Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
hij is 15 en stikt van de problemen die een normaal mens nog niet eens in een heel leven meemaakt!!
zelfs ik weet nog niet alles..... je zou er nog niet eens aan willen denken.. maar ja die dingen zouden ook wel mee kunnen spelen ja.. en het klopt wel dat als ik er niet ben dat hij zich erg klote voelt (behalve als hij drank op heeft daar issie zo'n beetje verslaafd aan) |
![]() |
|
![]() |
hij is heel erg onzeker.
ik had het bij mn ex ook: als ik bij hem was, voelde het goed. maar zodra hij weg was werd ik weer gek van die onzekerheid. daarbij denk ik dat het jou benauwd dat hij zo serieus is, omdat jij er nog helemaal niet aan toe bent. ik denk namelijk dat je het vrij snel voelt als je met je vriend de komende lange tijd je leven wilt delen. en jij vraagt je nou al af of jullie volgend jaar nog wel samen zullen zijn. ik vind het fijn om met mijn vriend over later te praten. hij is ook de eerste bij wie ik dat zo voel. okay, nou zeg ik niet dat we gaan trouwen later, zo naief ben ik nou ook weer niet ![]() vraag je vriend eens of hij onzeker is en waarom dit is. misschien dat hij dan wat los komt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
mijn vriend zei op zijn 15e ook al dat hij zijn leve met me wil delen.. en dat zei ik toen ook al tege hem.. jah nu zijn we jaartje ouder... 'k ben misschien wel beetje naief maarja.. ik heb er gewoon een supergoed gevoel over...
ik vind het fijn dat ik zo opgesloten zit in een relatie.. maarja.. dat verschilt natuurlijk voor iedereen je vriend is gewoon erg onzeker denk ik, en houd zo veel van je dat hij niet zonder jou wil leven.. en daarom voelt hij zich kut als hij niet bij jou is.. want dan denk hij misschien wel dat je een ander leuk vind of vreemd gaat (tenzij je dat nooit zou doen) maar ik heb dat dus ook.. wat jou vriend heeft... heeft mijn vriend trouwens niet zo erg.. want hij voelt zich volgens mij nie zo snel kut daarover.. verschilt per persoon... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
sommige mensen zijn te gevoelig |
![]() |
|
Waarschijnlijk is jouw vriend zo afhankelijk van jou omdat hij
al behoorlijk pijnlijke dingen met je heeft gedeelt. Als hij echt van die erge dingen heeft meegemaakt schept het vertrouwen als je er met iemand over praat. Hij zal misschien bang zijn om dat vertrouwen kwijt te raken. En ja verder zal hij inderdaad wel erg onzeker zijn.
|
Misschien dat hij sinds hij met jou heeft met dingen bezig is die veel tijd van hem vergen, of misschien piekert hij heel veel.
Ik weet van mezelf te vertellen dat als ik in n relatie zit ik me bewust ben van een plekje waar ik veilig en geborgen ben. Zodoende kan ik dan vanuit een 'uitvalsbasis van gevoel' de wereld aan en aan de toekomst denken, en dievoor mezelf en misschien n beetje mn relatie plannen. Maar ik maak me geen illusies. Nu ik sinds n maandje weer single ben merk ik n sterk verschil in hoe ik in het leven sta. Ik leef (weer) van dag tot dag. In bijna alles. Ik hang aan mn vrienden en andere mensen die nog wel met me optrekken zodat ik maar niet alleen overblijf. ![]() Zeer pathetisch hihi. Misschien wat overdreven zo wals het hier boven staat, maar onbewust maak ik me toch zorgen over waar ik blijf en wie ik word. Omdat ik niet de zekerheid heb op iemand terug te kunnen vallen, omdat ik geen plekje heb waar het niet uitmaakt wie ik ben of word. Ik denk dat hij zich lanzgaam de grote boze wereld begint te realiseren, of ontdekt dat hij helemaal niet zonder jou kan of wil. En daarom die zekerheid wil. Zijn eigen gevoelens bevestigd. ... mocht ie eruit komen...... laat me ff weten hoe diet gedaan heeft ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik snap jongens niet DMHT | 5 | 22-04-2016 17:39 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op mijn beste vriend en een vriend van mijn vriendje xwebelieve | 7 | 17-07-2012 13:19 | |
Liefde & Relatie |
Vriend & vrienden Mystina | 51 | 17-01-2007 10:53 | |
Liefde & Relatie |
ik weet het even niet meer groezel538 | 15 | 14-10-2003 15:53 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 | |
Liefde & Relatie |
Ik snap het even niet meer... Mytana | 7 | 18-03-2002 21:48 |