Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar goed... we zien allebei wel toekomst in onze relatie, ja.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Duuuuuus. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Overigens gaat dat stel trouwen in september, want 't meisje is grrristelijk. (De jongen niet, nee. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat is toch zo ongelooflijk gelovig dat ze op zondag de deur niet uit mogen en in van die grappige kleren rondlopen? ![]() Wel superrelaxed dat je naast een groot mooi natuurgebied woont <3
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Owwww het moet wel doorgaan!! Maar hij zegt nooit: ja is goed tot dan, maar altijd: hm nou ik kan niks beloven maar ik ga mn best doen. Zo vaag, je weet toch of je bepaalde dag tijd hebt of niet? Anyway, ik wil m dus wel zien. Volgens mij hemel ik hem wel op, maargoed. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Gaat goed! Zie hem morgen alweer, en dan donderdag overdag. Donderdagavond werken en hij gaat naar Alkmaar, voetbal kijken ![]() Heb al helemaal zin in onze 'vakantie', even samen een paar daagjes weg! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Beetje iets opbeurends in tijd van verdriet ofzo.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Er zijn wel veel gelovige mensen daar die een beetje creepy zijn. Maar ook wel normale christenen. Je moet op zondag btw de deur uit, omdat ze twee keer naar de kerk moeten haha. Iemand zei ook iets over geen aansluiting vinden. Tja, zal dan ook misschien wel aan jezelf liggen niet alleen aan de mensen hier. Want ik ben heel normaal haha, en ken genoeg leuke mensen! Om ontopic te reageren: Relationeel gezien gaat het erg goed. Ik heb vandaag nog gesproken op msn en vind hem helemaal lief! Nog wel even nagevraagd of hij het niet erg vond dat ik nog niet meteen relatie wil. Maar hij wil liever rustig aan doen zodat we het niet verknallen. Hij is echt lief! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |