Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik functioneerde voornamelijk als DM (niet onverdienstelijk, al zeg ik het zelf) met een party van een monk, een thief, een sorcerer een paladin en een fighter/ranger. speel je een voorbedachte campaign of een eigen gemaakte wereld?
||
Citaat:
Ik en de boself niet, maar goed... we zijn aangevallen door (hoe leuk) giant duizendpoot en nu moeten ik en de barbarian gehealed worden boven de grond. Alleen heeft de boself zichzelf veranderd in een mindflayer en die worden boven de grond niet zo gewaardeerd... haha lol @ faasie: ik speel in Groningen, das zeker te ver?
||
Citaat:
![]() hmm raar want daar staat mijn huis ook, ehm mijn broer zit op kamers in groningen dus misschien kunnen we een keer afspreken ? gewoon om us te kijken hoe het precies gaat bij D&D
Laatst gewijzigd op 07-01-2005 om 22:40. |
![]() |
|
![]() |
Ik ben dm, maximeus is PC bij mij. we spelen het in een wereld waar een zeer sterke duivel (genaamd Destralak
![]() We spelen idd met 3.0 boeken en 3.5 character sheets, maar aangezien de boeken dus niet 3.5 zijn, haal ik de 3.5 data van internet. Mijn site is http://www.sandnd.tk Log in als Guest, het password hoef je niet in te vullen. Greetzz, Sander (aka Destralak)
||
Citaat:
![]() het is zo simpel ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[??] D&C - Leukste/Lekkerste lunch? XalionX | 5 | 21-05-2010 20:18 | |
Muziek |
26-11 PRSPCTXL4 GRIDLOK/BREAK/EVOL INTENT/BKEY/EXILE/EYE-D&HIDDEN/and more.. PRSPCT | 34 | 21-11-2005 22:36 | |
Games |
Je favoriete D&D pc RPG Azathoth | 25 | 06-01-2005 14:35 | |
Games |
[D&D] Hoe vaak mag je een skill gebruiken? Koning | 3 | 13-01-2004 12:06 | |
Lifestyle |
pet / evisu/d&G/AJ Marshall | 3 | 15-08-2002 21:51 |