![]() |
|
Ik heb dat ook. Toevallig is het bij mij ook zo, dat mijn rechteroog (veel) beter is dan mijn linkeroog (-16 vs. -3.75) en ik dat linkeroog dus eigenlijk niet gebruik tijdens het kijken.
Bij mij is het de ene keer erger dan de andere, nu heb ik er bijv. vrijwel geen last van. Maar als ik het dan toevallig heb en ik ga erop letten wordt het helemaal erg ![]() Ik denk niet dat je er zelf iets aan kunt doen, helaas.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar astygmatisme heb ik dus ook, dat is dat je bijvoorbeeld een lamp ziet, en dat 'slingeren' er van die sliertjes onderaan. (Een soort dubbelzien, maar dan anders) En daarvoor is die cylinder (cilinder? god ik kan geen Nederlands) in je bril toch? (Of haal ik nu weer dingen door elkaar?) Citaat:
![]() De rest ook dank voor de reacties. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb dat als ik geen bril op heb dat alles beweegt en zo, en lijntjes zijn er dan drie vlak op elkaar en zo. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat heb je altijd willen weten over het menselijk lichaam? #4 Heksjuh | 500 | 05-08-2011 11:26 | |
Lichaam & Gezondheid |
spraak+vlekken. Verwijderd | 15 | 22-05-2009 21:12 | |
Psychologie |
"doe ik mijn naam eer aan?" krankzinnig | 15 | 08-08-2004 09:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
Zie rare dingen PeTeRpEtEr | 66 | 17-05-2004 10:48 | |
Lichaam & Gezondheid |
vlekken voor de ogen/duizelig Verwijderd | 31 | 24-04-2004 16:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
zwart vlekje voor mijn ogen Verwijderd | 5 | 27-12-2003 21:52 |