Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
omg koos kansloosje...
||
Citaat:
ps, waarom geen slotje?, moet toch als topic meer dan een jaar oud is ofzo(volgens mij een regel, maar weinig forum baas hier op games) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() geen idee, ik heb nog wel een save staan op het spel dat van een vriend van me is, ik ga em wel effe lenen, ben toch weer benieuwd naar het einde, weet nog wel dat ik ook alle munten(of zoiets dat je moest verzamelen) had en dat dat langer duurde dan het spel uitspelen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Met mario 3, via de Amerikaanse import had ik hem toen ik 7 was, en ontkende Nintendo Nederland gewoon het bestaan ervan en dattie uberhaupt ooit zou komen ![]() Kinderen op school geloofden ook niet dat ik hem al had ![]() was wel lachen zo'n omgebouwde NES toen import games etc nog niet ingeburgerd waren. (Vond ik toen ook heel stoer om de club nintendolijn(normaal tarief toen nog ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 18-01-2005 om 15:03. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan blijkt idd dat het allemaal een droom was. En het verbaasd met dat dit topic nóg steeds geen slotje heeft gekregen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Nostalgisch was iig de war Sonic versus Mario, de lezer Mortal Marcel, war Streetfighter vs Mortal Kombat, en de magere 6,9 die Super Mario kart in het eerste nr kreeg, en een lading hate-mail voor Bjorn tot gevolg had ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Na twee-vier jaar ofzo kwamen Skate, Dre en Boris etc pas. Kees is de enige die langer is blijven hangen, en Ed en Edwin gingen later ook echt reviews schrijven. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Power Kid en dan nog twee van die comic figuurtjes had je achterin ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Poll 8 laatste ronde 1 Racing Dutch | 3 | 13-12-2007 10:08 | |
Games |
Poll ronde 1 #6 Racing Dutch | 14 | 09-12-2007 12:23 | |
Games |
New Super Mario Bros Marcade | 24 | 09-07-2006 15:59 | |