Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Je kan prima op je 17e al een heel serieuse relatie hebben, maar de gedacht hebben dat je nu al de ware moet vinden is ook niet juist. Ik zit zelf ook erg met de dingen die jij zegt. Het is nog nooit voorgekomen dat ik een relatie begon zonder eerst getwijfeld te hebben over hoe leuk ik hem wel niet vond. En zelfs als ik met diegene heb houdt het twijfelen totaal niet op. Ik zit nu weer in dezelfde situatie. Ik denk dat ik er maar aan moet wennen dat ik niet elke 5 minuten op een dag helemaal warmgloeiend op mijn stoel zit, verlangend te wachten op hem. Maar ik had hem net aan de lijn en dan zit ik ook glimlachen dus dat zit wel goed.
Volgens mij is het zeer zelden, zeker op onze leeftijd, dat je honderd procent zeker weet dat alles helemaal goed zit. Ik denk ook zeker niet dat het raar is als je na 4 dagen hem niet gezien te hebben, dat je gevoelens dan wegzakken. Liefde moet ook groeien voor iemand, en die tijd moet je het ook gunnen, mits je het dat waard vindt. Je hebt zelfs nog niet met hem gezoend, het is zo pril. Om daar gelijk conclusies aan te verbinden is niet goed. Dat jij zegt dat hij nog niet durfde te zoenen is naar mijn idee een goed teken. Dat betekend dat het nu menens is wat hem betreft, lijkt mij. Als zoenen niets voor hem betekend en dat toch bij zomaar iedereen doet. Dan had hij dat ook allang bij jou gedaan, als jij niets voor hem betekende. Misschien moet je het maar gewoon laten gebeuren en er van proberen te genieten zonder er vergaande conclusies aan te verbinden. Dat probeer ik ook ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja! Wat jij zegt dat is dus ook precies hoe ik me voel! En ik wat voor situatie ik nu ook zit. Ik ben blij dat ik niet de enige ben en heb veel aan je advies super bedankt ![]() |
![]() |
|
k weet niet of je wel verliefd wilt zijn..
t beste is mijn insziens om iemand gewoon heel leuk te vinden. dus sexueel wel aantrekkelijk en cool karakter. maarja mijn ma is volgens haar zeggen pas vorig jaar voor het eerst ooit echt verliefd geweest.. ze was toen.. ehm 46 geloof ik.
||
Citaat:
Verliefdheid kan je niet forceren, en dat moet je ook niet willen. |
![]() |
|
Ik was 17 toen ik voor het eerst verliefd werd...denk ik...eigenlijk was het eerder een obsessie ofzo want die jongen was niet verliefd op mij...
![]() Tweede keer echt verliefd was toen ik bijna 18 was en dat was toen ik mijn eerste lange relatie (2 jaar geduurd). Dus je bent niet raar ofzo. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En toen liep ik op mijn negentiende er wel tegenaan ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik snap mezelf niet :s Bertus Bommel | 7 | 25-12-2005 14:29 | |
Liefde & Relatie |
pfff.. ik snap mezelf niet meer... renate01 | 7 | 03-05-2004 19:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik snap het niet Verwijderd | 12 | 11-12-2002 15:54 | |
Psychologie |
ik snap het niet meer.. (sorry voor het gezeur) PiNoW | 12 | 02-06-2002 19:06 | |
Psychologie |
ik snap mezelf niet! sicilion | 2 | 21-04-2002 16:26 | |
Verhalen & Gedichten |
ik snap mezelf niet... iig niet meer... Soullar | 1 | 18-10-2001 06:55 |