inderdaad zoals jij ook zegt. Het is gewoon dat ik zelf altijd wel tijd kan maken voor leuke dingen, hoe druk ik het ook heb. Maar blijkbaar zit hij anders in elkaar.
Oud 07-01-2005, 10:10
waves
waves is offline
vraag of hij meteen na zijn examens iets met je af wil spreken... als hij dat wel wil lag het idd gewoon aan zijn examens.
Oud 07-01-2005, 15:06
Sade
Sade is offline
Citaat:
Kaneelstok schreef op 07-01-2005 @ 10:43 :
Het is gewoon zo logisch. Wat valt er niet te begrijpen eigenlijk.

Je gaat er gewoon vanuit dat hij liegt. Dat vind ik dus echt krom.

Als je hem nu al niet vertrouwt, hoe wil dat ooit iets worden?

Wat heeft ie misdaan echt? Hij is eerlijk en daarom valt het niet te snappen?

Het enige wat niet te snappen valt is jouw paranoide gedrag.

Vrouwen
Eh, wie is hier nu paranoide?

Ontopic: Het is al gezegd, probeer het na zijn tentamens nog een keer en als hij dan kan, is er niets aan de hand natuurlijk. Als hij dan weer met een of andere reden afzegt, zou het dus zo kunnen zijn dat hij niet durft af te spreken.
Oud 07-01-2005, 15:08
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Gewoon even afwachten en kijken hoe de reactie na de tentamens is.
Oud 07-01-2005, 15:25
Kaneelstok
Kaneelstok is offline
Citaat:
Sade schreef op 07-01-2005 @ 16:06 :
Eh, wie is hier nu paranoide?

Ontopic: Het is al gezegd, probeer het na zijn tentamens nog een keer en als hij dan kan, is er niets aan de hand natuurlijk. Als hij dan weer met een of andere reden afzegt, zou het dus zo kunnen zijn dat hij niet durft af te spreken.
Als ze hem zou vertrouwen, dan valt er niks te twijfelen toch?

Dan is het gewoon een kwestie van afwachten en valt het gewoo nte begrijpen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten