Hey allemaal,
Ik heb jullie hulp nodig.. normaal zoek ik het niet op of iets maar ik snap een jongen (22) die ik heb ontmoet dus niet. Dit is er gebeurd:
Vorig jaar in de zomer zag ik dus een leuke jongen op een festival en na veel moeite ben ik er met mijn nicht naar toegelopen. Eerst gingen mijn andere twee nichten naar hem toe maar toen zei hij dus dat ik zelf moest komen en toen ging ik dus met mijn nicht.
Uiteindelijk ging mijn nicht al het praten doen wat ik eigenlijk niet zo leuk vond. Na een tijdje vroeg hij waar ik woonde en toen ging hij een beetje ouwehoeren met mij wat wel leuk overkwam.
Na het gesprek kreeg ik zijn naam omdat mijn mobiel was uitgevallen en via mijn nicht hem anders moest toevoegen.
Uiteindelijk toen we weg liepen leek het erop alsof zijn vrienden blij voor hem waren ofzo haha omdat hun hem gingen omhelzen ineens etc.
Ik heb hem dus een paar dagen erna toegevoegd op facebook en begon met praten tegen hem. In het begin was het nogal droog, ik vroeg steeds iets waar hij op antwoorden en na 2 á 3 dagen was er niet echt meer zoveel gesprekstof en vond ik het ook nogal raar om elke dag hoi te gaan zeggen maar we hadden wel veel gemeen qua muziek stijl en van wat voor dansers we houden etc. Elke keer werd het gesprek leuker en meer open maar omdat ik hem zo graag wou ging ik heel voorzichtig doen met het praten en vroeg ik steeds mijn vrienden om hulp. Na de vakantie moest ik weer naar school en kwam ik hem daar opeens tegen maar hij zag mij denk ik niet.
Telkens keek een jongen naar mij die mij bekend voor kwam en dat bleek dus zijn broertje te zijn die ook van mij wist. Sindsdien, elke keer als ik hem tegen kom. de jongen dus, kijken we elkaar echt lang aan maar zeggen we niets en uiteindelijk lopen we door en zijn broertje houd mij ook in de gaten of gaan ze in de pauze de hele tijd naar mij kijken.
Bijvoorbeeld een keer kwam ik hem tegen op de trap, hij liep de trap op en ik af en kwamen elkaar dus tegemoet. Het was best awkward maar we keken elkaar aan maar omdat ik verlegen ben keek ik dus weg en liep ik door. Hij keek wel op een lieve schrik manier zegmaar, ik weet niet hoe je het moet uitleggen.
Verder heb ik wel gekeken naar hoe hij is en wie zijn vrienden zijn. Hij is niet een persoon die met allemaal populaire/stoere jongen in het groepje zit. De jongens waar hij mee om gaat zijn gewoon hartstikke normaal en trekken zich eigenlijk ook niet veel aan van andere mensen qua kleding enzovoort.
Ik heb niet meer met hem gepraat op social media omdat ik weet, van het gesprek toen op het festival, dat het in real life levendiger is en leuker. Alleen nu weet ik niet wat ik moet doen omdat ik hem super leuk vind maar dat ik te verlegen ben. Ook heb ik het gevoel dat omdat ik de eerste stap zet ik mezelf een soort van moet bewijzen en hem moet overtuigen.. verder ben ik van plan om maar eens te groeten elke keer als ik hem tegen kom op school of hem een keer uit te vragen (als ik dat ooit durf....)
Zelf ben ik 18
Weet iemand raad?
Laatst gewijzigd op 22-04-2016 om 00:16.
|