Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2007, 11:21
Jones
Goed!
Advertentie
Oud 16-04-2007, 11:24
Verwijderd
Wij hebben altijd van die loze dingen bij elkaar staan.. boeken enzo. En ik heb twee bord/kaartspellen van hem. Sowieso heb ik meer van hem want hij woont nog in een klein flutkamertje waar we alleen maar Dead or Alive of Burnout spelen maar niet slapen
Oud 16-04-2007, 11:57
Verwijderd
Goed! Over 3 dagen zijn we alweer 7 maanden samen. Gisteren (langzaam en in de schaduw) door de stad geslenterd met ijskoffie en woktogo en 's avonds met een bak ben & jerry's tegen elkaar aankruipen in bed en Grey's Anatomy kijken. En ik heb 2 cadeautjes voor 'm besteld waarvan ik weet dat 'ie ze heeeeel graag wil hebben.
Oud 16-04-2007, 12:10
Verwijderd
Weetje wat zo lekker is? Ik begin steeds zekerder te worden van de keuzes die ik maak, en dat het de goede zijn. En niet alleen maar op relationeel gebied.
Mijn kop zit vol met allemaal plaatjes en zinnen en dingen die ik wil uitleggen of vertellen of laten zien. Maar dat gaat helemaal niet want ik denk niet dat iemand het snapt. Er is er maar eentje die dat snapt. Denk ik.
Oud 16-04-2007, 12:26
gurl19
gurl19 is offline
Waar woon je dan?

Rijssen. En het is officieel Rijssen-Holten. Dus het is dichtbij
Oud 16-04-2007, 12:30
Verwijderd
'Eenmalig' needs a nekschot.
Oud 16-04-2007, 12:33
snoopy
snoopy is offline
Vandaag officieel 4 jaar en 2 maanden samen. Mensen vragen steeds vaker waarom we niet samenwonen. Wel een beetje vervelend
Maar ik zie ons wel samen oud worden
Oud 16-04-2007, 12:35
Mephisto
Mephisto is offline
Tering, ik moet er echt niet aan denken om zó onder de plak te zitten.
Oud 16-04-2007, 13:20
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 16-04-2007 @ 13:35 :
hoezo onder de plak zitten? Weet je wel wat dat betekent?
Maar goed... we zien allebei wel toekomst in onze relatie, ja.
Oud 16-04-2007, 13:23
Verwijderd
Citaat:
De vriend van een vriendin van mij speelt bij rpgs altijd met een vrouwelijk character. "Want als ik met een man speel dan ben ik altijd bang dat die ergens in de verhaallijn een romance krijgt. Nou, en dat voelt als vreemdgaan. Ontneemt me al het plezier in het spel. Dan speel ik liever zelf het meisje."

Duuuuuus.
Oud 16-04-2007, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 16-04-2007 @ 14:23 :
"Want als ik met een man speel dan ben ik altijd bang dat die ergens in de verhaallijn een romance krijgt. Nou, en dat voelt als vreemdgaan. Ontneemt me al het plezier in het spel. Dan speel ik liever zelf het meisje."
Oftewel: hij is eigenlijk homo.
Oud 16-04-2007, 13:30
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
De vriend van een vriendin van mij speelt bij rpgs altijd met een vrouwelijk character. "Want als ik met een man speel dan ben ik altijd bang dat die ergens in de verhaallijn een romance krijgt. Nou, en dat voelt als vreemdgaan. Ontneemt me al het plezier in het spel. Dan speel ik liever zelf het meisje."

Duuuuuus.
Dat doet ie toch echt zelf toch? (en nee... dat slaat nergens op) Als een meisje dat van haar vriend vraagt vind ik dat behoorlijk vreemd, eerlijk gezegd.
Oud 16-04-2007, 13:36
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 16-04-2007 @ 14:30 :
Dat doet ie toch echt zelf toch? (en nee... dat slaat nergens op) Als een meisje dat van haar vriend vraagt vind ik dat behoorlijk vreemd, eerlijk gezegd.
Voor zo ver ik weet vraagt ze 't 'm niet, nee, maar het past wel prima in de manier waarop ze met elkaar omgaan. Bovendien zit het gros vrijwillig onder de plak of heeft het uberhaupt niet door, volgens mij, dus.

Overigens gaat dat stel trouwen in september, want 't meisje is grrristelijk. (De jongen niet, nee. ) Zij is 19 en hij 22 oid.
Oud 16-04-2007, 13:51
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
gurl19 schreef op 16-04-2007 @ 13:26 :
Waar woon je dan?

Rijssen
Dat is toch zo ongelooflijk gelovig dat ze op zondag de deur niet uit mogen en in van die grappige kleren rondlopen?

Wel superrelaxed dat je naast een groot mooi natuurgebied woont <3
Oud 16-04-2007, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Wie zit er waar onder de plak dan? *mist een post die een dergelijke reactie uitlokt*

Citaat:
gurl19 schreef op 16-04-2007 @ 13:26 :
Waar woon je dan?

Hihihi daar woont een vriendin van Qimm en mij. Mutsig plaatsje
Oud 16-04-2007, 14:02
Crimson
Crimson is offline
Haha, ik heb mijn vriend (woonde jaartje daar in de buurt) in een discotheek in Rijssen ontmoet. Mijn beste vriendin (uit een andere grote stad) heeft een blauwe maandag in Nijverdal gewoond, en op Holten op school gezeten. Klachten van beide: rare mensen daar, totaal geen aansluiting etc

maarja, gaat hier perfect, gisteren een jaar en heb een ring gekregen van hem (geen tuttig meisjesringetje maar echt een leuk ), hij heeft zaterdag een labret laten zetten en nu vind ik hem nog sexyer <3
Oud 16-04-2007, 14:51
zeep007
zeep007 is offline
hij is zo veeer weg...
Oud 16-04-2007, 15:08
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
omg dat is echt heel erg

Owwww het moet wel doorgaan!! Maar hij zegt nooit: ja is goed tot dan, maar altijd: hm nou ik kan niks beloven maar ik ga mn best doen. Zo vaag, je weet toch of je bepaalde dag tijd hebt of niet? Anyway, ik wil m dus wel zien. Volgens mij hemel ik hem wel op, maargoed.
Oud 16-04-2007, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Sovreze schreef op 16-04-2007 @ 13:30 :
'Eenmalig' needs a nekschot.
Haha! Maar ergens heb je wel gelijk

OT: Gaat goed! Zie hem morgen alweer, en dan donderdag overdag. Donderdagavond werken en hij gaat naar Alkmaar, voetbal kijken
Heb al helemaal zin in onze 'vakantie', even samen een paar daagjes weg!
Oud 16-04-2007, 16:42
Freshh~
Freshh~ is offline
echt hèèl goed!! ik ben best wel gelukkig nu
Oud 16-04-2007, 16:43
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
<3
Oud 16-04-2007, 17:10
Signy
Signy is offline
nog een aantal nachtjes en dan zien we elkaar weer. volgens mij is het weer dan minder.
maaargoeeeed, overleven we wel hoor.
23 mnd al samen!
Oud 16-04-2007, 17:10
Signy
Signy is offline
Citaat:

Duuuuuus.
Heel erg sneu.
Oud 16-04-2007, 17:41
Toet0r
Toet0r is offline
ik heb een heerlijk weekend bij mijn zus gehad ben zo blij dat ik een geweldige familie heb!
Oud 16-04-2007, 17:51
I C U
I C U is offline
Raar vol weird weekend. Vol in de zin van veel emotie en daarna veel vermoeidheid. Ik was blij dat hij er was, wel een nare manier om de familie binnen te rollen, maar hij wist het goed te brengen God, ik ben zo gek op die goser!

Iedereen is sowieso lief En m'n vader heeft het echt top gedaan. Yeah.
Oud 16-04-2007, 17:53
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 16-04-2007 @ 18:51 :
] Ik was blij dat hij er was, wel een nare manier om de familie binnen te rollen, maar hij wist het goed te brengen
Toen ik mijn vriend leerde kennen, of nja, voor het eerst zijn ouders zou zien, was ook net zijn opa overleden (twee dagen voor ik zijn ouders zag) en moet zeggen dat het erg apart was om ze zo te leren kennen, maar ook wel fijn.
Beetje iets opbeurends in tijd van verdriet ofzo..
Oud 16-04-2007, 18:09
Scatterheart
Scatterheart is offline
Hoewel het natuurlijk balen is dat hij in Engeland zit, kon ik me vandaag vervelendere dingen voorstellen dan je vrije dag hebben en van de zon genieten. Maar ik mis hem wel hoor.
Oud 16-04-2007, 18:23
Goldfish
Goldfish is offline
Slecht. Ik ben al belachelijk lang niemand meer tegengekomen die me ook maar een beetje leuk lijkt
Oud 16-04-2007, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Freshh~ schreef op 16-04-2007 @ 17:42 :
echt hèèl goed!! ik ben best wel gelukkig nu
Dit
Oud 16-04-2007, 18:42
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Ik droomde vannacht dat ik zelf in de kist lag en de kamer rondkeek. Niet echt leuk.

Afgezien van de slechte nachtrust, gaat het wel goed met mij. Morgen komt vriendlief hierheen en dat vind ik lief en ik heb ook echt behoefte aan hem weer zien.
Oud 16-04-2007, 18:43
Halflight
Halflight is offline
Wow, ik praat met een jongen uit mijn klas en hij heeft allerlei onvermoedde talenten en passies en ik ben diep onder de indruk en wauw, wat leuk. Zaterdag heb ik een feestje en hij is er ook en oeh, volgens mij ga ik hem een beetje leuk vinden
Oud 16-04-2007, 19:11
gurl19
gurl19 is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 16-04-2007 @ 14:51 :
Rijssen
Dat is toch zo ongelooflijk gelovig dat ze op zondag de deur niet uit mogen en in van die grappige kleren rondlopen?

Wel superrelaxed dat je naast een groot mooi natuurgebied woont <3
Nouja dat is een vooroordeel!
Er zijn wel veel gelovige mensen daar die een beetje creepy zijn. Maar ook wel normale christenen. Je moet op zondag btw de deur uit, omdat ze twee keer naar de kerk moeten haha.

Iemand zei ook iets over geen aansluiting vinden. Tja, zal dan ook misschien wel aan jezelf liggen niet alleen aan de mensen hier. Want ik ben heel normaal haha, en ken genoeg leuke mensen!

Om ontopic te reageren:
Relationeel gezien gaat het erg goed. Ik heb vandaag nog gesproken op msn en vind hem helemaal lief! Nog wel even nagevraagd of hij het niet erg vond dat ik nog niet meteen relatie wil. Maar hij wil liever rustig aan doen zodat we het niet verknallen. Hij is echt lief!
Oud 16-04-2007, 19:34
Jones
Ze zit in Tunesie, op vakantie. Ze is er vanaf zaterdag en heeft nog niks van haar laten horen. En ook al zijn we helemaal niet zo van dat constante laten weten waar je bent enzo zou ik nu toch wel graag even een smsje of emailtje krijgen. Al staat er alleen maar in dat ze het te druk heeft om te smsen

Laatst gewijzigd op 16-04-2007 om 20:15.
Oud 16-04-2007, 19:59
ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Hmm, lang verhaal, ongeveer een jaar geleden uitgegaan omdat hij geen vriendinnetje mocht. Toen ging ik een paar maanden weg en in het begin was het een beetje vreemd maar nu gaan we wel gewoon als vrienden met elkaar om (zelfde vriendenkring) maar toch ben ik nog v'liefd op 'm. Voel me aan de ene kant een beetje de wanhopige ex maar aan de andere kant geeft hij ook genoeg signalen. Liefde
Oud 16-04-2007, 20:13
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Jones schreef op 16-04-2007 @ 20:34 :
Ze zit in Tunesie, op vakantie. Ze is er vanaf zaterdag en heeft nog niks van haar laten horen. En ook al zijn ze helemaal niet zo van dat constante laten weten waar je bent enzo zou ik nu toch wel graag even een smsje of emailtje krijgen. Al staat er alleen maar in dat ze het te druk heeft om te smsen
Raar dat ze niet eens laten weten dat ze veilig is aangekomen.. Sms jij haar dan gewoon.
Oud 16-04-2007, 20:14
Jones
Citaat:
Crimson schreef op 16-04-2007 @ 21:13 :
Raar dat ze niet eens laten weten dat ze veilig is aangekomen.. Sms jij haar dan gewoon.
Dat heb ik toch allang gedaan Maar geen antwoord dus.
Oud 16-04-2007, 20:19
Verwijderd
waars geen bereik in het verre tunesië

kan me zo een toestand herinneren toen ik in turkije zat
Oud 16-04-2007, 20:22
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 16-04-2007 @ 21:19 :
waars geen bereik in het verre tunesië

kan me zo een toestand herinneren toen ik in turkije zat
Wel gek, de meeste toestellen zijn tegenwoordig triband.. Ik weet niet wat voor telefoon je vriendin heeft, Jones, maar kan het idd aan liggen. Maarja, ik zou wel zorgen dat ik op een andere manier kan smsen, maar da's voor iedereen verschillend natuurlijk.
Oud 16-04-2007, 20:31
Jones
Citaat:
Crimson schreef op 16-04-2007 @ 21:22 :
Wel gek, de meeste toestellen zijn tegenwoordig triband.. Ik weet niet wat voor telefoon je vriendin heeft, Jones, maar kan het idd aan liggen. Maarja, ik zou wel zorgen dat ik op een andere manier kan smsen, maar da's voor iedereen verschillend natuurlijk.
vrij nieuwe LG.. maargoed, ga me ook niet drukker maken dan nodig is. Grote kans dat het gewoon iets stom is als een lege accu en de verkeerde stekker aan der oplader. Ik heb op dezelfde manier 5 dagen onbereikbaar door Ierland gewandeld.
Oud 16-04-2007, 20:32
Verwijderd
als er geen paal staat maakt het niet uit hoeveelband dat ding is toch?
Oud 16-04-2007, 20:36
Jones
Citaat:
Bartezz schreef op 16-04-2007 @ 21:32 :
als er geen paal staat maakt het niet uit hoeveelband dat ding is toch?
ik ga er vanuit dat de meeste toeristenoorden wel zo'n paal in de buurt hebben?
Oud 16-04-2007, 20:59
wup
wup is offline
Gister de hele middag bij zijn ouders geweest en daar gegeten. Voel me er best thuis ofzo..En volgens mij vinden ze me echt lief Ze vinden het zelfs leuk dat ik vrij onhandig ben ( en dan vooral met eten enzo )
Morgen moet ik beginnen met mijn nieuwe baantje. Nu nog een kamer en dan is alles weer op orde en kost het niet meer strippenkaarten om elkaar te zien.
Oud 16-04-2007, 21:13
Qimm
Qimm is offline
Alleen kun je op zondag niet fatsoenlijk door Rijssen met de auto, de hoedjes parade loopt dan op straat

Anyhow.

Zo sta je in de keuken een paar minuten alleen maar gekke geluidjes over en weer te maken. Wat een communicatie
Oud 16-04-2007, 21:27
I C U
I C U is offline
Citaat:
Jones schreef op 16-04-2007 @ 21:36 :
ik ga er vanuit dat de meeste toeristenoorden wel zo'n paal in de buurt hebben?
Mwah, wij zaten vorig jaar in Amerika, Yellowstone National Park, de buurman stond te bellen maar wij hadden geen bereik. En jawel, we hadden heus wel triband. Maar het kan zijn dat de provider daar gewoon geen goede deals heeft gesloten, of iets in die richting Niets om je druk om te maken dus...
Oud 16-04-2007, 21:29
I C U
I C U is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 16-04-2007 @ 18:53 :
Toen ik mijn vriend leerde kennen, of nja, voor het eerst zijn ouders zou zien, was ook net zijn opa overleden (twee dagen voor ik zijn ouders zag) en moet zeggen dat het erg apart was om ze zo te leren kennen, maar ook wel fijn.
Beetje iets opbeurends in tijd van verdriet ofzo..
Is ook zo. Hij kende mijn ouders al. Vooral mijn vader kon het waarderen dat hij er was... Het schept wel een band Een verjaardag was leuker geweest
Oud 16-04-2007, 21:33
Bloompje
Bloompje is offline
Ik heb hem al een week niet gezien en dat zuigt bigtime. We zijn allebei heel erg druk en hij was vandaag ook nog eens ziek.

Ik mis hem
Oud 16-04-2007, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Goldfish schreef op 16-04-2007 @ 19:23 :
Slecht. Ik ben al belachelijk lang niemand meer tegengekomen die me ook maar een beetje leuk lijkt
Dit En dus heb ik sinds vanavond een nieuwe liefde: Jude Law
Oud 16-04-2007, 22:12
Nienna*
Nienna* is offline
Het gaat goed op relationeel gebied, vooral op vriendschappelijk gebied niets te klagen. Ze houden van me (hoop ik!). Het voelt goed om een paar goede vrienden te hebben. Ze betekenen veel voor me, misschien binnenkort een paar eens een kaartje sturen. Het zijn er weinig, maar het zijn momenteel wel de échte, dat is fijn. Ze zijn er voor me en we delen veel leuke dingen (voornamelijk nu, het zijn ook wel eens slechte tijden geweest natuurlijk).

En op liefdesgebied? Hm... die jongen, ik wil hem!!! Maar ik heb hem nog weinig gesproken. Ik kan niet versieren maar toch ga ik het proberen. Want OMG wat is hij leuk <3333. Ik denk teveel aan hem terwijl ik hem nauwelijks ken.
Serieus, het is voorbestemd .
Oud 16-04-2007, 22:21
Drez
Drez is offline
Nou bij mij gaat het heel goed HOEZEE.
Oud 16-04-2007, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Skyblue schreef op 16-04-2007 @ 22:36 :
Dit En dus heb ik sinds vanavond een nieuwe liefde: Jude Law
Sinds vanavond pas
Advertentie